Subforum negeren mogelijk?

doubledipper

Toogplakker
11 mei 2022
212
217
De verhouding tussen mannen en vrouwen in 2021 is in de totale bevolking vrijwel in evenwicht: er zijn 49,7% mannen en 50,3% vrouwen. Er bestaan echter wel verschillen tussen leeftijdsgroepen. Op jonge leeftijd zijn er meer mannen dan vrouwen, doordat er iets meer jongetjes geboren worden (51,3%).

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Als je bij het tellen alleen maar uit wil gaan van 2 geslachten dan kan je stellen dat er maar 2 zijn. Het is dus weer de definitie die bepaalt wat je uitkomst is. Als je zegt dat het merendeel tot het geslacht man en vrouw behoort dan heb je wel gelijk!

Het ligt net iets genuanceerder met die 2 geslachten:

"in 1993 deed bioloog Anne Fausto-Sterling onderzoek naar sekse en concludeerde dat er wel vijf geslachten zijn: zo kan iemand met XX- chromosomen, eierstokken en een baarmoeder óók geboren zijn met een piemel. Best verwarrend allemaal, bovendien roept de huidige genderdiscussie vaak weerstand op."

En dat doet het precies bij jou: "Het roept weerstand op"

Ga nog eens HIER lezen en kom eens terug als je je erin verdiept hebt.

En vertel mij dan eens als je jezelf er goed in verdiept hebt of 'die persoon' die werd geboren met baarmoeder en penis een man of een vrouw is. Dan wordt ik eens een keer wat wijzer van jou.

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
@doubledipper : Een oprechte vraag: Wat maakt nu dat je zo graag wilt dat men hij gebruikt ipv zij?

Ik volg het niet meer. Het lijkt er soms op dat je eist dat men vanuit je overtuiging jouw regels moeten volgen OF dat je in een review er niet geconfronteerd mee wilt worden. Beide redenen haal je soms aan.

Of is het een combi?

Wat ik je wil mee geven is dat ik het vergelijk met een groot huis of hotel waar we met ze allen in wonen hier in het forum.

Dat kan alleen door elkaars verdieping/ kamers te respecteren waar we in leven en ons ding doen voor wat het is.

Andersom eist men ook niet dat je je reviews op een andere manier schrijft. Men kan het proberen maar ja.

Soms moet je regels met elkaar herdefiniëren. Maar er is geen enkele nuance lijkt het. En overtuigen zet niet echt zoden aan de dijk niet?

Kijk, inhoudelijk ben ik het met je eens. Er is een hij en een zij (terwijl ik weet dat de wetenschap anders definieert maar ik vind dat uitzonderingen op de regel. Betekent niet dat ik ze niet erken)

Maar als iemand de keuze maakt om dit anders te noemen of mij vraagt omdat te doen. Tsja. Boeie. Hun keus.

En als ik het niet wil lezen klik ik het weg. Of zoals er hier aangegeven is zijn er meer mogelijkheden om ermee om te gaan on samen in dit huis te leven.

Ik snap het iig niet meer. Je reageert zelf iig in het topic wat je zo graag vermijdt (trans) dus denk ik dat het negeren ervan niet werkt zoals mijn originele suggestie aangaf?

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
En kunnen we dan nu ophouden met deze eindeloze en waardeloze discussie?
Het begint mijn kl.... uit te hangen.;)

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Dat schreef ik inderdaad al eerder.
Maar het wil maar niet ophouden..
En als ik het lees,dan denk ik dat er iets nieuws instaat.
Maar blijkbaar dus niet.
Hoog tijd dat de moderator(s) eens gaan ingrijpen en dit topic ofwel opschonen,ofwel op slot doen.

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Het wordt nog een lange adem denk ik voordat de moderators gaan ingrijpen. Geduld is een schone zaak. In de tussentijd beter dat de discussie hier doorgaat (maar roep iedereen op inclusief mezelf om te zwijgen) dan in review topics/ forumlijsten.

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Omdat ik het eens ben met IYANBYAG,daarom heb ik zijn bericht geliket.
Dat snap ik. Maar vreemd dat je een like geeft aan een bericht in een discussie die je op slot wilt hebben. Dat is alles. Geen punt verder, het viel me gewoon op. Even goede vrienden.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
En kunnen we dan nu ophouden met deze eindeloze en waardeloze discussie?
Het begint mijn kl.... uit te hangen.;)
Lees ff HIER joh.

