Talita - Amsterdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkie99

Snuffelaar
21 mrt 2017
15
13
Al enkele keren dit Zuid-Amerikaanse pareltje bezoht. Afspraak maken gaat makkelijk en snel.
Spreekt niet geweldig Engels, veel 'yes baby', maar wat ze afspreekt komt ze na.
Parkeren is betaald en soms schaars, maar locatie is eenvoudig te bereiken.

Had eerste keer gevraagd of pussy gliding mogelijk was en dat bleek geen enkel probleem. Na een goede natte blowjob gingen we daarmee aan de gang. Ik kreeg al snel het idee dat er meer mogelijk was, en dat bleek inderdaad het geval. Zeker nadat ik haar gelikt had wat ze zeer kon waarderen.

Haar sindsdien elke keer bare genomen. Alleen absoluut geen interne donatie, daar is ze panisch voor. Heb ook geen idee of ze dit met iedereen doet, zou er tevoren niet over beginnen.

Dame is precies hetzelfde als de foto's: goedlachs, mooi en fraai figuurtje met alles er op en er aan.

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4724472-talita

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Back-up

Bijlagen

• Talita 03.JPG
    Talita 03.JPG
    94,9 KB · Weergaven: 5.584
  • Talita 02.JPG
    Talita 02.JPG
    193,8 KB · Weergaven: 5.543
  • Talita 01.JPG
    Talita 01.JPG
    118,6 KB · Weergaven: 5.578

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Ik ben hier ook al geweest (geen bare) ze zat toen in Alkmaar.. wat jullie ook doen NIET verkloten deze dame.. niet bellen over bare hou het netjes bij der.. heb alweer een vermoeden hoe dit gaat aflopen... :?

Pietermike

Ervaringsdeskundige
17 dec 2018
493
177
Een dilemma, hier delen en velen hiermee een plezier doen maar met de kans dat iemand het verkloot. Herkenbaar.

Marcusligt

Snuffelaar
28 dec 2020
23
1
Ik heb deze dame ook weleens bezocht, inderdaad een heerlijk hitsige vrouw. Maar ik vermoed dat Henkie een goede match met Talita heeft, misschien iemand anders ook nog wel, maar dat ze er niet blij van wordt als ze wordt benaderd om bare sex. Ik sluit me daarom aan bij de inhoud van de reacties voor mij. Het is misschien niet zo bedoeld door Henk, maar ik hoop maar dat de mannen die haar benaderen ook direct kunnen accepteren dat ze geen bare sex krijgen maar gewoon een lekkere geile gfe en haar niet blijven vermoeien met bare sex. Talita verdient het niet dat mannen achter haar aan gaan zitten omdat ze uit zijn op bare sex, dat moet je als man eerlijk zijn en een ander type zoeken vind ik.

henkie99

Snuffelaar
21 mrt 2017
15
13
Ik vermoed zeker dat ze het niet met iedereen doet. Het blijft ook altijd geheel de keuze van de dame zelf, afhankelijk van een persoon of een moment. Dus ik hoop niet dat ééncelligen haar gaan benaderen alsof het een must is en de normaalste zaak van de wereld. Bouw een band met haar op, benader haar met respect en wie weet... Zo bedoelde ik het.
Er zijn wel meer dames waar ik heb meegemaakt dat er meer mogelijk is. Daar schrijf ik niet over, omdat het - vermoed ik - uitzondering is dat het bij deze dames gebeurde. Maar aangezien dit een nzc-forum is, wilde ik deze toch plaatsen. Als we niets schrijven over wat (soms) mogelijk is, wat is dan het doel van deze site? Maar ik hoop dat men begrijpt dat het altijd iets is wat kan gebeuren. Alleen bij bepaalde dames - die niet mijn voorkeur hebben - is het kennelijk de gewoonste zaak het bij iedereen te doen. Die bezoek ik dan ook niet.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Ik ben weer bij der geweest wat heel leuk vond.. tongzoenen pzc tijdens doggy rukten ze het condoom eraf en drukte hem er weer in.. ze was alleen paniekerig met dat ik niet in der klaar mocht komen ,, alles op der buik en tegen der tieten gespoten.. lekkere geile sex met haar gehad mij ziet ze zeker terug!! ;)
Niet over bare praten goed geil maken dan komt het vanzelf!!! Spreek uit ervaring succes!!

Marcusligt

Snuffelaar
28 dec 2020
23
1
Huh, de vorige keer deed ze geen bare met je en nu rukte ze het condoom er uit zichzelf af? En toen nam je haar van achter en spoot je op haar buik en tieten? Zonder erover te praten en bare komt vanzelf?
Dan is mijn vraag is dit nou echt zo, of heb je gedroomd?

Sjaakvaak69

Toogplakker
24 aug 2019
85
15
Marcusligt zei:
Huh, de vorige keer deed ze geen bare met je en nu rukte ze het condoom er uit zichzelf af? En toen nam je haar van achter en spoot je op haar buik en tieten? Zonder erover te praten en bare komt vanzelf?
Dan is mijn vraag is dit nou echt zo, of heb je gedroomd?

Maakt dat nou uit, is in ieder geval een goed verhaal! ;)

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Ze wordt goed geil van beffen maar zwaffelen en langs haar kutje glijden met je pik vindt ook zo lekker ,,bij mij dan in iedergeval.. ;)

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Had ik het maar nooit verteld,,dame doet geen bare meer,, jammer maar het zei zo.. bij binnen komst zei ze het al via Google translate.. :?

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Ja waarschijnlijk de stille pipo' s hier die aan de telefoon vragen of nzc mogelijk is

vanstoffelen

Toogplakker
14 apr 2015
120
38
Ik heb deze dame de afgelopen week 2 keer bezocht. Ze ziet er echt geweldig uit, niets op aan te merken. Ze spreekt geen woord Nederlands, Engels of Spaans, alleen Braziliaans-Portugees. Communicatie gaat allemaal via google translate. Ze ontving eerst bij het scheepvaartmuseum in de buurt. Drama om het te vinden in een autoloze straat.

In de woonkamer niets anders dan een tuintafel, een bankstel en een bed op de grond. Het bed zakte we direct doorheen. Ze begint meteen aan te vallen met pijpen. Heel veel spuug, niet echt mijn ding. Toen het op neuken aankwam, absoluut niet zonder mogelijk. Dus rubber er omheen. Met mijn dikke pik meestal vrij pijnlijk. Na 2 standjes gebeurde al waar ik vaker last van heb, het condoom klapt. Pff dat voelt als een bevrijding. Lekker doorgeneukt en volgespoten. Dat voelde ze direct, werd niet boos en wees op haar arm; anticonceptie staafje.

Tweede ronde, eerst weer wild pijpen en vervolgens kwam er weer een condoom. Ik wees haar erop dat ik haar toch al had volgespoten, dus kon toen zonder. Moest wel buiten klaarkomen. In doggy probeert ze met haar kont te twerken, maar dat kan ze niet, gaat heel maf dan. Tweede lading op haar billen gesmeerd. Fantastisch ass heeft ze.

Ik had betaald voor uur maar was pas half uur om. 3e keer neuken wilde ze niet, pijpen wel. Prima doe je ding. Na 10 minuten was ik hier wel weer klaar mee. Toen bleek direct waarom ik niet in de badkamer mocht vooraf, haar vriendin zat daar verstopt. Al met al wel bare maar geen super ervaring.

2 dagen gelden geappt. Of ik kon komen. Ja maar met condoom. Ik maakte haar duidelijk dat we vorige keer ook zonder hadden geneukt en dat ik niet zou komen als het met moest. Je raad het al ik was welkom. Andere locatie in Oost, beter bereikbaar maar nu alleen een slaapbank in de kamer. Weer geen gelegenheid om te wassen. Weer zat er iemand achter een gordijn. Heel apart. Zelfde programma, pijpen met veel spuug, even bovenop en doggy afmaken, weer met kansloze getwerk. Nu betaald voor half uur (120) maar nu was de pret al na 1 keer over. Wilde nog wel pijpen, nou ja doe maar als ik niet kan wassen dan wordt hij tenminste nog schoon. Na 5 minuten begon ze te zeuren en ben ik maar weggegaan. 20 minuten binnen geweest.

Conclusie\; om te zien fantastisch mooie dame, bare mogelijk ja, sex mmwaahhh voor mij matig en voor mij niet voor herhaling vatbaar.

henkie99

Snuffelaar
21 mrt 2017
15
13
Ik vind het tamelijk bizar dat deze dame in 'archief beland is. Nadat ik mijn ervaring deelde werd al gedaan alsog het heel erg was voor de dame zelf. 'Als dat maar goed gaat'...
Vervolgens blijk ik bepaald niet de enige te zijn geweest. Maar als er eenmaal wordt geschreven dat ze geen bare meer doet, dan gelijk archief in???
Meerdere dames zeggen dat op enig moment, meestal puur om even op de rem te trappen. Sommigen van hen staan nog wel in de rubriek NH. Ik noem Ling of Laura...
Speelt hier een ander belang van iemand of zo?
Kan me niet herinneren dat iemand ooit zo snel in archief belandde, terwijl ze gewoon bare doet, zij het niet met Jan en alleman.
Of staat NZC voor Notoire Zaad Containers. En is het de bedoeling alleen over de bekende zaaddumpdames te tikken hier?

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Nee henkie niet alleen over bekende zaadcontainers tikken hier, maar normaal gesproken gaat zo een type als Talita via de pm, onderlinge contacten gedeeld worden dit soort geweldige vrouwen die eruit zien als een celebrity worden niet openbaar gedeeld omdat je retards, Mongolen, maffen, gekken hebt die dit sturen:

Talita I heard you fuck without condom, how much one hour.

Talita pakt google translate erbij en denkt nondeju wat is dit nou, ( in het Portugees dan hè)

En het is voorbij zo werkt het gewoon, het is kut maar zo te zien aan de dame een geweldig adres opgelost in thin air.

henkie99

Snuffelaar
21 mrt 2017
15
13
Je begint je antwoord met nee, maar bedoeld dus ja ;)
Ik snap je hoor. Publiekelijk alleen de zaadcontainers. Maar geen parels voor de zwijnen. Dus mondje dicht over de anderen die ik ken?
Die moet ik een select gezelschap prive melden? Mensen die slim genoeg zijn er gepast mee om te gaan? Hoe betreed je dat selecte gezelschap? Moet ik een test doen? :)

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Je ziet zo aan de recensies hier wie iets interessants schrijven gewoon voorselecteren, en daarmee kunnje iets delen

Paar dagen geleden nog interessante Marokkaanse danes uitgewisseld vice versa met een medeforum lid

Werkt prima

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven