Thai massage ( soms is minder veel meer )

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
Hier wil ik mijn verhaal even kwijt, zoals iedere bewuste Bare liefhebber blijf ook ik nog steeds naar mijn eigen verwachtingen uitproberen waar ik het beste krijg in de vergelijking van de normale prijsklasse. Ondertussen heb ik al heel wat wensen in vervulling laten gaan, en sinds enkele maanden eindelijk het perfecte plaatje gevonden en dit tot mijn grote verbazing ! Een Aziatische vind ik een beetje de kers op de taart, (want echte Asiaatjes blijven heel lang best sexy er uitzien) maar om teleurstellingen te voorkomen doe ik altijd eerst goed mijn research op sites zoals hier en andere forums. Overal vind je wel de positieve, maar ook de negatieve ervaringen met Asia's. Vooral als het gaat over NZC. Dus heb grondig informatie verzameld.

Zoals iedereen hier ook in topics kan lezen zijn er soms wat minpuntjes die de pret kunnen bederven, denk maar aan niet tongzoenen, wel nzc maar niet intern doneren, zo snel mogelijk afwerken dat je weg bent. Leeftijden die minstens 10 jaar jonger beweren dan in werkelijkheid. Voor een pooier werken of vroeger als man door het leven gegaan enz enz. Nu enkele maanden geleden voelde ik mij telkens opnieuw aangetrokken tot een Thai massage huisje waarvan op andere forums heel wat ervaringen op stonden, en eigenlijk waren deze niet echt positief te noemen. Er werd beweerd dat er maar 1 dame werkte, dat een ouwe draak was, en niet tongzoende of je snel afwerkte zodat je buiten kon enz.

Dus bleef ik toch nog even verder zoeken, tot dat ik dezelfde beschreven dame op RL terugvond waarbij inderdaad de optie NZC bij stond. Dus ik dacht oké, ik wil me toch nog eens dringend leegmaken, en ga het risico op een teleurstelling nemen zolang ik maar van mijn volle zak af ben ;) Dus bel voor een afspraak, en kies meteen voor een Nuru massage :cool:. Zo was ik zeker dat er dan geen handdoek rond zou blijven dus een uurtje later bel ik aan bij dat massagehuis en werd vriendelijk binnen gelaten door een Thaise fijne slanke jonge meid en zegt: U komt voor de Nuru gebeld ? Dit bevestig ik natuurlijk meteen. Ze vraagt mij even plaats te nemen om te wachten, en ik denk wow ! Dit is zeker niet de Thaise die ik op RL gezien heb.

Ik kijk rond, en zie nog 2 andere dames daar in de zaak, die me eigenlijk minder zouden bekoren dan die jonge meid die druk in de weer was om met een zeil een bed af te dekken in een naast gelegen kamertje. Toen vraagt ze aan me of ik dan daarbinnen even wil gaan wachten en vraagt me of ik wat wil drinken en geeft me een cola. Zij weer weg. Twee minuutjes later komt er een andere Thaise binnen, fris gedouched met een handdoek om en een kom warme olie. Ik herken haar meteen ! Ja dit was de Thaise masseuse die ik had gezien op RL en zij zag er zeker niet verkeerd uit. Dus van de recensie oude taart klopte al helemaal niets. Ze zegt hallo ik ben #### en terwijl ze de massageolie naast het bed neer zet vraagt ze. Wil je misschien wat extra met de Nuru ? En ik antwoord Ja maak het maar speciaal voor deze eerste keer.

Dus ik geef haar meteen 20 euro extra bij de gewone Nuru massage prijs. Dus ik leg me op mijn buik en daar gaat haar handdoek al tegen de grond. Ze begint me zeer erotisch met de warme olie te masseren en gleed al vlug kronkelend body to body over mijn rug. Na een tijdje was het dan de beurt voor mijn belangrijkere voorkant :p en draai me om. Ze kruipt meteen over me heen en tongzoent me langdurig terwijl haar handen mijn lichaam blijven masseren. Dit was zeker niet verkeerd en gaf een duidelijke reactie op mijn jongeheer !

Na wat heen en weer geschuif met haar (netjes geschoren poes) over mijn trotse paal ondertussen, gaat ze in een 69 positie meteen op de aanval en begint me hemels te pijpen. Ik kan het niet laten om op deze manier ook haar doos te willen proeven, dus geef haar dit deel van revenge terug en begin haar te beffen. Al vlug merk ik dat ze dit erg waardeert aan haar intensere pijp bewegingen en geluidjes dus maak ik met mijn lichaamstaal duidelijk dat het tijd is om mijn stijfkopje te laten afkicken in haar ondertussen kletsnatte grotje. En ze begrijpt het meteen, ze draait zich terug om en begon me meteen terug hevig te tongzoenen, en ze fluistert zal ik je condoom aandoen ?

