Subslut is terug!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Subslut86

Toogplakker
19 aug 2025
75
386
Hoi allen, ik zal me hier even kort voorstellen. Leuke huismoeder, lekker klein (1,64cm) cup 75c, regelmatig te vinden in maze den haag! Ben een tijdje gestopt en heb een iet wat andere naam, vorige naam was subslut4maze en nu dus subslut86.

Hoop weer heerlijke cumdumps te gaan beleven.

Hoop oude bekende tegen te komen maar ook zeer zeker nieuwe heerlijke mannen

Subslut86

Toogplakker
19 aug 2025
75
386
Toen ik begon hebben we deze tekst neergezet en klopt eigenlijk nog helemaal behalve de naam. Voorheen subslut4maze en nu subslut86

Hayy allemaal.... ik zal mezelf even voorstellen lekkere blond sletje van 39 jr lekker klein zodat ik goed tussen de mannen heen getrokken kan worden op een matrasje aangezien ik ondertussen wel thuis hoor op een bare forum. Ben altijd wel in geweest voor gangbangs en dogging op parkings en sexbios. Maar laatste tijd vaker naar sexbios geweest. We hebben er al paar gezien afgelopen tijd. Rotterdam en Schiedam. Maar laatste keren was het Maze in Den Haag.

Ik bied me daar gewillig aan om me door meerdere mannen achter elkaar laten volspuiten. Aangemoedigd door mijn dominante bull die mijn benen altijd lekker openhoud als het nodig is. Nu kick ik erop als de mannen lekker gretig zijn en mij bare gebruiken om als cumdump te dienen.

GBrick

Snuffelaar
22 sep 2019
24
24
Heerlijke herinnering aan jou in Maze. Fijn dat je terug bent. Hopelijk binnenkort weer een cumdump met je 💦

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.877
Ik had ook heel graag kennis met je willen maken in de Maze te Den Haag maar was pas op de hoogte ervan vlak voor je vertrek?

steffen9728

Toogplakker
23 aug 2018
30
29
Heerlijk dat je weer terug brengt en na al meerdere heerlijke ervaringen met je, hoop ik je binnenkort weer eens vol te spuiten!

Bordeaux

Snuffelaar
29 okt 2022
1
1
Welcome back! Ik las mee maar de vorige keren kwam het net niet goed uit. Hoop dat ik een volgende keer kan aansluiten om je vol te spuiten :)

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
🥳 welkom terug!!

Ik en met mij vele anderen kijken weer uit naar je eerst volgende activiteit!

Den Haag de sexbios was echt heel leuk. Hopelijk snel weer!

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Vorige keer meegelezen en ook dit keer maar voor mij niet te doen, meer dan 200km van mijn woonplaats :cry: Misschien een keer geluk wie zal het zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven