Thailand - Bangkok Algemeen

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
samurai zei:
Sommige freelance dames leverde echtte goede service voor 800 BHT. Helaas kwam niemand in de buurt van die eerste meisje, en mijn eerste ervaring met een Thai, die ik bij Lighthouse tegen kwam en veel mee omging tijdens mijn vakantie. Het was ook een klik, en vaak genoeg nam ze zelf initiatief tot seks na dat ik niet meer moesr betalen. Wel leuk.
1500 was alleen barfine trouwens.

Ik heb zelf ook de beste ervaringen met meisjes van de straat en freelancers :)
Mocht je wel zonder condoom trouwens bij dat meisje uit Lighthouse?

A

Anonymous

Guest
Ja, met haar alles zonder. En zij was ook de enige. Alle andere was met condoom omdat ik r zelf voor had gekozen.

A

Anonymous

Guest
Moggie zei:
Rio, Raw Hide, Déjà Vu, Midnite, Sahara, Kiss en Spice Girls. Zie: The Big Boys of the Bangkok Bar Industry | Stickman Bangkok

Ben vaak in Thailand geweest. Woon helaas nog steeds in dit kikkerlandje :(
Het was mijn eerste keer, maar zeker niet laatste. Ga binnen kort weer want veel te beleven in BKK ook buiten het sexgebied.
Staat niet veel positief over die "arab". Ik was alleen bij een paar bars binnen in het hele Cowboy en liep ook snel weer naar buiten bij sommige.
Was meer bezig met freelance en massage salons. Maar de lat werd ook hoog gelegd vanaf de eerste avond vanwege de dame bij Lighthouse.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Wat je hebt meegemaakt met dat meisje uit Lighthouse is heel mooi en is precies wat het wandelen daar (en in andere delen van ZO Azië) zo leuk maakt. Maar pas op voor te hoge verwachtingen. De klik die je met haar had zul je misschien maar met 1 op de 10 meisjes of nog minder hebben. Maar dat is wel wat het nou juist zo leuk maakt: die ene gem, dat ene juweeltje, vinden. Voor mij tenminste, ik vind het altijd weer kicken als dat gebeurt :cool:
Persoonlijk ben ik echter eerlijk gezegd een beetje uitgekeken op Thailand, tenminste op Bangkok en Pattaya. Misschien dat ik nog eens andere delen van Thailand ga verkennen maar voorlopig zal ik me meer richten op de Filipijnen, met name omdat NZC daar zo makkelijk te krijgen is.

A

Anonymous

Guest
Het was echter apart en ook beetje jammer want BKK is ook niet naast. Ze was niet blij toen ik moest vertrekken. En ik ook niet om heel eerlijkt te zijn.
We hebben contact elke dag en ze blijf maar vragen wanneer ik terug komt. Eerst vroeg ik mij af hoe lang het duurt voor dat ze ga geld vragen van mij, maar tot nu toe helemaal stil wat dat betreft.
Ik vond dat ik had meer tijd nodig in BKK want ik had niet alles gezien en gedaan wat ik wou doen, dus voor mij is een tweede reis al in de planning. En tuurlijk, wil haar ook nog terugzien.
Het nadeel van deze reis is dat ik nu geen zin heeft om te wandelen hier in nederland. haha.....

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
samurai zei:
Het was echter apart en ook beetje jammer want BKK is ook niet naast. Ze was niet blij toen ik moest vertrekken. En ik ook niet om heel eerlijkt te zijn.
We hebben contact elke dag en ze blijf maar vragen wanneer ik terug komt. Eerst vroeg ik mij af hoe lang het duurt voor dat ze ga geld vragen van mij, maar tot nu toe helemaal stil wat dat betreft.
Ik vond dat ik had meer tijd nodig in BKK want ik had niet alles gezien en gedaan wat ik wou doen, dus voor mij is een tweede reis al in de planning. En tuurlijk, wil haar ook nog terugzien.
Het nadeel van deze reis is dat ik nu geen zin heeft om te wandelen hier in nederland. haha.....

Dat laatste is herkenbaar :D
En wat het geld vragen betreft: ze zal het niet meteen doen en op een directe manier vragen, maar na een tijdje komt het verzoek toch.
De Thaise maatschappij is helaas doordrenkt door geld, dwz: hoe maakt niet uit als er maar geld op tafel komt voor de ganse familie.

Zodra de familie er lucht van krijgt dat er een falang geintresseerd is in hun dochter/ nicht /zus, zal er aan haar meer geld gevraagd worden.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Moggie zei:
Wat je hebt meegemaakt met dat meisje uit Lighthouse is heel mooi en is precies wat het wandelen daar (en in andere delen van ZO Azië) zo leuk maakt. Maar pas op voor te hoge verwachtingen. De klik die je met haar had zul je misschien maar met 1 op de 10 meisjes of nog minder hebben. Maar dat is wel wat het nou juist zo leuk maakt: die ene gem, dat ene juweeltje, vinden. Voor mij tenminste, ik vind het altijd weer kicken als dat gebeurt :cool:
Persoonlijk ben ik echter eerlijk gezegd een beetje uitgekeken op Thailand, tenminste op Bangkok en Pattaya. Misschien dat ik nog eens andere delen van Thailand ga verkennen maar voorlopig zal ik me meer richten op de Filipijnen, met name omdat NZC daar zo makkelijk te krijgen is.

Inderdaad,
Heb geen hoge verwachtingen, want dan kom je van een koude kermis thuis.
Ook ik heb dat zelfde gevoel over Thailand, daarom ga ik me meer richten op andere landen, nieuwe plekken ontdekken.

