Als je nog eens een echt vlaams huisvrouwtje wilt hebben raad ik echt Tascha in leopoldsburg aan.
Ze ontvangt thuis op bepaalde dagen/uren als ze alleen thuis zit, gewoon voor de hobby.
Ze luistert naar je, vraag en je krijgt.
Geen NZC maar haar pijpskills zijn echt goed. Ben al zo vaak teleurgesteld geweest (schuren/tanden/saai) door anderen maar niet hier.
Echt nat, diep en lang pijpen, tong draaien rond je eikel en helemaal tot in de keel, losjes alles naar binnen schieten en ze zuigt je echt leeg en alles verdwijnt in haar keel.
€140 voor een uur vraagt ze. Ben 2x in haar mond klaargekomen.
Eerste keer zat ze voor me, 2de keer zat ze langs me kon ik met haar tieten en kut spelen.
Daarna ook nog eens een normale babbel en wasje. Voor mij 10/10.
Komt binnen, betaal en meteen naar de slaapkamer waar de handdoek op bed ligt. Tieten bloot en gaan met de banaan.
Ziet er uit als een mollig milfje "alledaags kan je buurvrouw zijn" type met rood geverfd haar en paar tattoos. Mollige buik en kont, niet dik.
Tieten zijn een licht hangende D-cup met dikke tepels wel nog mooie vorm in, geen platte pannekoek.
Meer dan een handvol en mag je lekker aan zuigen.
Adverteert als 39 jarige maar ik denk wat ouder, doet er niet toe.
Behandel graag met respect en hetzelfde krijg je terug.
https://www.kinky.nl/advertenties/7673608-tascha
Ze ontvangt thuis op bepaalde dagen/uren als ze alleen thuis zit, gewoon voor de hobby.
Ze luistert naar je, vraag en je krijgt.
Geen NZC maar haar pijpskills zijn echt goed. Ben al zo vaak teleurgesteld geweest (schuren/tanden/saai) door anderen maar niet hier.
Echt nat, diep en lang pijpen, tong draaien rond je eikel en helemaal tot in de keel, losjes alles naar binnen schieten en ze zuigt je echt leeg en alles verdwijnt in haar keel.
€140 voor een uur vraagt ze. Ben 2x in haar mond klaargekomen.
Eerste keer zat ze voor me, 2de keer zat ze langs me kon ik met haar tieten en kut spelen.
Daarna ook nog eens een normale babbel en wasje. Voor mij 10/10.
Komt binnen, betaal en meteen naar de slaapkamer waar de handdoek op bed ligt. Tieten bloot en gaan met de banaan.
Ziet er uit als een mollig milfje "alledaags kan je buurvrouw zijn" type met rood geverfd haar en paar tattoos. Mollige buik en kont, niet dik.
Tieten zijn een licht hangende D-cup met dikke tepels wel nog mooie vorm in, geen platte pannekoek.
Meer dan een handvol en mag je lekker aan zuigen.
Adverteert als 39 jarige maar ik denk wat ouder, doet er niet toe.
Behandel graag met respect en hetzelfde krijg je terug.
https://www.kinky.nl/advertenties/7673608-tascha