Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cumgiver ik ben de 17e in morningnigt Soi 4Ik ben aangekomen dinsdag begin in de avond. Hier was het in de ochtend. Veel ruimte niet gehad om erop uit gegaan. We zitten vlakbij Patong market. Op de silom road. Sonkrahn is vet de 1e keer dat ik het beleeft en dan leer je de Thaise grappen kennen.
Cumgiver
Ik nam blijkbaar onterecht aan dat het vanzelfsprekend was dat het om sukhumvit road ging. Maar je hebt goed gegokt.De hoofdstraat is nogal een vaag begrip in Bangkok. Was dat Sukhumvit Road?
En de normale inchecktijd is inderdaad 14:00 of 15:00 uur, maar je kan bij veel hotels van tevoren om een 'early check-in' vragen. Is echter niet gegarandeerd omdat ze natuurlijk pas kort van tevoren weten of er een kamer vrij is (en schoongemaakt).
Dank! Ik snap waarom zoveel mensen hier komen/met pensioen gaanWelcome to Thailand
Normaal betaal je de massage pas achteraf in ThailandHoewel ik niet wist of er meer mogelijk was besloot ik alsnog mee te gaan voor de afgesproken 400 baht(10 euro) full body massage van 1 uur.
Eenmaal boven mocht ik afrekenen bij de mamasan die mij vrij onderzoekend bekeek.
Mijn ervaring is dat het verschilt per locatie. Soms altijd vooraf, soms altijd achteraf en soms alleen de eerste keer vooraf. Kan daar niet echt een consistente verklaring voor bedenken en zo ver wil ik eigenlijk ook niet doordenken. Gewoon puur toeval m.i.Normaal betaal je de massage pas achteraf in Thailand
Mvg
Naked
Dank @CumgiverLeuk dat je daar op vakantie bent @WakeupNeo. Ik wordt er echt enthousiast van en wil weer.
Sinds vorig jaar heeft de moderator team -tijdens mijn trip- besloten om deze topic te splitsen. Vanaf dat moment dient deze topic voor tips en algemene vragen en er is een topic van Bangkok sexbelevenissen (klik hier). Het bericht van de moderator kan hier terug lezen op bericht nr #209 (staat rechtsonder de naam van de plaatser van het bericht).
Ik heb van meerdere gelezen dat ze in Bangkok en Pattaya Pulse clinics hebben dat is raadzaam om daar een soa test te doen en volgens mij kan je daar aan prep komen. Let wel even op dat er genoeg ladyboys zijn die heel vrouwelijk zijn. Mocht je daar liefhebber zijn lees dan gerust mijn verhalen van vorig maar ik had ook met gewone dames gedate. Zo had ik vorig jaar eigenlijk met vuur gespeeld omdat ik in de laatste dagen na afscheid van mijn vakantie vriendin, bij een andere ladyboy een paar geile nachten had met crystal meth en ze had een paar jonge dames geregeld. Dat was spelen met vuur maar wel de moeite waard voor liefhebber zoals ik perfecte combi een dame + dezelfde ladyboy. Die zal zeker niet opzoeken al betaalde ik de 1e keer 8k baht en de andere x 10k baht. Hier in NL zijn er dames die je voor een omgerekend bedrag tussen 210 en de 275 euro zo snel mogelijk afwerken.
Hier staan namelijk ook iets over dating apps. Voor de straight leden is Thaifriendly aanbevolen maar ook Tinder (gratis acct). Dat laatste heeft mij een paar leuke dates opgeleverd maar let wel op ook daar zijn ladyboys actief. Weet niet hoe het nu is maar een term Freelancer betekent dat ze paydates doen. Die zijn er aardig en er zijn ook farang(=buitenlander = ฝรั่ง) zoekers. Besef goed dat dit land een stuk armer is.
Ik zelf had 2x met mijn vriendin gereisd. Dit jaar gaan we naar zuid EU. Natuurlijk met pijn in mijn polyamoreuse hart. Ik had vorige week contact met mijn schatje van vorige week. Daarbij zijn er privé omstandigheden waarbij een lange reis niet geoorloofd is. In het land waar je bent at ik iedere dag fruit anders dan hier: enkel de chileense druiven van de groenteboer.
O ja met de Bolt app kan bijvoorbeeld voor de nacht een leuke terug naar je hotel boeken. Daar had ik vorig jaar heel veel aan gehad. Ik wens je heel veel plezier in Thailand. Schroom niet om vragen te stellen en natuurlijk kijken we uit naar je seksbelevenissen.
Groetjes Cumgiver