Suikeroom Sexjobs

A

Anonymous

Guest
Hoi

Ben via Sexjobs in contact gekomen met een Nederlandse getinte dame. Fake is ze op het eerste zicht niet we hebben ff gecamd. Voor een kleine meerprijs is het mogelijk om haar vol te spuiten.

Ze spreekt af bij haar thuis.

Mensen die hier nog ervaringen mee hebben? Is het te vertrouwen?

Lekker tongetje

Toogplakker
8 feb 2019
170
135
Zolang je niks van tevoren hoeft te betalen kun je een gokje wagen kan zomaar een pareltje zijn maar ze kunnen je ook opwachten en beroven kijk in wat voor buurt het is en ga op je eigen gevoel af

A

Anonymous

Guest
Ik denk dat het beter is om een kamer te boeken om te neuken? Op voorhand betalen doe ik sowieso nooit.

A

Anonymous

Guest
Afspreken op kamer vindt ze ok. Ze vraagt 450 voor een nachtje zonder condooms neuken is prima. Heb voor maandag op dinsdag kamer geboekt in een Vandervalk hotel en er wordt afgesproken op een neutrale plaats. Ik hoop dat dit doorgaat. Heb me al drie keer afgerukt op haar foto's. Natuurlijke f cup dikke kont en billen haar origine is Nederlandse Antillen.

A

Anonymous

Guest
BareTim zei:

Heeft de dame zelf een advertentie? Zo niet welke regio stond jouw oproepje?
Want je melding is leuk maar.... onvolledig ;) haha

A

Anonymous

Guest
Ik hoop dat je een PS5 toe krijgt bij die 450 euro bare date

Flipper

Toogplakker
30 jan 2017
52
16
Ik heb wel meerder ervaring via sexjobs. Zitten zeker leuke pareltjes tussen. Je moet meestal wel een beetje geluk hebben. Gereageerd op een aantal advertenties en leuke dates meegehad. Nu adverteer ik zelf, en merk dat er dan meer privé achtige meiden reageren. Het kan wel even duren voordat je een leuke meid hebt, maar je kan ook gewoon snel geluk hebben. Ik had een leuke meid, even video bellen is ideaal. Dan weet je beter wie ze is en hoe ze reageert. Scheelt ook veel fakers. Meeste fakers zijn man, dus die filter je er gelijk uit met video bellen. Nu spreek ik regelmatig af met een leuke meid. Ze doet het omdat ze zelf ook gewoon leuk vind en is heerlijk geil. Kost wel wat, maar dan heb ik haar wel de hele avond/nacht. Beginnen over bare is meestal niet slim, dat schrikt veel meiden toch af. Zeker als ze niet heel professioneel zijn, lukt het vaak wel bare. Niet te veel over gaan praten gewoon lekker in het spel opgaan en kijken hoe het gaat. Vaak is de eerste keer wel nmc, maar dat laten de meeste al snel los als je de sfeer goed is. Ik zou nog wel eens met haar en een andere stelletje een relaxte avond willen hebben...... Maar moeilijk een goede match te vinden.

Terug
Naar boven