Strengere aanpak Gelderland en Overijssel

• Topic starter Verwijderd lid 1700
  • Startdatum
A

Anonymous

Guest
CWP zei:
Zie niet in waarom niet. Is hun probleem, niet het onze

Hoezo niet ons probleem? Als het aanbod verdwijnt zitten de afnemers zonder.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Omdat ik denk dat het nooit gaat verdwijnen. Ik kom nu al 35 jaar bij de hoeren en evenzoveel pogingen gezien van de overheid.
Komt er wel een nieuwe naam voor, bare wordt dan special cumshot of whatever ;)

A

Anonymous

Guest
amazing zei:
Dat was mijn idee ook PeeweeHerman, maar uiteindelijk kun je daar ook op meekijken.
Of kun je het daar totaal dichtspijkeren?

Als je op Tor host is je ip niet zichtbaar. Nadeel is idd dat je lastiger vanuit het clearnet (normale internet) zichtbaar bent. Je kunt overigens gewoon een relay vanuit internet naar darknet maken zonder jezelf hiermee openbaar maakt. Zo doet ons aller bekende Piratebay het ook. Info hieromtrent is makkelijk via google te vinden.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Dat wist ik wel PW, het gaat mij meer om het dichtspijkeren naar bezoekers, hoe zou je het voor elkaar kunnen krijgen dat werkelijk enkel de juiste personen de informatie krijgen?
Iedereen kan tenslotte lid worden van een forum en dus de informatie bekijken, daarmee ligt ook de informatie aangaande de DVP's op straat.

Ik zie eigenlijk niet zo in hoe je dat zou moeten tegengaan. Zelfs een forum met enkel privéberichten onderling zou dat niet kunnen. Zelfs dan kan Big Brother of de eigenaar van een privéhuis de informatie krijgen.

Iemand een idee?

PeeweeHerman zei:
amazing zei:
Dat was mijn idee ook PeeweeHerman, maar uiteindelijk kun je daar ook op meekijken.
Of kun je het daar totaal dichtspijkeren?

Als je op Tor host is je ip niet zichtbaar. Nadeel is idd dat je lastiger vanuit het clearnet (normale internet) zichtbaar bent. Je kunt overigens gewoon een relay vanuit internet naar darknet maken zonder jezelf hiermee openbaar maakt. Zo doet ons aller bekende Piratebay het ook. Info hieromtrent is makkelijk via google te vinden.

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
lekker ding zei:
Maar begrijp ik nu aan dit alles dat we eigenlijk niet meer over dames moeten schrijven die aan nzc doen?
Nee joh, zo erg is het nou ook weer niet.
Zeker als een dame het zelf openlijk aanbiedt, is dat geen enkel probleem (nog).

Wat betreft Gelderland en Overijssel is het even kijken hoe de ontwikkelingen lopen met betrekking tot de uitvoering van het voorgenomen beleid.
Maar ik verwacht niet dat een dame die geen nzc aanbiedt in de advertentie, en bij een bezoek wel aan nzc blijkt te doen, meteen in de problemen komt als daar hier over wordt geschreven. Ze kan bij instanties altijd ontkennen en zeggen dat zo'n recensie is verzonnen.

Voor de rest is het een beetje aanvoelen in hoeverre je nzc in de openbaarheid gooit op het forum.

.

A

Anonymous

Guest
amazing zei:
Ik zie eigenlijk niet zo in hoe je dat zou moeten tegengaan. Zelfs een forum met enkel privéberichten onderling zou dat niet kunnen. Zelfs dan kan Big Brother of de eigenaar van een privéhuis de informatie krijgen.

Iemand een idee?

Dat wordt met een openbaar forum inderdaad lastig, zo niet onmogelijk. Enige is een underground forum met een besloten groepje, maar of dat nou zo leuk is betwijfel ik. Alhoewel, op dit forum is ook maar een handvol leden actief.

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
CWP zei:
(..) Ik kom nu al 35 jaar bij de hoeren (...)
Aannemende dat je op zijn vroegst met je achttiende voor het eerst ging, ben je dus al in de 50,
of misschien al over de pensioenleeftijd? Altijd gedacht dat je amper 30 was gezien je druktemakerij soms..
. ;)
.

Terug
Naar boven