Telkens uitgelogd als ik op het forum logo / Home link / link naar ander onderwerp klik.

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Ik heb dit probleem zowel op mobiel als op de computer.

Bijvoorbeeld als ik nu direct op het forum logo of de 'breadcrumb' Home link klik dan zie ik dat ik uitgelogd ben (ik zie het forum niet meer, enkel de chatbox).
Ook als ik op een link klik in een onderwerp dat naar een ander onderwerp op het forum gaat krijg ik expliciet de pagina te zien dat ik ingelogd moet zijn om het onderwerp te zien. Als ik dan op de terugknop klik op zowel mobiel of computer dan ben toch nog ingelogd.

Beetje irritant zo. Is het probleem bekend?

koja1658

Toogplakker
4 jul 2015
138
64
Ik heb dit probleem zowel op mobiel als op de computer.

Bijvoorbeeld als ik nu direct op het forum logo of de 'breadcrumb' Home link klik dan zie ik dat ik uitgelogd ben (ik zie het forum niet meer, enkel de chatbox).
Ook als ik op een link klik in een onderwerp dat naar een ander onderwerp op het forum gaat krijg ik expliciet de pagina te zien dat ik ingelogd moet zijn om het onderwerp te zien. Als ik dan op de terugknop klik op zowel mobiel of computer dan ben toch nog ingelogd.

Beetje irritant zo. Is het probleem bekend?
Ik heeft het ook al enige rijd , knap irritant

pauldekutkabouter

Toogplakker
7 apr 2015
133
26
Dan log je waarschijnlijk in via een ander domein dan waarnaar de link of de home knop verwijst. Als je inlogt via nzcforum.be en de link verwijst naar het nczforum.com domein dan moet je op het .com domein weer opnieuw inloggen.

janzonderpet

Toogplakker
16 jul 2024
48
53
Net getest:
- ingelogd op nzcforum.com
- dit topic geopend
- op forumlogo geklikt
dan ben in uitgelogd
- opnieuw ingelogd vanaf die pagina
- dit topic opnieuw geopend
- opnieuw op forumlogo geklikt
dan ben ik wel nog ingelogd

Dankjewel @shehasfunnycars voor de uitleg.

Dus de truc is om eerst op het logo te klikken, en daarna pas in te loggen.

shehasfunnycars

Snuffelaar
19 sep 2019
24
8
Wat ik nog vergeten was, is dat dit volgens mij ook een verandering is. Misschien instelling veranderd met de recente overname? Ik zou het prettig vinden als het gefixt kan worden, ik gebruik nooit www, dus ben regelmatig ineens uitgelogd als ik niet oplet. @Moderator

eagelke

Toogplakker
29 jan 2019
99
27
Forumbeheerder zou www versie (of non-www versie) kunnen forcen. Dan heeft niemand er nog last van. Het is niet logisch dat forum zowel bereikbaar is via de www als non-www versie.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Om maar te zwijgen van de 3 domeinen .be, .nl en .com. Neem aan dat het in het verleden gedaan is, om makkelijker gevonden te worden. Maar ik zou dan toch voor .com kiezen, als meest gebruikelijke adres extensie.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Dus de truc is om eerst op het logo te klikken, en daarna pas in te loggen.
Ik doe dit nu standaard en dan gaat het altijd goed.
Ook al lijkt het soms dat je uitgelogd bent, als je bijvoorbeeld in een nieuw tabblad in de adres balk weer nzcforum.com intypt terwijl je je browser open had gehouden, en je dan op Home klikt ben je gewoon nog steeds ingelogd.

Terug
Naar boven