Talita - Amsterdam

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anonymous

Guest
Sinds de Braziliaanse variant van het Corona virus sla ik Braziliaanse dames maar lekker over! :shock:

henkie99

Snuffelaar
21 mrt 2017
15
13
Geweldig argument. Ik weet zeker dat die Braziliaanse covid-variant zelf ook wel zal weten dat hij enkel en alleen Braziliaanse vrouwen mag lastig vallen.
Dus met jouw insteek ontloop je geheid alle risico's ;)

CumGun

Toogplakker
13 apr 2021
205
257
Bij binnenkomst staat zij al met een mobiel in haar handen voor het vertalen. Er waren andere mensen aanwezig in de woning, voor mij echt een afknapper.
Zij kwam erg haastig over. En begon gelijk over dat bare niet mogelijk was en ook no hard fuck en toen brak het ijs voor mij. Rechts omkeert en me zelf uitgelaten.

Een Hoer gaat niet bepalen hoe ik moet penetreren.
Ze kwam echt heel arrogant over, misschien heb ik haar op een verkeerde moment getroffen of ze is verpest door mede wandelaars maar anyway no luck.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Ja wie zal het zeggen hè.. als er 1 iemand aanwezig is net als toen vond ik het niet erg maar meerdere dan ga ik ook liever (dan voel je je toch ongemakkelijk heb ik althans)

A

Anonymous

Guest
Gisteren deze dame een app gestuurd. Ze gaf aan dat ze een probleem had in haar planning dus onverrichte zaken weer weg gegaan. 4.5 euro armer voor parkeren maarja... fijn dat ze meldde dat het allemaal niet paste, en met 100x sorry ongeveer en dat ze het goed zou maken met passioned sensitve horny wet sex.
Vandaag was ik weer in de buurt en dacht ik probeer het gewoon... meteen reactie met de vraag of ik mad was op haar. Ze communiceerd sterk. Eenmaal binnen in het mooie huis werd ik aangevallen. Ongelooflijk geil zoenen. Heel veel gevoel en die tong is magic. Wat een lekker ding is dit. Ze smeet zichzelf op bed en stak 2 vingers in haar o zo lekkere kutje. Met een vingertje gebaarde ze me bij haar te komen. Ze trok me op zich en wreef mijn inmiddels keiharde pik over haar klitje. Tongzoenend en zichzelf nog steeds vingeren. Ik zakte af en nam het over met mijn tong en vingers. Zeiknat en knijpend met haar kutspieren. Heel geil om dit kutje te beffen.. vond zij duidelijk ook want ze kreunde best wild en hard met een zware ademhaling. Mijn vingers dropen van het geil. En dat was echt van haar zelf... ze trok me omhoog. Wild tongzoenend weer. Weer mijn pik over haar klitje en langs haar natte gleuf.... ik draaide op mijn rug en ze viel aan op mijn pik. Heel diep, heel sensueel, heel nat tot ze alles in haar mond liet spuiten.... ze kwam meteen omhoog en gleed zo over mijn pik heen. Geen tijd om af te zwakken want ze ging tekeer..... ongehoord. Wat een beest. Zwaar tongzoenend kwam ze weer klaar... haalde mijn pik er uit en zoog me voor de tweede keer klaar.
Weer wilde ze er op gaan zitten maar ik gooide haar op haar rug en drong diep haar kut binnen. Ze kreunt echt heel geil. In je oor... kijkt je geil aan. Tongzoent de hele sessie als een hongerig beest...

Nog nooit meegemaakt dit. Wat een heerlijkheid.
150 euro armer. Weinig woorden gewisseld maar we spraken de zelfde taal....
Ga ik nog een keer?? Hey.... wat denk je?

A

Anonymous

Guest
Ben er ook geweest... what a waste of time!
Dame is knap.. zeker maar het is alsof je een te hard opgepompt luchtbed loopt aan te duwen. Daarnaast NUL interactie. Los nog van het feit dat je achter een gordijntje moet liggen neuken.
achenebbisj zooitje dus en vooral met een hele hele grote boog omheen.

Voormalig lid 23887

Toogplakker
18 sep 2021
93
67
Ik ben nieuw op het bare forum...... tjonge wat heb ik deze verhalen over talita met verbazing gelezen.
Ik spreek Spaans en Talita en ik kunnen het goed met elkaar vinden, ze heeft niet veel Spaans sprekende klanten.
Twee keer heeft ze me overstuur ge-apt omdat ze had gehoord dat er op een forum over haar geschreven werd data ze bare neukt, met het verzoek dat na te kijken. Ik had niet op dit forum gekeken en nam aan dat het over hookers ging dus haar steeds gerustgesteld..... ten onrechte kennelijk
Ze is absoluut een enorme slettebak en ze is echt geil maar bare daar geloof ik bij Talita niets van.
Het kan natuurlijk zijn dat ik het fout heb, maar dat denk ik in dit geval echt niet. Hij die de schoen past trekt hem aan. Als een dame niet aan bare doet, ga dan geen valse verhalen op hangen, wees respectvol, hoeren zijn ook mensen. Talita is een hele lieve meid.

Haar telefoon heeft ze inmiddels afgesloten, en ze komt misschien nog terug met anonieme fotos. De laatste keer dat ik haar bezocht adverteerde ze al niet meer.

Voormalig lid 23887

Toogplakker
18 sep 2021
93
67
...... ook not aan @vanstoffelen die zegt dat ze geen woord Spaans spreekt,, ........haar Spaans is uitstekend, ....... of je spreekt geen Spaans of je hebt haar nooit bezocht.

Voormalig lid 23887

Toogplakker
18 sep 2021
93
67
....nog even over van stoffelen, berichtje nog een keer gelezen.....het anticonceptie staafje klopt trouwens wel, die heeft ze mij ook laten zien omdat die pas is ingezet.... dus een detail dat je weet als je haar bezocht hebt....dus je spreekt kennelijk geen spaans:)

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
✅ 1x bare geneukt maar netjes op der buik klaargekomen..
Zo allemachtig geil gemaakt met beffen dat ze later het zelf voorstelde (condoom er gewoon aftrok)

vanstoffelen

Toogplakker
14 apr 2015
120
38
rickneuker zei:
....nog even over van stoffelen, berichtje nog een keer gelezen.....het anticonceptie staafje klopt trouwens wel, die heeft ze mij ook laten zien omdat die pas is ingezet.... dus een detail dat je weet als je haar bezocht hebt....dus je spreekt kennelijk geen spaans:)

Zoals gezegd ben ik hier 2x geweest en inderdaad is mijn Spaans niet optimaal maar er kwam toen alleen Portugees uit. Maar ik snap verder de discussie niet echt helemaal, lekker relevant. Ik heb haar beide keren bare geneukt en verder maakt het mij niet uit welke taal ze spreekt.

Marcusligt

Snuffelaar
28 dec 2020
23
1
rickneuker zei:
Ik ben nieuw op het bare forum...... tjonge wat heb ik deze verhalen over talita met verbazing gelezen.
Ik spreek Spaans en Talita en ik kunnen het goed met elkaar vinden, ze heeft niet veel Spaans sprekende klanten.
Twee keer heeft ze me overstuur ge-apt omdat ze had gehoord dat er op een forum over haar geschreven werd data ze bare neukt, met het verzoek dat na te kijken. Ik had niet op dit forum gekeken en nam aan dat het over hookers ging dus haar steeds gerustgesteld..... ten onrechte kennelijk
Ze is absoluut een enorme slettebak en ze is echt geil maar bare daar geloof ik bij Talita niets van.
Het kan natuurlijk zijn dat ik het fout heb, maar dat denk ik in dit geval echt niet. Hij die de schoen past trekt hem aan. Als een dame niet aan bare doet, ga dan geen valse verhalen op hangen, wees respectvol, hoeren zijn ook mensen. Talita is een hele lieve meid.

Haar telefoon heeft ze inmiddels afgesloten, en ze komt misschien nog terug met anonieme fotos. De laatste keer dat ik haar bezocht adverteerde ze al niet meer.
Beste Rick, Bij mijn 2 bezoeken aan Talita is Bare mij ook niet overkomen, niet gelukt, wel heerlijke sex gehad. Ik ben blij dat je iets zegt over respect en dat we allemaal mens zijn. En mocht je als wandelaar toch respectloos zijn, kijk dan eerst even in de spiegel denk ik dan.
Ik vrees alleen dat wij onze meerdere wel moeten erkennen in sommige anderen, wel of niet respectloos, er zijn blijkbaar toch enkele kerels die het wel heerlijk bare met haar hebben gedaan. En dan denk ik dat je niet te naief moet zijn over de houding en (on)eerlijkheid van Talita naar jou toe.
Probleem van deze site is dat we er graag lezen en wat meer te weten komen, en dat doe ik dus ook, maar vrouwen kunnen er goed last van krijgen. En dat is inderdaad vreselijk soms. Niemand die hier schrijft zal dat Talita gunnen, met zn allen zorgen we er blijkbaar wel voor dat zij zich nu zo voelt. En de mannen die vrouwen die niet adverteren met bare sex toch vooraf vragen naar bare sex zijn echte knuppels en hebben er weinig van begrepen. Dat we respectvol mogen omgaan met deze dames en ook met respect blijven schrijven!!

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Ik ben 2x bij Talita geweest. Ik spreek redelijk Spaans en kon gewoon met haar communiceren. Engels spreekt ze inderdaad maar 20 woorden naar boven afgerond. Maar wat een leuke geile vrouw. Super mooi ook. Helemaal mijn type. We hebben van alles gedaan tongzoen, pijpen, beffen en neuken. Wel met condoom trouwens. Wist niet dat ze ook zonder deed. Of misschien inderdaad incidenteel met een enkeling. Maar verder niets dan lof over haar. Zelden zo'n leuk en schitterend mooie vrouw meegemaakt.

Hoop niet dat door verhalen hier zij is gestopt. Want ze is nu al enige weken van de radar af. Haar foto is nu van haar Whatsapp nr af dus het kan best zijn dat ze nu ergens anders naartoe gegaan is. Verlies voor Amsterdam als ze nu in een ander land zit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven