Thailand - Bangkok Algemeen

A

Anonymous

Guest
Trouwens, als je de dame mee neemt uit eten, wat leuks doet, en zo voort dan is dat ook soort van betaling. 2 dames heb ik wat zakcentje gegeven en de anderen geen cent. Was ook niet nodig en ze ging tevreden weer naar huis.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
samurai zei:
Trouwens, als je de dame mee neemt uit eten, wat leuks doet, en zo voort dan is dat ook soort van betaling. 2 dames heb ik wat zakcentje gegeven en de anderen geen cent. Was ook niet nodig en ze ging tevreden weer naar huis.

Dat klopt!
Voor de meeste dames is het een soort van ontsnapping aan het "eentonig leven" , dus even wat anders dan alleen maar werken.
De meeste kunnen het zich niet financieel niet veroorloven een dagje/ avond uit te gaan of om uitgebreid te gaan dineren in een willekeurig restaurant

Moggie zei:
Heb je deze dames wel geld aangeboden? En zo ja, weigerden ze dat aan te nemen?
Je kan natuurlijk best dames treffen die gewoon zin in neuken hebben en geen betaling verwachten, maar vaak doen ze het alleen omdat ze geld nodig hebben. Gewone Thaise dames die geen hardcore hookers zijn, zullen in het algemeen te bescheiden of te verlegen zijn om zelf om geld te vragen.
Dus persoonlijk stop ik altijd geld in hun tasje en alleen als ze dat écht niet willen, zullen ze protesteren. ........

Aanbieden van geld bij niet professionele dames, is niet nodig, je gaan met je mee om even uit de sleur te geraken.
Als ze een financiele opsteker willen dan laten ze dat vanzelf wel merken.
En geld heeft de Thai altijd nodig :D , daar draait het leven om aldaar, is het niet voor hun zelf dan is het wel voor de familie.
Inderdaad het overhandigen van wat "taxi geld" na een geslaagde avond/ nacht word in de meeste gevallen gewaardeerd ( je moet wel aangeven dat ze er wat leuks voor kan gaan kopen of geld voor de taxi is).

Mvg

Naked

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ik ben net terug uit Thailand. Ik ging naar de Tulip massage, die hier al een paar keer besproken werd. Tulip is gemakkelijk te vinden, het ligt vlak naast het SkyTrain station Thong Lo (aan de rechterzijde als ge komt van Asok). De voorgevel en het interieur zien er eerder bescheiden uit, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door wat er te beleven is. Blijkbaar is het algemeen geweten dat men daar gaat voor de sex eerder dan voor de massage.

Ik ging binnen. Een man aan de receptie liet me weten dat het 400 B kost. Een dame stapte uit de wachtkamer en de man wees haar aan me toe. Ik vond haar uiterlijk eerder teleurstellend, ze was aan de dikke kant, maar ik had niet de pit om te vragen of ik niet mocht kiezen. Eenmaal in de kamer en uitgekleed, bleek de dame, die Nadia heette, toch mee te vallen, ze had een eerder knap gelaat, bleek een wijf-om-eens-lekker-vast-te-pakken en had een hele reeks tattoes. Ze vroeg "do you want massage first ?". Ik zei van ja. We gingen eerst tezamen onder de douche, dan enige rugmassage en vervolgens omgedraaid. Ze rukte en pijpte wat en we kropen dicht tegen mekaar. Het was spannend tot het laatste moment maar uiteindelijk liet ze zich penetreren zonder dat er sprake was geweest van een condoom. Na afloop liet ze weten dat ik 1500 B moest bijbetalen voor de sex.

Ik ben nog een paar keer teruggeweest en dan was er geen sprake meer van massage, gewoon een uur de lichamelijke liefde beoefenen. Nu vroeg ik telkens naar Nadia en de eerste keer dat ik dat deed gaf dit aanleding tot wat gegiechel in de wachtzaal.

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
In Bangkok is er voldoende mogelijkheid om zonder te neuken.
Zo had ik een massagedame in Soi 4 die graag meeging op hotel en alles zonder deed. Prijskaartje: 2000 voor dame en 500 voor haar chef.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ja, maar eerst maar is zien, 3000 Bath voor hele dag. en als ze bare echt doen verdubbel ik heb ik gezegd.

en hier maar is langs gaan om wat op te pikken, denk dat ik met een schrale lul terug kom....

at most other spots (outside of Thermae Bar, NANA hotel parking lot), you find girls in the 18-25 age range.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
ben de draad al kwijt hoeveel er zonder gaan. de meeste moeten even een morning after pil scoren, maar dat is hun sores ;-)

3 van 18, 2 van 23, en de meeste willen wel een nachtje blijven hangen, ik denk dat ik ze eerst maar neuk en dan mee uit neem ipv andersom ;-)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
168 euri voor een hele dag neuken..... en al gaat ze na twee zaadlozingen weg ook prima...
Mn ticket en hotel waren samen al 5500 dus lekker boeien. ik ga om te relaxen niet om voor 4 euro afgezogen te worden

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Worstenbroodje zei:
6000 bath voor een dag, jij betaalt veel te veel zene
...

Als je in Bangkok een beauty (18/25) uit een gogo-bar aan de haak wil slaan zit je al gauw aan 3000 bath voor 1 dame
maar dan wel voor een paar uurtjes.
Als je dan het dubbele bied voor een niet "pro", gaan de meeste wel overstag.
Deze zijn minder 'streetwise" en zien dit als een golden opportunity om de financiën op orde te brengen.
Zeker als je op een dag 20 x je gemiddelde dagloon kan verdienen.

Het is inderdaad een goed idee om ze eerst te neuken en daarna uit te gaan om ze vervolgens ( minimaal )nog een keer van een een interne donatie te voorzien.
Zeker al ze de nacht bij je blijven.
Betaal wel pas achteraf als je klaar bent met haar ;)

Veel plezier

Mvg

Naked

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Deze komt dag 1. 21 jaar, student ( zegt ze ) wil 5000 Bath voor 12 uur blijven. nou die gok ga ik wel aan ;-) al leert ze mij alleen de weg maar een beetje kennen naar de leuke plekjes.

c4d867ab73cbceae3ae5942d5cff7f96-big.jpg

00095900bd8c8c7b553e07990dfc427f-big.jpg

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Worstenbroodje zei:
6000 bath voor een dag, jij betaalt veel te veel zene

Bangkok is sowieso duurder...Alleen Phuket is volgens mij de top qua prijs voor de dames.

En zolang CWP er plezier van heeft en het kan dragen, is het zijn zaak. Ik mag pas weer over (minimaal) 5 maanden terug naar het paradijs... :|

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Bangkok is een zakenstad.... ik ga voor "zaken" denken ze thuis.. Zou ik naar Pattaya of Phuket gaan dan vertrouwd ze het voor geen meter :lol: :lol:

Ik wil ook ooit nog eens naar Jamaica naar Hedonism II maar om daar een goede smoes voor te vinden valt niet mee..

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Ze ziet er goed uit CWP, kan niet wachten op de fotoreportage van haar :D

Voor wat betreft Pattaya dat is niet zo gek ver van Bangkok, daar zou je best een zakendiner op uitnodiging kunnen doen en als het dan uitloopt blijf je daar overnachten ;)

Mvg

Naked

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Dame nr 1 verplaats ik naar 2... Bom heet ze ?, 25 jaar... als dat maar goed gaat.. ;-)

Tering zeg wat een lekkere wijven reageren, en als je niet om de hete brij heen draait en gewoon zegt dat je ze ook wil neuken dan vallen er een paar af, maar er blijft zat lekkers over.

f0f5f29b09f66be77821632f691f466d-big.jpg

2ac34f89c4715ba98a3cffccec4b87ec-big.jpg

5302942ba22d12822f3f29fcd9cabed2-big.jpg

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Ik zie beginnende kenmerken van een Aziaat verslaafde :D

Omdat de Thaise dames vaak voor ons onuitspreekbare naam hebben, nemen ze vaak allemaal een nickname.
En wie weet is het wel "the Bom"

Je hebt wel smaak CWP :cool:

Mochten de dames klagen over dat ze te weinig suikeroompjes hebben, dan kan je ze hier introduceren :D

Ben Zaadverloren

Toogplakker
18 sep 2015
93
9
Haha ik had een keer de fout gemaakt om te kort achter elkaar een afspraak te maken. De eerste kwam pas laat en we waren avondje uitgeweest. In plaats van naar huis te gaan was ze maar gebleven. Klopt dame 2 op de deur, zij zou wat langer blijven en was al vroeg met de bus vanuit isaan gekomen. Oops.
Maar gedaan of ik nog erg vast sleep ivm vlucht en haar niet gehoord had. Appje gekregen dat ze beneden een sigaretje ging roken en op me wachten. Ondertussen de eerste de deur uit gewerkt, zij was boos en zo weggelopen. Daarna nummer 2 berichtje gestuurd dat ik net wakker was geworden.
Mezelf voorgenomen om volgende keer (paar maandjes nog) iets verstandiger te plannen.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
De tering dat zijn wel leuke en lekkere meiden om te zien hoor CWP. Zou er zo verliefd op kunnen worden en mee naar Nederland nemen als ik ze daar eenmaal zou hebben gezien, gevoeld en geproefd.

Maar wat een geld man voor 1 week € 5500,00 voor vlucht en hotel. Is dat een normale prijs of kan dat goedkoper ??

Terug
Naar boven