Mvg

Naked

A

Anonymous

Guest
Waarschijnlijk puur geluk dat ik haar tegenkwam. En ook als eerste dame.
Paar andere dames waren niet eens de 800 bht waard wat ze om vroeg want zo slecht was het. Het valt zeker meer te beleven in azie maar op dit moment ga ik terug naar BKK voor wat unfinished business. :)

Haar vandaag gevraagd wat haar tarief betreft en ik zei ook dat die wat hoog was. Ze is dus een coyote. Dat maakt het een en ander wat duidelijk.

Het gaat dus om.........
"Where coyote dancers are available to be barfined, the cost of the barfine can be steep. In Club Electric Blue it's either 10 coyote lady drinks (10 x 180 baht) or a flat out 1,800 baht barfine. In the Arab's bars, the barfine for a coyote dancer is 2,000 baht. Barfines for coyotes typically run from 1,000 - 2,000 baht although I hear of agency girls who may be available to be taken from the bar for 2,500 or even 3,000 baht. And when it comes to their reward, many quote 50 - 100% more than a gogo dancer."

A

Anonymous

Guest
Volgende reis geboekt. Ik blijf deze keer in een hotel die te vinden is in Sukhumwit 15. Veel meer centraal dan vorige keer.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
samurai zei:
Volgende reis geboekt. Ik blijf deze keer in een hotel die te vinden is in Sukhumwit 15. Veel meer centraal dan vorige keer.

Zie ik daar de kenmerken van een Aziaat verslaafde? :D

A

Anonymous

Guest
In januari weer 2 weken geweest in BKK. Veel tijd doorgebracht met de dame van mijn eerste bezoek. Ze was echt blij mij weer te zien. Kan alleen dito zeggen.
Ze bleef de meeste tijd bij mij in het hotel. Genoeg seks gehad en geen sprake van rubber. Echt wilde seks maar ook met een grote portie passie en gevoel. Beffen kan ze bijna niet tegen want dan komt ze snel klaar. Zo ik wisselen met neuken/beffen want haar beffen wil ik niet missen. Ik durf te zeggen dat seks met een thaise dame niet te beleven is hier in nederland. Vooral niet met die oostblok dames. Daar ben ik echt klaar mee.
Een thaise dame letten veel meer op wat je lekker vind en wil echt dat je een leuke tijd hebt. Dit heb ik ook gemerkt als we waren andere dingen aan het doen. Het zit gewoon in hun (haar) zachtaardige karakter. Nu was het natuurlijk geen sprake van betaling maar ook toen ik seks had met haar tegen betaling was het heel anders dan hier in NL.
Dus deze keer naar geen enkele go-go bars, massage salons of freelancers. Was voor mij ook niet nodig.
Saai ben ik he!? ;)

A

Anonymous

Guest
Zo wanneer zullen we in Bangkok afspreken jongens? :)
Ik ben r vaak genoeg, en ook paar andere hier op het forum.

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
samurai zei:
Zo wanneer zullen we in Bangkok afspreken jongens? :)

Het duurt nog even voor ik weer weg kan, mijn volgende vakantie staat inmiddels al vast. maar wellicht in het najaar dat ik hier nog een keertje op terug kom :D

A

Anonymous

Guest
Net weer terug van BKK. Deze keer gebruik gemaakt van het hotel Manhattan Bangkok.
Ging deze keer bij Crazy house langs en man wat een tent! haha.....de dames waren helemaal naakt en omdat ik stond bij de podium zag ik alles heel goed.
We zaten bij Beer garden lunch te eten een dag en een engelse tourist had veel te veel gedronken en was alles behalve aardig tegen de freelancers. Politie had hem meegenomen. Mijn lady zei steeds "Not say or do anything!". Heb ik ook niet gedaan.
Wat mij is opgevallen zijn alle freelance dames bij Nana hotel die doof zijn. Iemand die weet waarom ze daar per se hangen?

Vanaf 1:55 in deze video zie je een lange dame met zwart haar en een zwart BH. Ze werken bij Lighthouse en zij is de dame die de meeste barfines binnenhalen volgen haar collega's. Als je haar ziet danzen begrijp je heel goed waarom. Ze weet echt hoe moet. Ze is ook heel sexy.
Vaak gezien en deze keer gesproken en het is een schat van een mens.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
samurai zei:
Net weer terug van BKK. Deze keer gebruik gemaakt van het hotel Manhattan Bangkok.
.....

Je kan er beter gaan wonen :D , zo vaak je al heen en weer gevlogen ben.

Nog steeds met het hetzelfde vrouwtje?

Mvg

Naked

A

Anonymous

Guest
naked zei:
samurai zei:
.....

Je kan er beter gaan wonen :D , zo vaak je al heen en weer gevlogen ben.

Nog steeds met het hetzelfde vrouwtje?

Mvg

Naked
Ik weet het al te goed. Ik ga r heen net zo veel als ik bij AH gaat. Maar ik krijg r niet genoeg van.
Nog steeds met zelfde dame.
Was wel heel warm deze keer met gevoeltemp. op 43-45.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
samurai zei:
Wanneer ga Naked weer richting Azie?

Volgende week :D
Dit keer om nieuwe gebieden te ontdekken en misschien op een van mijn vertrouwde nesten te belanden

samurai zei:
Was wel heel warm deze keer met gevoeltemp. op 43-45.

Heerlijk die hitte, alles goed nat houden en je in het zweet "werken" met de airco aan

Mvg

Naked

Terug
Naar boven