suikerdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

pmfyb

Toogplakker
28 dec 2016
29
5
Dat is het dus inderdaad. 300,- is natuurlijk wel een aardig bedrag, maar voor 3 of 4 uurtjes is het peanuts als je het vergelijkt met de bedragen die je betaalt voor een gewone dvp. En er zitten vast wel dames tussen die 1x per maand ook voldoende vinden. Ik heb 2x gedate met een jonge alleenstaande moeder die elke maand gewoon een extraatje nodig had. Die vond 1x per maand voldoende. Maar daar ben ik toch mee gestopt vanwege mijn lekkere studente. Anders wordt het financieel toch iets te gek... 🙃

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
interessant item dit.
Heb zelf laatste tijd 2 dates gehad via SA jammer genoeg niet zonder condoom

Valt mij op in de hele discussie dat sommige mannen wel erg goedkoop op de eerste rij willen zitten of ze zijn bang om een ziekte op te lopen las ik ook nog bij een roemeense nicht

Vreemd...men neukt wel zonder condoom in de goedkoopste privehuizen zoals villa Venus war ik overig ook gewoon kom, maar bij een suikernicht zijn ze dan bang

En wat prijzen betreft....Las hier bedragen van 3 tot 400 euro voor een halve dag.
Tja als we dat al duur vindend dan hoeven we op kinky en sexjobs ook niet rond te kijken
Als je die prijzen doorreken plus wat ik hier bij de meeste dames lees dan kom je ver boven de 3 a 400.

Raar dat men dit dan duur vind en ik denk ook niet fair om zo te denken

Mogen hier ook namen genoemd worden van suikernichtjes?

Groet Gerald

A

Anonymous

Guest
Met zo veel keuze aan mannen neem ik aan dat de nichtjes wat betreft uiterlijk en niveau ook nog de nodige eisen stellen, klopt dat?

pmfyb

Toogplakker
28 dec 2016
29
5
Valt wel mee hoor. Ik ben zelf ook geen bodybuild adonis. Als je maar je ze maar fatsoenlijk benaderd en als ze om een foto vragen een beetje nette foto stuurt. Ik stuur meestal een foto waar ik niet volledig herkenbaar op sta. Tot nu toe is dat voor mij voldoende gebleken. En uiteindelijk draait het voor de dames toch om de pegels. Maar ze moeten het wel op je kunnen doen.

A

Anonymous

Guest
En leeftijden? Ik moet eerlijk gezegd niet denken aan een date die ongeveer even oud is als mn dochter. Is de categorie 30-40 goed vertegenwoordigd?

pmfyb

Toogplakker
28 dec 2016
29
5
EM53 zei:
En leeftijden? Ik moet eerlijk gezegd niet denken aan een date die ongeveer even oud is als mn dochter. Is de categorie 30-40 goed vertegenwoordigd?

Ja hoor die zitten er ook.

mmarc69

Toogplakker
28 mrt 2015
64
33
Ik ben een beetje meegegaan met de prijsverhoging om het zomaar te zeggen, en nu betaal ik 250/300 voor een date. ze blijven dan wel dik drie uur, dus op zich valt het mee dan.
Het is inderdaad even zoeken want er zitten geldwolven tussen, maar ook leuke spontane meiden.
ben zelf "actief" in de regio tilburg/eindhoven/den bosch en daar kom ik regelmatig wat tegen.
valt me alleen op dat niemand hier namen vermeld... reden ??

pmfyb

Toogplakker
28 dec 2016
29
5
mmarc69 zei:
valt me alleen op dat niemand hier namen vermeld... reden ??

Nou ik weet niet wat voor suikerdates jij hebt, maar als ik mijn suikerdate hier openbaar maak en ze komt erachter dan is de wereld te klein. Het is wel wat anders dan gewone dvp-klant relatie.

mmarc69

Toogplakker
28 mrt 2015
64
33
De dames staan toch op een site, meestal met foto.
Vraag niets bijzonders, alleen of er mensen misschien ervaringen hebben.

A

Anonymous

Guest
Daar is indertijd gedoe om geweest met de website zelf. Gewoon niet doen dus.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
De dames staan niet altijd op een site, ze reageren ook op een advertentie die jij plaatst waar dan ook b.v. Sexjobs.
Daar heb ik nu een 24 jarige suikernichtje sinds een week aan over gehouden. Morgen hebben we onze 3 date alweer.

En als ik ze via SA zou hebben dan zou ik hier zeker geen namen gaan noemen.

