Sugardate

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nickname123

Snuffelaar
13 mei 2018
7
1
Net als die Dalia-2 die zich later May-6 noemde. Die heeft ook op Sexjobs gestaan en probeert het nu op SA.

Hardpiet

Snuffelaar
25 jul 2017
17
15
Sja.. ik zie nu regelmatig ook prijzen van 500-600€ per date voorbij komen op SA. Dat betaalt natuurlijk veel beter dan SJ 🤣

Ik vraag me af of dit werkelijk betaalt wordt? Zolang gasten dit blijven betalen, zal iedereen die prijs moeten gaan betalen of stoppen met deze vorm van hobby.

MichaelVerpaalen

Toogplakker
10 mrt 2019
67
86
Ik heb net ff snel gecheckt op SA (zonder abo), maar ik zie weinig nieuws en interssants ( en wat nieuw is hoog "fake" gehalte qua foto)

Ik denk niet dat deze types nu meer op SA zitten vanuit SJ, ik denk dat ze er altijd al waren, maar de "normale" dames die minder profi zijn en wat normalere prijzen vragen er gewoon minder/niet zijn.

Het is nu Mei, aan het eind van de maand komt het vakantiegeld, en meestal in Juni en Juli komen juist die andere dames ook meer dus fingers crosses ander idd is deze vorm ook voorbij

Puber69

Toogplakker
28 apr 2023
70
114
Op SA contact met een Ginger. Die geeft aan dat nzc geen probleem is, maar wil 100 Eu vooruit en per uur 200 Eu. Profielfoto is ook afkomstig van Instagram.

Een zwaar twijfelgeval dus.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Dat is geen suikerdaten of hobby meer. Dit is ovet the top! Wat een belachelijk bedrag. Rustig verder zoeken @pjku

jvanvelden

Toogplakker
14 jul 2015
62
37
Ha ja, waarschijnlijk hoopt ze op 1 per maand voor dat bedrag en dan kun je rustig studeren... Is hun recht als ze niet meerdere mannen willen... Ik zelf zou het niet doen nee.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Op SA contact met een Ginger. Die geeft aan dat nzc geen probleem is, maar wil 100 Eu vooruit en per uur 200 Eu. Profielfoto is ook afkomstig van Instagram.

Een zwaar twijfelgeval dus.
Twijfelgeval??
Nee hoor dit is gewoon oplichting. 100 euro vooruit tikt lekker aan voor niets doen.
Hoe vaak moet het nog gezegd worden: Vooruit betalen is geld kwijt hoe mooi de sprookjes ook zijn.

Puber69

Toogplakker
28 apr 2023
70
114
Niet gedaan dus. Ze gaf een ABN rekeningnummer door met bijpassende naam die correct was, passend bij het rekeningnummer.

pjku

Toogplakker
26 dec 2016
57
11
contact gehad met Naughtymommy uit de omgeving van Rotterdam, vraagt een normaal bedrag voor een date maar heeft wel een zielig verhaal en beweerd blut te zijn.

doe er jullie voordeel mee, of niet kijk maar

Goedgebruikt

Snuffelaar
11 apr 2020
8
1
contact gehad met Naughtymommy uit de omgeving van Rotterdam, vraagt een normaal bedrag voor een date maar heeft wel een zielig verhaal en beweerd blut te zijn.

Heb ik ook contact mee gehad paar weken geleden. Stelt de afspraak steeds uit en vraagt om voorschot met zielig verhaal.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Ook geen voorschotten betalen. Ik kreeg vorig jaar zelfs een filmpje van een krijsend kind wat honger zou hebben. Ik zei ik betaal je bij de date, kan je vanavond ook? Natuurlijk kreeg ik geen reactie.. er zijn mannen die gekd overboeken. We hebben allemaal wel eens een zwak moment. Mensen helpen is prima maar niet zo en op de SA site of via SJ

Zipperft

Toogplakker
7 jul 2019
60
57

Ja hier hetzelfde verhaal van de week via de app inderdaad zonder geld met kinderen en bankafschrift waar niks op staat.
Maar afspreken doet ze niet want zodra je daar over begint wordt het stil.

SemX30

Toogplakker
21 apr 2025
35
32
Hoi allen!
Heb een vraag, wat is de maandelijkse prijsmarge voor een suikerrekatie in ons landje?

Ik kan op het internet nauwelijks informatie over de prijzen vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven