Tgirl, chatwebsite

Baba ganoush

Snuffelaar
20 sep 2024
3
0
Hey hallo,

Wie heeft er weleens een date met een shemale gescoord via tgirl?

Ik heb Piya via de site leren kennen en een date mee gehad, niet gratis helaas. Die stopte mijn lul er ineens zonder jasje in, zonder dat dat van te voren besproken was.

En is iemand toevallig bekend met b00berella? Ook via tgirl leren kennen, nog geen date mee gehad.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Hey hallo,

Wie heeft er weleens een date met een shemale gescoord via tgirl?

En is iemand toevallig bekend met b00berella? Ook via tgirl leren kennen, nog geen date mee gehad.
Tgirl.nl kom ik weleens op al dik 15 jaar en daar trof ik incidenteel een tg dame. Maar kijk ook eens op Grind en planetromeo..

Die B00berella kan je beter mijden. Dat is nog erger dan wijf. Tis knap dat je daar mee gechat had zonder uitgescholden te worden. Dat wijf blokkeer ik op chat standaard. Had ooit een profiel en die ziet er niet uit, erger dan die paar fossielen van de Geleenstraat. En heeft erg last van een trippel G comples: getint gespierd met een grote paal.

CG

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Ik kijk ook al ruim 10 jaar op tgirl. Leuke chats gehad daar, en een paar jaar geleden een TV getroffen waar ik gedurende een tweetal jaren af en toe mee afgesproken heb. Op het laatst deden we ook bare. Afspreken daar is zeker wel mogelijk.
En @Cumgiver heeft gelijk. Die B00berella is werkelijk een ramp. Daar heb ik eenmaal een hele korte chat mee gehad, en dat was niet prettig.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Aanvulling op mijn bericht #3 hierbij de link naar topic van Piya. Zoals ik piya ervaarde ik kreeg altijd een massage en dat was prima. Ze wil zeker volgespoten worden. In deze link kan je de ervaringen met haar als sekswerker teruglezen.

@man56 bedankt voor je aanvullingen over die "Booby", want deze gratis chatsite kent meerdere donkere kanten. Fakers en scammers komen daar ook. Kan je plezier hebben met een travestiet dan is dit zeker een geweldige site. Met een profiel + dickpick kan je zeker geile tv zaadsletten treffen. Shemales zijn daar nog een uitzondering. Uit den haag komt ook een post up trans chatten. Daar kan je voor 50 euro een half uur plezier mee hebben. Naast geld kost het je ook zaad en haar eis is om haar vol te spuiten.

tjappie

Toogplakker
21 nov 2019
42
65
Heb er een jaar of 7-8 geleden eens een trav getroffen die van plan was om een hotel te huren in de stad waar ik toen woonde en de hele nacht geneukt wilde worden. Daar had ze ook een contact voor die dat zou gaan doen maar ik mocht het bal daarvoor openen want ik had geen zin in een hele nacht. Enige wat ze vroeg was of ik drinken mee wilde nemen en wat sigaretten. Zo gezegd, zo gedaan. Ik daar heen in de avond en bij de kamer aangekomen deed ze inderdaad open helemaal sexy gekleed en de kamer omgetoverd tot een soort sexclub. Ze had veel meuk mee. Paar uur lekker op de bank en bed liggen neuken. Ze filmde ook alles, wist ik vooraf. Voor haar eigen prive collectie. Onlyfans was toen nog geen ding. Ik niet herkenbaar op beeld. Met condoom begonnen maar later zonder verder gegaan. Heb haar toen lekker volgespoten en tevreden vertrokken. Zij ging nog de hele nacht daar door. Eigenlijk daarna nooit meer contact gehad wat wel jammer is.

Verder vind ik tegenwoordig enkel rare lui op tgirl. Vorig jaar nog eens met een trans afgesproken die eigenlijk CD was. Was een heel avontuur om daar te komen, heb toen echt 5x moeten bellen en via verschillende checkpoints uiteindelijk daar beland. Eenmaal met de daad bezig wilde die na 30 seconden neuken al stoppen want misselijk van de poppers.

Ik haal eigenlijk niks meer uit tgirl anno 2025.

Baba ganoush

Snuffelaar
20 sep 2024
3
0
Dank voor de reacties, zo te lezen heb ik geluk gehad met b00by, wat chatten betreft dan. Ben benieuwd of er wat van terecht komt, zo ja dan laat ik het wel weten.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Daar kan ik enkel neutraal over zijn baba ganoush. Want het zou zo maar kunnen dat jij B00bies ideaal kerel bent. Ongeacht hoeveel negatieve reacties er zijn en komen. Dat is aan jou en ik gun het je. Dat wijf waar we het over hebben gun ik niks, met haar respectloos gedrag op de chat. Alsof er enkel Marjolein Faber en Caroline van der plas figuren op die chat zitten.

Sterker nog, toen ze een profiel had, kon je volgens mij van een clash meegenieten met een ander tgirl op haar profiel. Lief was anders. Maar goed als jij een goede klik met haar tijdens de chat heb, ehh ... het is lastig om het volgende te zeggen ..., maar toch begrijp dat je het een kans wilt geven.

CG

Terug
Naar boven