Tijdens mijn vakantie in Bangkok vorig jaar heb ik ze ook opgemerkt. Toen ik voor de eerste keer ging kijken naar de Nana Plaza Arcade zag ik aan de overkant een dametje dat er wel leuk uitzag, tamelijk klein van gestalte, slank, een mooi gezichtje en lang zwart haar. Ik stapte op haar toe en sprak haar aan. Toen haalde ze haar tablet boven en typte : I AM DEAF - 1200 FOR 1 HOUR - USE CONDOM - OK? Ik knikte dat ik akkoord was. We gingen naar een hotelletje in de arcade. Ze pijpte wat en deed me dan het condoom om. Bleek dat ze een heel nauw kutje had en het lukte me niet om haar te penetreren. Toen ik haar kuste deed ze teken dat ze dat niet wou maar toen ik aandrong liet ze het dan maar toe. Ik heb dus niet echt sex kunnen hebben maar het was toch leuk om dit kleine vrouwtje te kunnen vastpakken. Later zou blijken dat er meerdere van die dove dametjes staan, bijna allemaal zijn ze klein van gestalte en ze schijnen mekaar goed te kennen. Vormen ze een soort van gemeenschap ? Het zou inderdaad leuk zijn mocht iemand ons meer inlichtingen kunnen verschaffen. En zou nzc mogelijk zijn ? Niet evident om nzc te vragen als de communicatie beperkt is (en nog minder evident om het te krijgen in geval ze goed voorgelicht zijn en met mekaar hebben afgesproken om dit niet te riskeren). Later heb ik overigens een ander dametje wel kunnen penetreren in haar lekkere nauwe kutje, weliswaar mc.samurai zei:Wat mij is opgevallen zijn alle freelance dames bij Nana hotel die doof zijn. Iemand die weet waarom ze daar per se hangen?