Thai massage

bluedorade

Toogplakker
4 jun 2016
53
68
Enige tijd geleden ging ik iets drinken in een café waar ook veel Thaise mensen komen. Het was als een echt volksfeest, hapjes geserveerd door het huis, de drank was natuurlijk te betalen. Maar de pret kon niet op. Op het super grote TV scherm weergalde karakokeliedjes uit Thailand, de aanwezige zongen mee alsof wij Belgen naar het Sportpaleis gaan naar onze favoriete groep. Ik ben niet zo een danser en zette me dus wat langs de kant op een bankje om het gebeuren te aanzien. Niet lang daarna kwam er een Thaise naast me zitten, en zei me , dat ze pijn aan haar voeten had. Mij van de domme gebaren zei ik haar , dat ze haar schoenen uit moest doen, om haar voeten te laten bekomen en samen ondertussen een drankje te nuttigen. Dat vond ze een goed idee. 2 Rhum cola besteld en de babbel kon beginnen.
Ze kwam van het noorden van Thailand, had in Pattaya in een bar gewerkt waar ze ook een Belg had leren kennen en later mee getrouwd was. Eens in Belgie was haar mooi leven over, ze kreeg geen geld van hem en moest zelf voor de kost werken. Dus dan maar de massage in. Only massage , jajaja na de 3 Rhum cola kreeg ze het warm en vroeg ze of we wat op het terras konden gaan zitten, mij goed en wij naar buiten. Rond elf uur dertig keek ze voor de eerste keer op haar klok en schrok. Oeps ik heb mijn laatste trein gemist. Ik suste haar dat dit zo erg niet was, dat ik niet ver woonde en ze bij mij op de zetel mocht overnachten. Veel twijfel heb ik niet in haar ogen gezien, want ze zei dat ze moe was en gaan douchen en slapen.
Wij naar huis, en na een rondleiding zoals op TV huizenjagers vond ze het prima om te blijven, zo mooi....
Natuurlijk had ik gezorgd dat er in de badkamer geen handdoeken waren. En ja na de douche, Sir Sir, I don't have towel. OOOhh really, ik deed dat ik beschaamd de handdoek kwam brengen en maakte complimentjes over haar lichaam, dat vond ze leuk. Ik vroeg of ik ondertussen ook al mocht douchen en dat vond ze prima. Ik riep haar ook , dat ik geen handdoek had en of ze de hare kon brengen, dit deed ze ook.
Ze verdween naakt terug naar de living, waar de tv opstond. Toen ik met de handdoek om mijn middel naast haar ging zitten, keken we elkaar aan, volgde de eerste kus en nog één en nog één , .... Na haar nog enkele complimentjes gegeven te hebben, gingen mijn handen naar haar borstjes, a cup maar vooruitpriemend met tepels van een cm lang. woooow zuchte ik, en kreeg een stijve piemel, welke ze natuurlijk ook had opgemerkt. Haar hand gleed over mijn borstkas zonder stoppen naar mijn piemel, welke in volle grote kwam. 19cm Mmmm you big sir. Ik suste haar dat dit wel meeviel, na haar borstjes gemasseerd te hebben gleed mijn hand ook naar haar poesje waar toch wel veel haar op stond, maar gewoon kletsnat was. Ik vroeg hoe dit kwam en ze zei, I m horny , not have man to take care me. Na ze verder gevingerd te hebben, boog ik over haar en kwam zo met mijn knieën op de grond voor haar zitten, nu aan haar borsten zuigend en dan naar beneden naar haar natte poes. wooow wat smaakte dat lekker, ik trok haar met haar kont tot op de rand, en ging al kussent terug omhoog tot ik haar mond bereikte.
Zo kwam mijn penis tegen haar natte gleuf terecht, waarmee ik haar over haar klitje bleef masseren, ze werd er nog geiler van.
Opeens nam ze hem met haar hand en geleide ze me naar binnen, zaaaaalig warm nat en de kutspieren die samentrokken rond mijn lul.
Spijitig genoeg kon ik me niet lang houden om haar een dikke lading sperma in haar kut achter te laten. oei oei dacht ik , nu gaat ze boos zijn, want dit hadden we niet besproken, maar nee ze bedankte me, en vroeg om te gaan slapen.
S morgens kwam ze weer voelen, en herhaalde het verhaaltje zich, na de douche keek ze op haar klok en zei, can you bring me to the trainstation please.
wat ik dan ook met veel plezier gedaan heb. En weg was ze, geen nummer achterlatend, ..... maar wel een leuke nacht rijker.

Terug
Naar boven