Thailand - Bangkok Algemeen

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
De Grote XXX zei:
Komende zomer wil ik een weekje in Thailand gaan snoepen. Dit zal begin juli zijn. Ik dacht een weekje Bangkok. Klopt het dat daar niet alleen de profies zijn, en zijn er ook knappe twintigers op te pikken die een beetje bijbeunen en hopen dat een blanke aan de haak te slaan is? Of kan ik beter naar Phuket of Pattaya gaan?

Een weekje is vrij kort maar als ik jou was zou ik dan naar Pattaya gaan, daar zijn naast de prijzen die beduidend lager liggen dan in Bangkok, ook meer back-up mogelijkheden, mocht je spaaklopen op Thaifriendly ;)
Dames zijn in en rond Pattaya ook buiten de bar scene en massage salons, ook wel uit op wat vertier (inkomsten).

Hotel receptionistes en serveersters in restaurants willen vaak toehappen voor een avondje stappen ( nachtje "slapen")
Hou wel rekening mee dat het een van de natste maanden is in juli, veel plensbuien tussendoor

Mvg

Naked

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ben Zaadverloren zei:
meeste in de leeftijd 19-25

Jammer dat ze pas naar Nederland komen als ze tussen de 50 en schijndood zijn, gezien de massage salons :lol: :lol: :lol:

Ben Zaadverloren

Toogplakker
18 sep 2015
93
9
Dan zijn ze er inmiddels achter dat er geen handje rijst voor ze meer te verdienen is.
Al aan eigen import gedacht CWP? 🤣🤣

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Bareboy has just arrived in Bangkok I have to work long hours and days until Tuesday then I will finish work and get to play
I have become more careful here in Thailand than before and now I started my course of Truvada a few days ago.
I am taking Truvada again because the HIV infection rate in female workers is now at 20% and I don't
feel lucky!
By Tuesday I will be safe.
As I will be working here ,Cambodia (20-30% infection rate) later to Indonesia also high HIV for sex workers.
And at the end to the Philippines for a short holiday before coming back home.
I know that the chances of infection are relatively low but I owe it to myself and most important my beautiful wife.
So it's party on from Tuesday.
Any suggestions for Cambodia or Indonesia are most welcome.
Bareboy

Richard49wit

Ervaringsdeskundige
11 mei 2019
314
82
Hallo Allemaal

Iemand nog recent ervaringen om te delen ?
Ik ben er deze week zou graag ervaringen lezen of tips zien

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Bij Nana Pzaza zijn short time kamers (heb ik een keer gebruik van gemaakt) en bij Soi Cowboy ook.

crispi

Snuffelaar
29 apr 2018
24
10
De shorttime kamers op Nana Plaza zijn een aantal weken geleden gesloten door de politie. Geen idee waarom en of ze ooit terug open gaan. Er zijn echter nog shorttime hotelletjes in de buurt. De dames weten natuurlijk de weg...

Richard49wit

Ervaringsdeskundige
11 mei 2019
314
82
4 dagen Bangkok geweest na 3 jaar.
Wat een veranderingen en wat een prijzen.
Gogo bar 1000 bf 3000 st moet er wel bij vermelden dat alles onderhandelbaar is. Behalve de bf.
Veel in morning night geweest andere barren niet echt mijn type qua sfeer etc
Nana plaza geweldig leuke shows maar vindt het echt veel te duur. Je bent zo 4000 kwijt voor st.
Voor mij is Hillary 2 de leukste plek.
Fl scoren gezellige avond maken en voor 1500 kan je de hele nacht plezier hebben met een fl.
Qua service veel meiden doen het zc. Zo makkelijk als het dit keer ging nog niet eerder mee gemaakt en ik kom toch een 25 jaar in Thailand

raetsel

Toogplakker
26 mei 2015
68
63
Gisteravond even over Soy Cowboy gelopen, maar vond het maar niks, al die bars met gordijntje voor de deur, proberen je te overtuigen naar binnen te gaan, ik vertrouw het niet zo. Ik vrees een beetje wanneer je eenmaal binnen bent, je niet meer buiten komt zonder een flinke rekening te betalen. Wel buiten even gezeten, met dame, wil meteen lady drink, en zelfs de dame die het kwam brengen wilde een lady drink. dat laatste niet gedaan. Dame wilde meteen ST naar hotel met me. ST 4000, LT 8000.
Vergeleken met Phuket is dit wel heel erg gericht op de knaken. Het is ook maar een klein straatje. Ben dus maar in een gewone bar gaan zitten en heb wat biertjes gedronken en toen naar hotel

Nana plaza maar eens proberen vanavond.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Bangkok is dan wel wat duurder dan andere plaatsen in Thailand.
Maar overal kan je over de prijs onderhandelen, je hoeft niet altijd de vraag prijs te betalen.
Het moet wel een "beauty" zijn om zulke prijzen te vragen, maar dan nog.
De helft van die bedragen moet genoeg zijn om een "beauty" mee te krijgen.

Mvg
Naked

taximove

Snuffelaar
13 apr 2021
16
12
Bangkok is dan wel wat duurder dan andere plaatsen in Thailand.
Maar overal kan je over de prijs onderhandelen, je hoeft niet altijd de vraag prijs te betalen.
Het moet wel een "beauty" zijn om zulke prijzen te vragen, maar dan nog.
De helft van die bedragen moet genoeg zijn om een "beauty" mee te krijgen.

Mvg
Naked
Ben ik met je helemaal eens, ik denk hoe vaker je gaat hoe meer ervaring je krijgt. Ik ben daar 5 maanden in jaar ongeveer dan ga toch anders om met die prijzen. Betaal nooit zoveel voor St ook niet in Bangkok maar je moet het wel kennen.

Trouwens Tinder en Thaifriendly werken wel goed moet een alleen een premium account op TF nemen. ik zet in me bio altijd looking for fun etc. Genoeg 1500 St die je benaderen.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Nadeel als je geen Premium account hebt, je pas kan reageren na 10 minuten na je laatste reactie en je kan niet alle dames benaderen die als populair bestempeld staan.
Tinder heb ik nog niet geprobeerd, misschien een optie voor de volgende keer

taximove

Snuffelaar
13 apr 2021
16
12
Je merkt natuurlijk wel het verschil in BKK met bijv sukhumvit en wijken daar buiten. Mijn favorietetjes zijn toch de 35+ dames die doen alles veel makkelijker. Ik ben meer de freelancer type als ik echt toeristisc moet gaan dan is het Hilary's bijv in soi 4 of Penny Black.

Voor degene die avontuurlijk is en nzc moet je richting Udon/isaan. Alles wat je daar scoort is vaak nzc. Maar je moet het spelletje kunnen spelen.

Terug
Naar boven