Thailand - Bangkok sex belevenissen

WakeupNeo

Snuffelaar
17 mei 2024
22
26
@WakeupNeo misschien morgen (vanavond) naar Soi Cowboy. Een paar leuke gogo bars. (vlak bij BTS Asok)
Ik vond Crazy House spannend. (zijn zeker velen die het niks vinden)
Zowat iedere meid naakt en voor een (dure) lady drink (sterke drank) komt ze naast je zitten en beetje spelen aan de tietjes, kont ...
Had een hele knappe slanke meid (vorig jaar) en zij ging later op de eerste verdieping dansen op het glazen doorkijkplafond waar ik haar mooie kutje van beneden kon bewonderen. Of mogelijk was haar mee te nemen voor shorttime heb ik niet gevraagd maar zal zeker niet goedkoop zijn.
Achteraf spijt dat ik die meid niet gevraagd heb en had het moeten doen (top lichaam).
Afterschool bar doen ze stiekem bj bij eind van de bar (voor extra B).
Gek genoeg voel ik mij niet op mijn gemak bij gogobars. Kan nog niet vaststellen waar het precies aan ligt maar voor nu volg ik mijn gevoel. Ben al bij soi cowboy geweest maar vond dat toch te hectisch en het is mijn plan om te ontspannen hier i.p.v. hele gekke avonden aan de lopende band mee te maken. Misschien met een groepje wil ik wel gaan maar solo lijkt me dat niet zo boeiend. De nadruk op financieel leegtrekken van bezoekers is te groot en opzichtig. Je moet geld uitgeven voordat je contact kan maken en dat is heel duidelijk in die gogobars. Zodra je 1 drankje koopt voor 1 die je leuk vind komen er meerdere kijken of ze je met groepsdruk meer drankjes kunnen laten kopen.
Krijg je even aandacht maar ze zijn gewoon druk bezig met targets halen. Daar leen ik mij niet voor. Genoeg andere leuke dingen om te doen =)

Ik ben nog uit geweest gisteren. Ik kon namelijk niet slapen en de stad leeft juist meer in de avonduren. Ik besloot naar de sugar club te gaan. Had gelezen dat het een leuke hiphopclub was. 400 baht afgetikt als entree en daar kreeg ik een "gratis" drankje bij. De bottle service met eigen tafel was ook schappelijk(130 euro voor een grote fles alcohol naar keuze en een hoop andere drankjes erbij) maar ik ben alleen en drink niet veel alcohol dus dat had geen nut.

Bij binnenkomst een beetje een aparte sfeer. Drankje gehaald en de club bekeken. Muziek was goed en veel dames. Alleen voelde ik me een beetje een buitenbeentje omdat bijna iedereen in een groepje was. Ik bedacht mij dat er vast iemand is die ook solo is. Ik maakte een rondje en kwam eerst een mollige meid tegen die interesse had in mij en duidelijk een toerist was. Nou houd ik wel van mollige meiden maar hoe ze zich gedroeg als flapdrol(clown van de groep) viel me tegen op dat moment. Van dat typisch beschonken Brit gedrag zeg maar.

Daarna kwam ik een tengere blanke europese/russische uitziende dame tegen die best lang was. Tussen al die thaise mensen vond ik dat wel interessant. Ik besloot een praatje te maken en nadien te vragen of ze wilde dansen. Eerst wat complimenten geven over haar uiterlijk en gevraagd wat haar afkomst was. Ze bleek Spaans te zijn en daar worden we wel blij van natuurlijk. Meteen gevraagd om te dansen en dat vond ze prima! Een half uurtje mee staan schuren en toen draaide ze om. Wilde haar zoenen maar zo ver was ze nog niet. Toen vroeg ze of ik wilde dat ze met me meeging dus ik knikte instemmend. Toen kwam de aap uit de mouw: " normally i ask 3000 baht but I like you so 1500 baht is fine" Hoewel ik haar leuk vond was mijn intentie om gewoon een connectie te hebben met iemand zonder dat het gestoeld was op een entreeprijs. Achteraf gezien wel spijt dat ik er niet op ingegaan ben maar ter plekke was ik te verbouwereerd denk ik. Nog wel naar haar line id gevraagd zodat ik er later op terug kon komen. Daarna toch maar naar huis gegaan voor wat nachtrust!

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
@WakeupNeo bedankt voor je geile belevenissen met reisverslagen. Op pad met mede toeristen is altijd gezellig en meestal zijn die van het VK altijd wel in in gezelschap van Hollands Heineken glorie. Soi coybow is mij ook bekend als hectisch en meestal veel te druk. Dat trek me ook niet. Over ladyboys zijn te herkennen aan mannelijke stem, hobbit voeten (maat 40+) in vergelijking met de kleine prinsessen voetjes van maat 35, enkele hebben nog een eva peer, schouders vergelijken met die van de Thaise dames zijn breder en hebben grovere gezichtsvormen en hun interesse bekoop je meestal met hun pikgraai approach en een onvrouwelijke tik op je billen. Schroom niet om even grof de bekend pleur op gebaar te geven en zeg dan wel met harde toon Paai Leu en let op zachtere toon betekent ga je mee en anders betekent dit ga weg of donder op. Zo te lezen ga je ook respectvol met hun om. Mijn koppie is na een wap daggie met een latina (tg) die dj is in Utrecht goed van bijgekomen. Dan ben ik altijd zeer dankbaar met geile reisverslagen. Heel veel plezier nog

WakeupNeo

Snuffelaar
17 mei 2024
22
26
THaifriendly aangezwengeld want ik las daar goeie dingen over. Ik zag een mooie thaise dame op de app en liet haar langskomen. Ze wilde wel het geld vooraf en dat vond ik een beetje vreemd maar zonder gezeik gewoon betaald. Toen ze haar kleren uitdeed snapte ik waarom. ze had een dikke buik en het leek alsof er eerder een ingreep gedaan was bij haar buik. Het zag er even simpel gezegd apart uit. Verder geen issue. Was voor Short time en gelukkig maar. Eigenlijk wil ik dit afspraakje zo snel mogelijk vergeten!

Moet wel zeggen dan er veel animo is op de datingapps maar mijn vermoeden is dat het vooral om freelancers gaat. Dit geldt ook voor de nachtclubs denk ik. Ben nog een keer geweest en heb nu beter opgelet. Het viel meteen op dat er veel freelancers waren. Dus je moet met de juiste intentie gaan blijkbaar. Heb vernomen via andere reizigers dat ik beter naar khao san road kan gaan als ik wat toeristische lekkernijen wil proeven dus dat gaan we doen. Hotel geboekt voor aankomend weekend in khao san road zelf zodat ik niet ver hoef te lopen als ik iemand meeneem.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Never ever een freelancer of bar girl vooruitbetalen in Thailand of andere landen in Zuid-Oost Azië! Het is zeer ongebruikelijk en alleen daarom al verdacht, en bovendien heb je grote kans dat de dame slechte service geeft omdat ze het geld toch al binnen heeft.
Geeft verder niet. Ik heb het ook een keer gedaan toen ik nog niet zo ervaren was. Al doende leert men.

De nachtclubs in de buurt van Sukhumvit zijn inderdaad niet zo geschikt om een onbetaalde date te scoren, denk ik. Ik heb er weliswaar geen ervaring mee, maar dat is nou eenmaal de rode buurt van Bangkok zeg maar, dus daar komen geen 'nette' meisjes op af.
Ik heb op de International Sex Guide echter wel regelmatig verhalen gelezen van mensen die op Thai Friendly onbetaalde dates weten te scoren met 'gewone' vrouwen (niet de freelancers natuurlijk). Ze nemen ze een avondje mee uit en dat eindigt dan vaak op hun hotelkamer, waarbij de kans op NZC ook nog eens heel groot is. Zijn wel vaak 30+ en 40+ dames trouwens, die al een tijdje droogstaan.

Laatst bewerkt:

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Ik kan niet wachten, nog 2 maandjes en ik zit terug op het vliegtuig richting Thailand. Pattaya, Bangok, Phuket.
Heeft er iemand van jullie tips voor Bangkok, ik ga maar 1 nachtje blijven. Buiten soi cowboy en nana plaza zijn er nog plekken aan te raden?