Je kan dit onderwerp gewoon negeren. Er is een gewone respectvolle discussie gaande waar mensen misschien zelfs iets van kunnen leren.
Al was het leren dat anderen een andere mening kunnen hebben dan zij zelf.

Het erover eens zijn dat ze het oneens zijn en het anders zien. Niet mis mee. Het is geen recensie-topic en het gaat niet over een dame. dus van vervuiling van het topic is geen sprake.

Fijn niet meer lezen hier dus! Ik luister ook niet naar muziek die me de keer uithangt immers!

Laatst bewerkt:

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Wie het zat is die kan dus negeer knop gebruiken.
Ik krijg ook zat commentaar dat men mij een zeur vindt of azijn zeikerd.
Dat mag hoor, vrijheid blijheid.
En wie mijn posts niet wil lezen: gebruik de negeer knop!
Maar meestal zijn degenen die er over zeuren ook degenen die juist alles
maar wat graag willen lezen en dan reageren met afkeer.
Alsof hun zienswijze de juiste is...pffff dat staat nog te bezien lijkt mij.

doubledipper

Toogplakker
11 mei 2022
212
217
Mijn algemene reactie op al jullie vragen en kritieken waarom ik dit doe:

1,3 procent van de mannen en 0,9 procent van de vrouwen gaf aan hun biologische geslachtskenmerken niet passen binnen de gangbare definities van man of vrouw. Dit betekent dat 1,1 procent van de mensen onder de definitie van intersekse valt.

https://www.seksediversiteit.nl/gev...ocent van de,de definitie van intersekse valt.

We ronden het af
2% heeft een geslachtsafwijking

De hele discussie over intersekse gaat over 1 op de 50/60 mensen

Dit zijn afwijkingen en niet een nieuwe standaard

Biologisch is en blijft de standaard
Mannen penis teelballen
Vrouwen vagina baarmoeder

Geslachtsafwijkingen gebruiken als goedkeuring voor een biologisch perfecte man, die zich zelf meer vrouw voelt of wil voelen of wat de motivatie ook is, zich als vrouw voor te doen is echt je reinste onzin

Hier word keer op keer gesuggereerd dat ik het afkeur
Dat is absoluut niet!
Doe wat je wil
Leef je leven
Neuk wat je wil
Pak siliconen tieten als je een man bent
Kleed je als vrouw
Ga los

Ik geef je alle ruimte

Maar: ga geen geslachtsafwijking als excuus noemen waarom iemand vrouw moet zijn

Dit zijn mannen die deze keus maken en het blijven mannen die zelf kiezen als vrouw door het leven te gaan

Maar hun chromosoom huishouding blijft die van een man

Die sociaal cultureel gewenst gedrag om een biologische man een vrouw teMoeten noemen is stuitend

Een paard is een paard
Een koe is een koe
Een fiets is een fiets

Deze woke wave gaat voorbij net als zure regen
Geef het een paar jaar

Dan spreken we nog eens

En btw
Ik vind het fantastisch hoe iedereen hier wappie los gaat

Agressie van wege gebrek aan eigen homoseksuele erkenning

Mensen die mijn Posts maar half lezen en mij een homo hater noemen

Mensen die niet weten hoe en waarom dit is ontstaan en wat eigenlijk mijn vraag was en daarom mij een eikel vinden

Fantastisch!!

I ❤️ dit forum

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
@loperken : En JIJ blijft je er druk over maken.

Zoals ik al eerder zei: "Fijn niet meer lezen hier dus! Ik luister ook niet naar muziek die me de keel uithangt immers!"

Fijn weekend gewenst @loperken , dan discussiëren wij hier nog wat door - voor wie dat wil-.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Doubledipper: je bent een zeikerd. Je zit constant dat shemalegedeelte te lezen en maar zeuren over dat een shemale geen zij genoemd mag worden. Niemand daar doet wat jij wil. Nogmaals voor iemand die het allemaal homo vindt en duidelijk transfoob is zit je daar wel heel veel. Meer dan elke liefhebber daar. Valt wel op. Je posts daar en nu ook weer hier zijn zielig. Het is zinloos. Ik kan er ook niks aan doen dat je verrot bent geslagen door transen zodat je niet kan hoerenlopen maar je zal het er wel naar gemaakt hebben.

Terug
Naar boven