En natuurlijk heel geslepen zoals ik ben antwoord ik: Ik hoop dat hij dan niet in slaap valt. Ze glimlacht en zoent me weer terwijl ze kronkelend haar poes de weg laat vinden, om hem er zonder jasje in te laten glijden. We werken dus heel het repertoire af, en vul haar kinderkamer uiteindelijk in doggystyle. Daarna wast ze me en nog wat knuffelen. En vraagt zullen we nog een sigaretje roken ? Dus heerlijk gezellig genieten we nog wat na en praten over haar land enz. Toen ik zei dat het herhalingsgevaar zeer hoog ging zijn om haar opnieuw te bezoeken, hebben we privé telefoonnummers uitgewisseld zodat ik haar rechtstreeks kon kon bellen zonder het gewone massage huis nummer.

Besluit: Ik heb nu al op 2 maanden tijd 4 keer bare liggen rollebollen voor de prijs van een gewone DVP waar nzc niet mogelijk zou zijn. Dus vaak zijn bepaalde negatieve recensies totaal niet betrouwbaar. Maar denk dat dit gewoon aan jezelf ligt. Als je de dame in kwestie respect toont en vooral rekening houdt met de Oosterse traditie dingen van respect krijg je er meer voor terug dan je kan denken ! Dus ik ga geen namen of adressen hier noemen of doorgeven. Maar een gouden tip ! Als je met een Asiaatje gaat rollebollen doe zoals ik, en blijf van haar hoofd en haren af ! Veel van ons vinden het geweldig om bij het pijpen haar hoofd of haren vast te pakken. Niet doen ! In de oosterse cultuur is dit enorm respectloos naar de vrouw toe ! En je scoort enorm veel waardering als je haar dan ook zegt dat je met die reden niet haar hoofd wil aanraken !! :cool: ;) Een simpel weetje gratis voor jullie om super goede Asiaatjes te vinden !! :)

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Heel terechte opmerking: een Thaise aan haar hoofd vastnemen, is absoluut not done. Dat is een vernedering voor hun. Zelfs wijzen naar hun hoofd is al een halve belediging. Alles wat met het hoofd te maken heeft, ligt gevoelig!

Op een marktje in het zuiden van Thailand trapte ik ooit heel per ongeluk op een briefje van 100 baht. Had het niet zien liggen. Ik werd er vervolgens bijna bijgelapt voor majesteitschennis. Want op dat briefje staat het hoofd van de koning.

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
lieverleffe zei:
Heel terechte opmerking: een Thaise aan haar hoofd vastnemen, is absoluut not done. Dat is een vernedering voor hun. Zelfs wijzen naar hun hoofd is al een halve belediging. Alles wat met het hoofd te maken heeft, ligt gevoelig!

Op een marktje in het zuiden van Thailand trapte ik ooit heel per ongeluk op een briefje van 100 baht. Had het niet zien liggen. Ik werd er vervolgens bijna bijgelapt voor majesteitschennis. Want op dat briefje staat het hoofd van de koning.

Inderdaad , dit zijn de religieuze regels waar ze naar leven .
Vele van ons doen dit zeker niet met opzet maar puur uit onwetendheid .

De boodschap die Ik dan ook wil meegeven is voornamelijk dat sommige forums waar ervaringen over die dingen worden geschreven
Altijd in het perspectief van de schrijver moet bekeken worden , en dat er altijd een twijfel moet bestaan of deze informatie correct is .

Dus grondig uitgebreid opzoekwerk op verschillende sites geeft het meeste succes en minder kans om een teleurstelling te krijgen .

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Toch ken ik een paar Thaise dames die ik bij hun hoofd mag pakken.
Gaat gewoon vanzelf zeker als je er vaker komt.
En een beetje rustig doet, niet te ruw of te diep in één keer bijvoorbeeld.

Sven28

Snuffelaar
26 okt 2023
1
0
Waar was dit?? Nu al een aantal keer een massage geboekt bij een erotische Thaise Salon en ben nieuwsgierig naar andere salons.

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
Waar was dit?? ben nieuwsgierig naar andere salons.
het massagesalon waar ik haar heb leren kennen is er nog , maar mijn vaste thaise engel is daar gestopt en doet nu enkel nog maar prive haar klanten .. gelukkig blijf ik nog steeds op haar favorieten lijst .. maar ze doet het niet meer als pro . ..wat het thais massagesalon betreft waar ze weg is , vind ik niet echt meer recentie waardig , want er werkt nog maar 1 thaise dame , en de rest zijn oost europese of columbiaanse , wat dus het gehele Thai consept teniet doet ...dus voor onze ""hobby " geen aanrader meer .

Terug
Naar boven