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
Hangt er een beetje vanaf wat je zoekt @bare-addict ;)

Voor één nachtje/avondje? Als je gewoon ff wil relax drankje doen maar toch (grote) kans wil hebben om de avond te eindigen met een dametje zijn er genoeg beer gardens / sport bars etc. Sowieso in de straat waar Nana plaza zit. Maar wat ik heb begrepen (nog niet zelf meegemaakt) is Soi 11 tegenwoordig steeds leuker uitgaans gebied. Einde middag / vroege avond gewoon gezellige street bars en 's avonds ook gewoon echt beetje uitgaans leven. Je hebt op loopafstand ook een paar nachtclubs.. en paar redelijk geprijsde net wat betere hotels ook in Soi 11.

Andere optie is natuurlijk massage tent opzoeken... Soi 7 en umm.. 33? of 24.. hoewel ze eigenlijk overal wel te vinden zijn maar daar zitten er wel redelijk wat bij elkaar. Zelf wil ik nog wel eens een Soapy bezoeken, die zaten altijd bij Ratchada, maar laatste keer dat ik er was toen was de trend al dat die langzaam werden opgedoekt. De meeste waren toen ook wel aan een update toe en zij die het wel netjes hadden waren wel prijzig voor thaise begrippen.. en in Soapy's weinig kans op nzc naar mijn ervaring.

Zit zelf ook weer te overwegen om misschien die kant op te gaan deze zomer nog.. maar knoop nog niet doorgehakt. Pattaya en Phuket ben ik dan weer wat minder bekend haha. Wel eens paar dagen geweest beide maar niet lang.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
@Richard ok bedankt.
Deze trip blijf ik idd maar één nachtje in BKK. Pattaya en Phuket ben ik wel thuis. Vooral Phuket dan. Maar qua dames en prijzen blijft Pattaya het paradijs voor mij. Veel nieuwkomers daar terwijl ik ze in BKK al wat meer pro zijn.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Thermae Bar(kelder) van Ruamchitt Hotel (bij Sukhumvit soi 15). Consumptie verplicht maar als je snel een dame gevonden hebt dan heb je misschien mazzel. Dames tussen 2000-4000B.

WakeupNeo

Snuffelaar
17 mei 2024
22
26
Thermae Bar al bezocht maar ik vond daar niet zo veel aan. Je moet inderdaad drinken kopen anders mag je niet kijken. Maar wel prima om dat afgestreept te hebben. Heb inmiddels mijn vakantie voor eind dit jaar al geboekt. Ga dan wel naar Pattaya en Cebu voor een maand in totaal.

Khao san Road was trouwens behoorlijk hectisch maar inderdaad veel toeristen en locals die aan het feesten/zuipen waren. Leuke tentjes om te dansen maar verder niet zo heel bijzonder. Iets meer westerse jonge mensen aanwezig ook. Ik ben blij dat ik niet te lang gebleven ben. Niet veel bijzonders meegemaakt daar en vooral lekker gegeten,gedronken en geslapen.

Lambik

Toogplakker
23 sep 2020
40
8
Never ever een freelancer of bar girl vooruitbetalen in Thailand of andere landen in Zuid-Oost Azië! Het is zeer ongebruikelijk en alleen daarom al verdacht, en bovendien heb je grote kans dat de dame slechte service geeft omdat ze het geld toch al binnen heeft.
Geeft verder niet. Ik heb het ook een keer gedaan toen ik nog niet zo ervaren was. Al doende leert men.

De nachtclubs in de buurt van Sukhumvit zijn inderdaad niet zo geschikt om een onbetaalde date te scoren, denk ik. Ik heb er weliswaar geen ervaring mee, maar dat is nou eenmaal de rode buurt van Bangkok zeg maar, dus daar komen geen 'nette' meisjes op af.
Ik heb op de International Sex Guide echter wel regelmatig verhalen gelezen van mensen die op Thai Friendly onbetaalde dates weten te scoren met 'gewone' vrouwen (niet de freelancers natuurlijk). Ze nemen ze een avondje mee uit en dat eindigt dan vaak op hun hotelkamer, waarbij de kans op NZC ook nog eens heel groot is. Zijn wel vaak 30+ en 40+ dames trouwens, die al een tijdje droogstaan.
Dat klopt, heb ik vorig jaaar meegemaakt, kreeg vriend verzoek even live cam kennis gemaakt en dezelfde middag elkaaar ontmoet en ze bleef gelijk die avond bij me overnachten en neukten we zonder , heb haar eerst een paar keer met mijn vingers en tong haar bevredigend en toen lekker geneukt en de volgend ochtend ook . Na mijn rondreis in Thailand weer op Bangkok aangekomen contact met haar gezocht en ze kwam die avond weer om lekker te neuken. Alleen eten en drinken getrakteerd en een kaartje voor de skytrain gekocht.
Ze was jaren geleden getrouwd met een Brit maar leeft al jaren gescheiden van bed van hem nooit contact meer met hdm
maar draagt nog steeds zijn naam.
Volgend jaar haar opzoeken maar ben een jager dus het blijft niet alleen bij haar maar heb het natuurlijk nooit over met haar.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik ben gisteren aangekomen. Zit lekker na te genieten na de 1e date. Die trof ik oo grindr. Een mooie slanke ladyboy en het grappige is. Ze hebben altijd zin om je te neuken. Dat liep anders toen ze de cumgun zag. Ze was er helemaal verkocht.

Ze heette nitta mooi slank donker getint. Werkt in massage salon woont sober vlakbij de mails van de rama 9 road. De cumgun had zin kwispelde en zij gaf zich volledig over. Werd heerlijk genilfisked en wou snel mijn gun in haar tight ass voelen. Maar dat ging helaas niet zonder condoom. 1e missio, 2e Bangkok Cowgirl en toen kwam klaar. 3e woonde ik haar uit.

Op haar verzoek der mond volgespoten en slikte de cumgun yummies volledig in.

Ze zijn hier wel wat meer desperate. Had ook afketsers door drama gedrag. Dus genoeg keus hier. Herhaling mogelijk als ze bare gaat.

Geile groetjes
Cumgiver

Bijlagen

• IMG-20240911-WA0010.jpg
    IMG-20240911-WA0010.jpg
    292 KB · Weergaven: 300

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Hoi na een vermoeide dag heb ik even tijd om wat belevenissen te schrijven, waarvan 1 op de foto's van je date te zien is: ladyboy Pitta:

Pitta leerde ik via fetlife kennen. Enkele shemales komen daar ook. Maar ook voor interessant hotwives.
Na een week chatten groeide onze verlangen om elkaar te zien. Het os een apart persoon onder de Thaise mensen direct en zonder poespas. Een mooi meissie om te zien vind ik getint tattoos echte Thaise elven oren, assets lekkere pik, heerlijke ronde kont mooie benen kleine Aa.
Kosten van hotel was voor mijn rekening en de kosten van ice nam zij voor haar rekening. We hadden een hotel voor een nacht. In sukhumvit soi 4 nabij nana plaza. Ze kwam later maar goed motor taxi en een tropische regenbui van kaosan road naar hotel is geen pretje. Eigenlijk woude de ivory nana hotel boeken daar is roken in de kamer volgens haar toegestaan. Ze zag net zo lekker uit als op de foto's. Typische ladyboy gedrag in de lift tongen en de staking controle. Ze kreunde ervan. In de kamer werd dat heftiger en ze had een aardige neukklit. Benen lekker glad en een flinke kont. Ben een paar keer geneukt en heb haar vaak geneukt. Heerlijke bare sex. Je zou het niet zeggen maar ben een soort van brother from another mother van beffer. Ook zij geniet van mijn asslicking technieken. We waren zo high als een Vlaamse gaai de cumgun op slot sloeg voor de cum explosie. Weer een vriendin rijker. Totaal 7 uur sex gehad. Had wel wat uit te leggen toen ik op mijn hotel aankwam.

Op nana had ik na deze date ladyboy bembem bezocht, dat volgt want ik ben nu bij een date aangekomen bij een Thaise hotwife die ook via fetlife leerde kennen.

Groetjes uit bangkok lat phroa

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Na de intense date moest ik langs de nana plaza zelfde straat waar ik het hotel voor 1k THB had genomen. En gek genoeg had ik zin. Onderweg liep er een donkere dame een ingang in van een complex tegenover de maison aly in. Ik wou er naar toe en plots stond er een stoot van een ladyboy tegenover me en sprak me aan. Bleek dat ze top is en ik gaf aan dat ik er helemaal niks mee kan. Toen zei ze dat ze zich ook laat neuken. Ook zonder condoom.

Even later zat ik in de woning van haar. Op bed sliep iemand en dat volgens haar een Britse trans, die te veel gezopen had. Alles zou in dezelfde kamer plaatsvinden op een geïmproviseerde matras. Dat was een beetje jammer. Maar het goede was ze begon gelijk te tongen en weer die heerlijke stamina check gehad. We gingen samen douchen hmm heerlijk nog meer tongen en ze had een lekkere pik. Ze heet bramberry een Thaise uiterlijk zie profiel foto van haar line id, maar nu licht geblondeerd.

Na douchen de kamer in werd heerlijk door haar genilfisked en ik deed dar ook bij haar. Later ging ik lekker op haar pik zitten en dat was zalig. Een standje was niet lekker dat missio. De cumgun liet het van zich afweten en dat was knap balen. Ik heb bramberry genoeg kunnen neuken en op een gegeven moment wou ze volgespoten worden. Dat is lastig legde ik haar uit. Ze vatte het goed op en tot slot wou ze mij neuken en volspuiten. Dat was heerlijk en we namen weer een douche. Ze ging in de keuken en vroeg of ik kwam. Hadden het heel gezellig met elkaar koffie bocht erbij en ik had 3K THB afgerekend waarvan 1 de spuit toeslag was.

Misschien dat ik terug ga want ze wil graag volgespoten worden. We hebben elkaars line. Dat hangt natuurlijk af van de tijd die ik daarvoor had.

Groetjes Cumgiver uit Bangcock

Bijlagen

• SmartSelect_20240913_044445_LINE.jpg
    SmartSelect_20240913_044445_LINE.jpg
    897,6 KB · Weergaven: 305
Laatst bewerkt:

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Op fetlife had ik contact met pearlly een curvy Thaise dame van 24, die in Bangkok omgeving lat phrao woont. Ik zag dat ze stevig was contact met mannen wil met criteria ouder en bwc. Heb wat foto's gezien op die site en fantaseerde al dat zo'n jong ding tegen je zegt fuck me daddy. Contact ging vlot, elkaar line uitgewisseld en de afspraak gemaakt. Gelukkig is ze open minded en begreep mijn achtergrond goed. Er zou nog een voyeur komen maar die was verhinderd. Gisterenavond eerst eten was allen en mij wederhelft een bericht sturen. Na het eten een Bolt taxi besteld daarheen gegaan en binnenkomen was een uitdaging. Ze legde het via Line goed uit hoe ik binnen moest komen. Even later deed een volloptueze dame geil gezicht mooie glimlach open.

Come inside my house daddy, trok me gretig naar me toe en begon heerlijk met me te tongen. I feel a hard lollypop behind in your pants daddy, can I taste it? Op der knieën rits open en snel werd ik gretig genilfisked door haar. De wijzer van cumgun schoot van 8 naar 12 uur. Gelijk deepthroath, dat deed ze heerlijk en haar Aziatische meisjes gekreun. Voelde de cumgun flink van kloppen. Nou de voorgenoemde fantasie was meer dan uitgekomen. Ik had ff een moment nodig om dit binnen te laten komen een bbw, maar wat een geile nymfomaan is ze zeg. Ik beste haar kletsnatte mega neuk grot van categorie vrouwennectar rijk, anders dan asspussy en daar was ik wel aan toe. Was best een tijdje geleden dat ik een vrouw gepaald en ik was er erg aan toe. Dit keer ging de cumgun bare in haar kletsnatte voeg. Hmmm daddy likes your young pussy, does she wants daddies salty milk. Dat giecheltje en die geile lach. Ze had klemmen op haar tieten en die likte ik, toen ik door deze wilde amazone in gallop bereden werd. Klemmen gingen af en likken en beetje bijten. En als der neukt kreunde ze weer geil fuck me harder daddy with big cock oh yeah!!!! Kabam er achterop, de cumgun transformeerde in een stoommachine vele standjes gedaan en de reversed cowboy met haar grote ass was mijn favoriet. God dat was geil zeg. En het verbaasde me dat ik nog energie had en haar een aantal keren op orgasme kon trakteren. Op het laatst missio voelde ik na zeker 3 uur dat eindelijk ja eindelijk mijn zaad magazijn van cumgun broeien. Al wist ik wat waar ze het wou hoort bij dirty talk zo'n vraag: Where do you daddiesgirl, want daddies salty hot milk. Ze antwoorde kreunend ahhh daddy ahhh please cum inside my pussy and after I give you creampie ahhh and lick so we can do cumkissing ahhh daddy please. You deserve it my young fuckslut gromde ik. Alles sloeg open heftig tongend ramde ik haar jonge neukgrot erop los, in mijn zaad magazijn voelde ik alle poorten na de "Ice lock herstel" openen. Tijdens de zaadsalvo in de diepte van haar lekkere jonge Siamese brulde ik het eruit. Ahhh wat waren we geil, ik moest er gelijk uit gaan maar zo lekker om lekker door te palen, met tongen, haar tieten likken en bijten en haar oren likken van de Thaise soort zo vaak gedaan en geil fluisteren: now it's time for creampie 😋😋😋. Die creampie was aardig en ik besefte dat ze een gulzig kutje had. Met dildo kwam er meer uit en ik had genoeg in mijn mond. Inmiddels is de cumgun half erect maar die neukgrot stond open dat mijn iets flexibele neukbuks probleemloos erin ging. En dan cumkissing hmmmmmmm heerlijk en de cumgun groeide weer in haar volgespoten neukgrot en dat vind ik zo heerlijk. Ben nog een poos zo doorgegaan.

We hebben daarna gezellig gesproken en het is best een slimme jonge dame spreekt goed Engels als een Amerikaanse. Ze vroeg aan mij of ik mannen kon regelen en daarnaast is haar wens een gangbang. Zo'n schatje gun ik dat.

Dus gelijk een oproep ben je 45+ niet getint en flink geschapen. Je houdt van een jonge bbw dame en bereid om line op je telefoon te zetten en je gaat naar Bangkok pm me. Het kost je alleen een taxi rit, zaad en energie. Stuur me een pm. Foto is van haar profiel. Dus doe je voordeel mee.

Groetjes Cumgiver

Bijlagen

• SmartSelect_20240913_231942_Samsung Internet.jpg
    SmartSelect_20240913_231942_Samsung Internet.jpg
    944,1 KB · Weergaven: 503

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik heb nog een paar keer genoten in Bangkok. Maar dat waren safe contacten. Dit waren short stay waarbij 1k THB uitgaf + kosten kamer. Ik ben wel een ervaring rijker in silom/patpong met een trans. Dat was ok. Ook de dame in nana same story. Dan hou ik her liever kort. De dame was een schoolgids type met id. Dat was dus een ook een prima ervaring.

En dan ben je op vakantie krijg ik van een stel een bericht en van een hotwife een bericht waar ik een paar keer gedate heb via verschillende seksdatings kanalen. Maar in dit mooie land is het voor iemand zoals ik schipperen. Ben niet alleen er heen gegaan.

Ik ben 2 leden hier al dankbaar dat ze gereageerd hebben voor de Thaise BBW. Wat ik en zij graag zien is dat je 45+ bent, in bezit van cocksize 18+. Dat is puur een bovenmenselijke gunst voor haar en voor jullie. Want ik hoop van harte dat haar lekkere Siamese door de leden hier gevuld wordt.

Of er nog meer bijdragen van mij komt blijft een vraag. Niet alleen of met een wandelmaatje op vakantie blijft lastig. Ik heb naar andere leden een mededeling mbt foto's van je date: plaatsingen van foto's met wie dan ook dient gerespecteerd te worden. Al past het niet in je straatje hou svp je domme opmerkingen voor je en geef leden die net als ik liefhebber zijn van ladyboys de ruimte om hun foto's te plaatsen. Ik heb er bergen schikt aan😅😅😅🤣

Cumgiver

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik ging gisteren avond half opgeknapt naar ladyboy momo in sukhumvit soi 13. Ze zou nog een dame regelen maar dat was helaas niet gelukt en ik merkte het al aan haar onrustige houding. Nog steeds is het een klein en fijn knap dametje. Je wordt door haar eerst gedirigeerd en ik denk dat dit een typische Siamese manier is van aftasten in hoeverre ben je te sturen. Al je kleren uit want je komt hier voor sex opperde ze.

De ice waterpijp installatie haalde ze uit de kast, handdoek poppers en een fles koude water. Ze gebruikt vaker line dan WhatsApp en we hadden elkaars line uitgewisseld. Ik had 5k THB afgerekend voor een trio met een vrouw. Ze stuurde paar contacten naar me toe en had ondertussen haar sexy outfit aan. Op mijn line account zag ze mijn foto en begon met een uitgebreide nilfisk sessie en later rimde ze mijn aars. Haar Siamese slagzwaard bungelde zeer gewillig, mooi gezicht tussen de glooiende cup d gebergte. En ja hoor ze duwde me verder naar achte kussen onder mijn onderrug en haar rimkunsten werden wilder. En toen werd ik heerlijk gepenetreerd en dat voelde heerlijk. Best een aardige voor een Aziaat. Tussendoor moest ik haar ook naaien hmm super heerlijk en vervolgens nam ze botergeil het roer over als een Toyota Paalyaris. Wat ging die tekeer zeg, plagend na 20 minuten knijpen en ahhhhhh gilde ze ze spoot mijn aars lekker vol. Hmmmm.

We lastte samen een pauze in ff wat van die thaise troep roken naja voelde me stukken beter. Op de wc haar zaad eruit gescuirt en opgelikt dat smaakte als kokosmelk. Het vinden van een vrouwtje was niet bepaald een succes. Mja wat willen die hadden allemaal spitstijd. Best wel jammer en ze ging even later even de straat op om een te scoren. Ze had de tv aangedaan en ik keek naar Thaise voetbal. Jezus wat is dat slecht, daar kan een bierelftal uit de 5e klasse zelfs kampioen van worden. Ik heb er wel om gelachen. Het duurde niet lang en ze was weer terug.

Ondertussen was mijn cumgun hard geworden en dat met die Thaise Sisha ice. Ze begon mijn cumgun lekker te nilfisken en dit keer deepthroath. Haar bijtreacties tijdens het lullengesmul kwam vaker voor en dat was een red alert voor de cumgun. Hoefde 1x te zeggen wanna feel my white big cock in ya pussy. Spontaan zat ze doggy voor me en snel schoot de cumgun hard in haar Siamese neukgrot. Ahhh wat geil. Met kleine "vrouwtjes" begin je rustig maar de kapitein ladyboy kreunde harder harder. De cumgun ging als een zuiger van een blackbird -de snelste luchtvaartuig van de wereld- met topsnelheid mach 10. Ze ging op der buik liggen en mijn duivelse gedachte ze jij mij volspuiten ik jouw asspussy drillen en breeden. Ze bewoog hard mee en even later kwam de countdown na 40 ronden om de aarde, naja denkbeeldig dan want dat is 90 uur stoten. De cumgun transformeerde als een supersonische die in de diepte van de pataylekkere explodeerde. Met het idee dat ik een echte vrouw bevruchte, gromde ik mijn orgasme volledig uit. En ze kreunde heel geil mee.

Ik had nog een douche genomen, ff nog op de pot en daar volgde een mega zaadscuirt. Ze hoorde me en stond voor me en we gingen nog even cumswappen. Ze zij nog your cum so deep in my pussy but this very nice. Ik kreeg 1k Thb terug en we namen afscheid. Het gebouw uit was een uitdaging want voor de begane grond had ik een kaart nodig. Op de 2e verdieping liep ik via de parkeerplaats op en pakte de trap naar de begane grond. En dan is het zoeken in de lange wandelgang. Snel zag de entree van de Poolcentrum en de uitgang van de trendy condomenium. Buiten werd ik aangesproken door een geile Vietnamese vrouw en die gaf aan dat nzc mogelijk is. Ik kon zo met haar mee. Trio met ladyboy deed ze niet. Maar wie weet als mijn rendez-vous met Jenny tegenvalt is zij zeker de moeite waard om haar te breeden. Maar ik was met Ice smoke, helemaal voldaan en leeggespoten, met de motortaxi naar ons hotel bouwvallos terug gegaan.

Geile groetjes uit Bangkok
Cumgiver

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Beste wandelbroeders,

Mijn einde nadert, ik schrijf het laatste stuk van gisteren in Suvarnibumbumi Airport. Keek nog ff rond of er nog iets van Nok Air hier staat om te lachen: vliegtuigen die op vogel lijken met voorop een pijpsnavel en neusgat een kopje van het cabine personeel kan zien. Daar gaat het nu niet over, Jenny lb van vorig jaar had toch op mijn app bericht gereageerd. Kwam een beetje koel over.

Zij is geen sekswerker. Zoals ik bij andere gelezen heb, had ik wel voor een hapje eten, drank en hapje van 7/11 en de taxi voor mijn rekening genomen. En dat die je gewoon als je weet dat meestal om 6.30 opstaan en pas om 23.00 thuis zijn. Gisteren mocht ze eerder stoppen en dan moet ze nog eten. Dat gaat 10 tot 14 dagen door. Voor ons erg verbazingwekkend. Ik was bij haar kleine studio in Bang Na en toch heeft ze het leuk ingericht lekker groot bed. Jenny is voor mij niet alleen een lekkere sekspartner, ze heeft veel speciale kenmerken uiterlijk & karakter wat me bijzonder veel aantrekt.

De rendez-vous verliep verrassend perfect, we sprongen gelijk in elkaars armen, keek diep in haar ogen, daar kan geen LSD Trip tegen aan een multiversum trip. De Cumgun kwispeld zeker en ik vond ze mooier geworden iets voller volslanke type mijn ideale lichaamsvorm voor een trans of een vrouw. Dan die Thaise lach en de sexy manier hoe een Thai Engels spreekt. Tijdens eten, in de taxi, in het EM winkelcentrum was onze tong, voel, flirt marathon met aanmoedigingende lieve geile worden. Haar oren nek rug en bij sleutelbeen waren voorzien van mijn likparcoursen zo heerlijk. We aten elkaar letterlijk op. Even bij haar woning kleine paniek sleutel vergeten maar het gebouw personeel had gelukkig een extra sleutel. Zoenend de lift in, zoenend haar tiny woning bam op haar bed geduwd, in no time mijn broek uit. De cumgun verdween snel in haar mond en hoe ze je aankijkt als een zeer onschuldig meisje die met zo'n blik om zaad vraagt. Dat is bijzonder geil en dat voelt als je meisje.
Daarna de douche in en ahhhhh daar ook zo heerlijk, spelen met elkaar neukguns. Ze mag een pistooltje hebben met een zaadsalvo van de buitcategorie. Liet haar pistooltje lekker in aars glijden, ahhh zo lekker hard. Elkaar wassen inzepen body 2 body.

Daarna het bed op en haar wens is om volsgespoten te worden. Met de date daarvoor ging dat gelukkig vlot. Deze reu schoof hem heerlijk in de ass pussy van zijn bijzonder gewillig transenteefje. Snel kon de tempo omhoog fuck me baby cum inside me. Dat zijn de perfecte woorden. Pakte haar kleine tietjes vast, likte haar nek soms met haar haar zeker niet vervelend. Ze ging er echt voor staan en liggend hmmm mmm. Ik heb haar zeker gemist en de stoten werden bruter. Onze harten gingen harder dan de rave parties. In mijn hoofd een kosmische botsing van Stephenson 2-18 en TON618. Kabaam zij de cumgun.

Ook ik werd heerlijk aangepakt door haar neukpistooltje en wat kon ze stoten en dat voelde zo heerlijk on mijn aars. Lekker haar kleine tietjes pakken tongen, die kracht in haar benen haar stoten. Ik gaf haar neukpistooltje met poortspieren een een heerlijke massage, haar pistool gaf me zoveel zaad. Hmmm ze bleef in me en met 2 vingers onder 4x zaad in mijn mond kunnen scheppen en dan cumswappen.

We hebben elkaar vaak gepaald en helaas ik moest terug. Wat me nog meer overkomen is dat wordt te personality. We hebben elkaar heerlijk opgevreten en het zo zijn dat er een wending in mijn leven komt.

Groetjes Cumgiver

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
Domme vraag vast.. maar welke area van bkk logeer je makkelijk met je gezin maar glip je ook vlug weg voor wat fun?

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Is geen domme vraag. Als ik jou was zou ik een hotel boeken in de buurt van Sukhumvit Road, ergens tussen Siam BTS Station en Ekkamai BTS Station. Maar niet te dicht bij Nana BTS Station of Asok BTS Station, want dan zit je bij de rode buurten, wat natuurlijk verdacht is.
Probeer een hotel te vinden op loopafstand van een BTS Station, zodat je snel met de skytrain naar Nana of Asok kunt. Bedenk echter wel dat de skytrain maar tot ongeveer 12 uur 's nachts rijdt. Maar aangezien je met je gezin op reis bent, neem ik aan dat nachtelijke avonturen toch geen optie zijn.

Verder is het zo dat pal naast bijvoorbeeld Siam BTS Station en Phrom Phong BTS Station hele grote shopping malls zitten, die je vrouw wellicht interessant vindt.

Terug
Naar boven