Groet,
ld ;)

Ignatio

Toogplakker
4 mrt 2020
74
11
Tips om op een site als SA succesvol te zijn? Valt me op dat de meeste meiden zelf geen abonnement hebben. Dat dus je eerst kunt beginnen rond 35 eur uit te geven om hen ook een abonnement te geven. Ook valt me op dat je met geen mogelijkheid kunt zien hoe lang ze er al op staan en of ze uberhaupt aktief zijn. Wat is het geheim van de smid? Zelf een advertentie op SJ plaatsen gaat veel makklelijker. Al krijg je dan wel veel reacties van echte profs. En denken sommigen daar echt dat ze HIGHER THAN HIGH CLASS dames zijn. Veel mag niet, allerlei belachelijke verwachtingen alsof wij mannen een maandsalaris willen spenderen voor 1 x misschien seks... Wie heeft de GOUDEN TIP?

Heb zelf gelukkig een wat realistischer sugarnichtje. Niet heel goedkoop, maar zeker niet verwaand en begrijpt goed voor-wat-hoort-wat.
In overleg met haar kan ik mannen die bij haar in de smaak vallen (ze is kieskeurig en echt niet het type slet of hoer, eerder lief studentje lekker slank, 19 jaar en van Arabische afkomst). Dan verwacht ik via PB natuurlijk ook wel een tip terug. Ik ben voor de goede orde niet van : als het maar goedkoop is. Slank, niet arrogant en bare mogelijk. Dan wil ik best wel 250 ofzo per uur neertellen of 800 voor een nacht. Goedkoper natuurlijk altijd welkom. :lol:

snakedoc0000

Toogplakker
2 mrt 2020
153
128
pmfyb zei:
Zijn er nog meer leden met ervaring in de suikerbusiness? Ik ben nu een paar maanden actief en ik ben echt helemaal om. Zoals ik eerder al aangaf kost het wat meer moeite in het begin om de rotte appels te ontwijken, maar er zitten echt pareltjes tussen. Ik heb nu 4 meiden van begin 20 blanco op m'n paal gehad en een daarvan is inmiddels mijn vaste date die ik 2x per maand meeneem naar een privé wellness voor 3 a 4 uurtjes. Ik geef haar 300,- per date en zij is superblij met de financiële ondersteuning tijdens haar studie. Hele mooie slanke brunette van 1.75m, mooie naturel b-cup en strakke billen. Ik ben helemaal klaar met het "reguliere" wandelen.

Op welke site heb jij deze dames ontmoet?
Ik heb er nu eentje van 32 (ik 57) maar die heeft niet altijd tijd en wilt niet mee naar een sauna of prive wellness helaas. Verder is ze wel lekker geil.

trailme

Snuffelaar
21 mei 2019
23
11
Ik had een paar jaar geleden ook SA eens geprobeerd, maar je moest een foto toevoegen. Als gebonden man wil ik natuurlijk niet openlijk herkenbaar op een forum gaan staan. Zonder foto's heb je echter blijkbaar ook geheel geen succes bij de meisjes (begrijpelijk natuurlijk). Ik vraag me af hoe anderen dat dan doen, want ik ben echt niet de enige gebonden wandelaar hier...

Nathan

Toogplakker
12 mrt 2019
29
35
Ik heb inmiddels alweer ruim een jaar een suikernichtje. Via SJ gevonden en betaal niet altijd cash maar vaak met spulletjes en een vast bedrag per maand als hulp met haar huur. We spreken wekelijks af en als ik het doorreken kom ik op rond de 150 euro per date. Dates varieren maar zijn minimaal een uurtje.

Al met al voor mij een perfecte deal, geen verlopen hoertje maar een lekker meid van begin 20 voor ongever hetzelfde geld :D :D

nagash

Toogplakker
20 jun 2015
172
179
Na bijna 1 jaar afwezigheid op de bekende suikersite sinds 1 week weer actief.
Veel gechat, met 5 concreet al besproken dat bare met interne donatie geen probleem is.
Leeftijd 19-40 jr, voor volgende week date besproken
Kosten 200-250 voor 2 uur plezier (komen naar mij naar toe)
Als je het goed aanpakt dan is er veel mogelijk

Ignatio

Toogplakker
4 mrt 2020
74
11
Eigenlijk nooit wat met die site gedaan. Maar 1 ding is me wel heel duidelijk: er zitten ook hele mooie jonge slanke meiden op. Ze zeggen dat ze een sugardaddy zoeken. Maar eigenlijk doen ze 2 dingen: je foto's en video's verkopen en/of je proberen te verleiden tot superdure dates. Was er zelfs eentje bij - topklasse qua uiterlijk, dat wel - die vroeg 600 voor 1 uurtje. Kan best wel redelijk onderhandelen. Maar blijkbaar vindt ze mannen die het betalen want kreeg het zelfs niet omlaag naar 500. Voor die meiden is het een soort sexjobs PLUS. Het zijn dvp's maar v sommigen met een arrogantie zoals ik nog zelden heb meegemaakt.
Ook zijn er natuurlijke andere dames op de site. Helaas wat minder mijn type. Die echt een langer durende, op meer dan seks alleen gerichte band willen opbouwen en je vragen om een redelijke ondersteuning.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven