Thailand - Bangkok sex belevenissen

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Hoi beste wandelbroeders,

Mijn 2e bericht dit jaar vanuit Bangkok. Gisteren schreef ik jullie over mijn 1e ervaring na mijn aankomst. Maar ik hield de beergarden na mijn 1e date voor me. Daar ontmoette ik een lekkere Thaise milf. Vandaag had ik meer tijd en hield mijn ontmoeting met deze dame in mijn gedachten, maar ook voorbereid mocht ik een both (versa) ladyboy treffen. Eerst langs de nana geweest maar het was vroeg qua aanbod. Tuki (V) van september 2024 trof ik helaas niet. Dus op naar de beergarden bar. En ja daar was Jane die Milf van gisteren: een lekkere Thaise dame van 48 met mooie zijde zachte benen en mijn eerste ladydrink beviel me goed. Geen barfine want ze legde me uit dat deze bar een ontmoetingsbar is voor freelancers.

We hadden een drankje op flirtend en zoenend, vaak cumguns hardheidsclausule check van haar gehad, maar helaas onze hobby doet ze niet. Reden is vrees om zwanger te worden. Toch had ik haar meegenomen met onderhandeling op 2k platjes (Baht) uitgekomen. Met "Conny" ach ik stemde in want ik had zin in een ware vrouwenorgasme tsunami en ik wou haar proeven.

Omdat ze niet onze hobby oefende de sex was goed en sensueel. Haar kutje was lekker. Een van de hoogtepunten die ik met haar had was na beffen tonge -jane rolde een kapotte over de cumgun daarvoor- en tijdens tongen met der kutsap lekker derin glijden. Omg dat was pas lekker. Enige minder was het kappotje volbaffen.

Groetjes uit Bkk
CG.

frenkied

Snuffelaar
20 mei 2021
8
6
Hoi beste wandelbroeders,

Mijn 2e bericht dit jaar vanuit Bangkok. Gisteren schreef ik jullie over mijn 1e ervaring na mijn aankomst. Maar ik hield de beergarden na mijn 1e date voor me. Daar ontmoette ik een lekkere Thaise milf. Vandaag had ik meer tijd en hield mijn ontmoeting met deze dame in mijn gedachten, maar ook voorbereid mocht ik een both (versa) ladyboy treffen. Eerst langs de nana geweest maar het was vroeg qua aanbod. Tuki (V) van september 2024 trof ik helaas niet. Dus op naar de beergarden bar. En ja daar was Jane die Milf van gisteren: een lekkere Thaise dame van 48 met mooie zijde zachte benen en mijn eerste ladydrink beviel me goed. Geen barfine want ze legde me uit dat deze bar een ontmoetingsbar is voor freelancers.

We hadden een drankje op flirtend en zoenend, vaak cumguns hardheidsclausule check van haar gehad, maar helaas onze hobby doet ze niet. Reden is vrees om zwanger te worden. Toch had ik haar meegenomen met onderhandeling op 2k platjes (Baht) uitgekomen. Met "Conny" ach ik stemde in want ik had zin in een ware vrouwenorgasme tsunami en ik wou haar proeven.

Omdat ze niet onze hobby oefende de sex was goed en sensueel. Haar kutje was lekker. Een van de hoogtepunten die ik met haar had was na beffen tonge -jane rolde een kapotte over de cumgun daarvoor- en tijdens tongen met der kutsap lekker derin glijden. Omg dat was pas lekker. Enige minder was het kappotje volbaffen.

Groetjes uit Bkk
CG.
Nice hoor. Ben nu ook in bkk. Al naar de check in bar 10 geweest? Grote aanrader. lekker rustig, en geile ladyboys

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Leuk Frenkied dat je in bkk bent.
Ik ben in Kanchanaburi. Maandag verblijven 1 nacht bij vrienden in Ekkemai. Dan zijn we voor 3 dagen in Jomtien/Pattaya. De 14e ben ik terug in bkk.

Check in bar ken ik, dan is het leuk om rond openingstijd een pilsie te pakken. Dan zie je ladyboys echt aan het werk: schoonmaken en zeker weten dat je je vermaakt.

Zal dan proberen om tijd vrij te maken om op die tijdstip daar een pilsie met je te pakken. Krijgen we gratis schoonmaakshow 🤭😅

frenkied

Snuffelaar
20 mei 2021
8
6
Leuk Frenkied dat je in bkk bent.
Ik ben in Kanchanaburi. Maandag verblijven 1 nacht bij vrienden in Ekkemai. Dan zijn we voor 3 dagen in Jomtien/Pattaya. De 14e ben ik terug in bkk.

Check in bar ken ik, dan is het leuk om rond openingstijd een pilsie te pakken. Dan zie je ladyboys echt aan het werk: schoonmaken en zeker weten dat je je vermaakt.

Zal dan proberen om tijd vrij te maken om op die tijdstip daar een pilsie met je te pakken. Krijgen we gratis schoonmaakshow 🤭😅
Haha klinkt goed. Houden contact. Ik zit op sukhumvit soi 11; altijd wel wat te beleven hier

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Beste wandelbroeders,

Mijn laatste Siamese dagen zijn aangebroken. Gisteren terug in Bangkok aangkomen en in dezelfde hotel ingecheckt. Op tinder wachtten een paar berichten van een ladyboy uit Bangkok op mijn reactie. Snel ontving ik haar nr. en de afspraak was snel gemaakt. Ik was niet zeker of ze Thaise was, ze leek eerder op een latina, 32 jaar mooi volslank, lekkere volle ass en een paar mooie tieten. Volgens tinder op loopafstand, haar condo Supalai River Place lag 5 km van het hotel af. Met motor taxi erheen, moest nog een dik kwartier lopen, aangekomen wachtte ze me op de lobby.

Een prachtige dame om te zien, super vrouwelijk. Ze nam me mee naar haar studio op de 27e verdieping, heel leuk ingericht en we dronken eerst een wijntje. Ik had nog geen idee of we op haar mooie bed belandde. Haar Engels was goed en ze kwam dichter bij mij zitten en mijn handen zaten al aan haar benen. Even later liep ze naar bed en ik vroeg of ik er bij mag liggen. Graag zij ze en ze keek me geil aan en zei dat ik wel een lekkere harde grote pik had. Snel voelde ik haar kneden op de cumgun. En we begonnen te zoenen. We werden zo geil van die vrijpartij, dat de kleren van het bed afvlogen. En in der slip ontmoette ik een hele grote verassing: een lekkere buttplug clit, voor Thaise begrippen een monstercock en voor onze begrippen een gemiddelde lengte en lekker dik. Zo staat de Rotterdamse "Liberty kabouter" met zo'n apparaat omhoog op het Eendrachtsplein. Ze begon mijn cumgun te nilfisken, zo lekker en ze kreunde er geil bij. En we deden 69 en ik merkte dat ze botergeil werd van rimmen en wat heerlijk om haar buttplug klit te pijpen. Al snel zei ze dat ze mijn cumgun in haar asspussy wil voelen. Even doorrimmen hehehe. Maar de cumgun kwispelde en voor ik wist pakte ze de cumgun vast voor een geile plugin en hmmn wat een heerlijk strak neukgrotje heeft ze. En de cumgun ging er blanco in en ze draaide gewillig met haar ass. Ze moest even wennen aan de kaliber van de cumgun en we deden een standje cockriding. Met haar is dat zo lekker, wat kreunde ze geil zeg. Iedere tongbeurt werd heftiger. Toen ze eraf ging bleek ze niet helemaal schoon te zijn en toen kwam die typische Aziatische schaamte gevoelens naar boven. Allebei een douche gepakt en eenmaal op bed vroeg ze geil of ze me mocht neuken. Graag en boter geil klom ik op haar en dat was even pijnlijk hoe mijn aars op een natuurlijke wijze opgerekt werd. Snel voelde ik haar harde eikel tegen mijn erogene zones kloppen. Hmmm toen volgde een geile rodeo rit op haar butplug klit. Als die Rotterdamse Liberty kabouter dit leest en er van houdt: 1x raden waar zijn ding in zit. Al gauw moest ik rustig want ze stond op het punt om mijn aars vol te blaffen. Zo heerlijk die pauze waar haar klit lekker diep in mijn aars klopte, terwijl we tongde. Ze trakteerde mijn aars op stoten hmm en die ontving ik gewillig. Ik wist haar eikel met mijn aars te klemmen en wist bij iedere stoot een doorschiet effect te creëren. Toen hield ze het niet meer en blafte mijn aars helemaal vol. Der zaad droop uit mijn aars en proefde lekker toen ik haar klit schoonpijpte. Ze trilde van na en we gingen weer een poos knuffelen en tongen. Ze fluisterde me dat ze graag wil dat ik ook klaar komt en had tijd nodig want alles was nog gevoelig. Maar het duurde niet lang dat ik in haar asspussy zat. In doggy positie. Op een gegeven moment werd het liggend want mijn gekus in haar nek, gelik over haar mooie elvenoren werd ze botergeil van. Ze haalde een heerlijke "konttractie" op de cumgun en die trakteerde haar neukgrot op een zaadexplosie.

Deze dame zit in between jobs en vroeg om hulp. Ik gaf haar 1k Baht en beloofde haar dat ik zeker terugkom. Samen op balkon, zo mooi het uitzicht over de rivier en de Asiatique River front. Ik ben wel om eerlijk te zijn weg van haar en bij de volgende date zal ik een fles wijn meenemen.

Groetjes uit Bangkok,
CG 😎🍆🍑💦💦💦

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Beste leden,

Vandaag is het de laatste dag. Gisteren had ik een mooie dag gehad die anders loopt. Ik had mijn 1e ervaring in een verkeerde rubriek geplaatst Pattaya en al een melding gemaakt. Dat dit deel met Jane niet op de juiste volgorde is, hiervoor mijn excuus.

Het was de bedoeling om gisteren te gaan de dag vsn de verassingen vsn onze vrienden. We hadden de date naar vandaag in ochtend verplaatst. En dat verliep niet makkelijk. De date verliep ook iets anders. Dit keer liep ik vanaf de dichtbijzijnde bts station. Heel apart alsof je langs brandganzen liep. Onderweg apte ze dat beter een motortaxi kan pakken. Tja ik was al halverwege en toen ik haar was begreep waarom dit asnbeval.

We hadden weinig tijd, want ze ging met familie Chinees Nieuwjaar vieren. Maar toch hadden we heerlijk met elkaar gevreeën geknuffeld en ik mocht kiezen. Haar pik in mij of mijn in haar. De 1e optie had een voorwaarde dat ik wel moet kunnen spuiten als ik geneukt wordt. Daarom koos ik voor het andere. En geloof me wat een pracht reet heeft ze. Met veel getong, geknuffel, werd her een snelle wip cumgun ging er blanco in en tussendoor rimmen. Ik hoor haar nog steeds geil kreunen. 1 verzoek van haar stevig vastpakken. Dat triggerde mijn gun die haar asspussy volblafte.

Voor beide dates gaf ik haar 1k baht per keer en vandaag 1 fles wijn. Ook deze date was prima eb hee lekker we gaan contact houden met elkaar. En mocht een van jullie op tinder haar vinden en een match hebben. Besef goed 1e afspraak cancellen is 1 strike out. Ik deel de foto's zodat de neptunic bkk gangers ook de kans gun om met haar te genieten. Let wel ze is lekker voller dan op de foto's

Groetjes uit bkk CG

Bijlagen

• SmartSelect_20260214_201902_Tinder.jpg
    SmartSelect_20260214_201902_Tinder.jpg
    517 KB · Weergaven: 409
  • SmartSelect_20260214_201912_Tinder.jpg
    SmartSelect_20260214_201912_Tinder.jpg
    476 KB · Weergaven: 410

Nickniice

Snuffelaar
2 jul 2023
5
0
Ik ben vlieg morgen naar Bangkok en kom donderdag aan. Iemand zin om wat te drinken en samen naar een club te gaan of iets 😜💦🤟🏼

arafan

Snuffelaar
8 nov 2025
1
1
Hallo allemaal. Ik ga in mei naar Pattaya. Ik denk erover om een dag in Bangkok door te brengen. Kan iemand een salon aanbevelen voor een soapy massage of een nuru massage waar onbeschermde seks is toegestaan? Alvast bedankt voor jullie reactie. Ik hoop dat ik in de juiste sectie post.

Paul33

Snuffelaar
1 jul 2021
5
12
Na lang alleen lezen dan toch een kleine recensie. Ik ben niet zo van het schrijven maar geniet mee met de verhalen. Zou willen dat ik dat ook zou kunnen.
In Maart genoten van een paar weken Thailand met een twee-tal nachten BKK en de rest in Samui.

In Bangkok via ThaiFriendly een dame laten langskomen op mijn kamer (ik zat in het Miami hotel waar ze wel hun paspoort moeten afgeven normaal gezien maar de dame was dit vergeten, waarschijnlijk in de haast om langs te komen" dus werd ik gebeld of ik haar zelf kon komen halen.
Geen probleem verder gelukkig.
Op de kamer aangekomen werd er eerst samen gedoucht met wat prettige hand en span diensten en daarna kon het Short time feest beginnen.
De dame zelf begon door het douchen samen reeds nat aan het bed gedeelte. Nadat zij zich oraal meester van mij had gemaakt, vroeg ze of ik een condoom had. Ehh nee... heb jij die niet?? Nee ook die had ze niet bij zich. Alleen een goed humeur, een prachtig lichaam en vreselijk lief gezichtje plus een telefoon waren meegereisd naar mijn kamer...

Tja zei ze dan zonder waarop zij meteen boven op me dook en als een volwaardige Amazone begon te berijden. Aangeven dat ik dit niet lang vol hield had geen enkele zin. Zij kwam al eerder dan ik en deed geen enkele poging van me af te stappen nadat ik diep in haar klaar kwam.

Ze was buiten adem maar had genoten zei ze. Of ik haar nogmaals wilde bellen wanneer ik in Bangkok was en dan mocht ik de condooms ook wel achterwege laten... Blijkbaar verschillen mannen van temperatuur daar beneden (ik heb geen vergelijkingsmateriaal ) en was het heel warme van mijn zaakje erg prettig....

Ik klaagde zeker niet... na een uurtje stapte zij vrolijk weer naar buiten met 2.000 Baht, haar telefoon en dat heerlijke lichaam. 26 en had zo in de playboy gekund ...

Samui heb ik mogen genieten van een vaste dame welke elke nacht met liefde bleef overnachten (meestal pas na 5 uur uit de club terug) voor 2000 per nacht en ochtend... condooms praten wij al een aar jaar niet over. In tegendeel.... zij smeekt erom om volgespoten te worden. In de poes of in de mond maar niets mag verloren gaan....

Ik mis Thailand nu al...

bluedorade

Toogplakker
4 jun 2016
53
68
Na lang alleen lezen dan toch een kleine recensie. Ik ben niet zo van het schrijven maar geniet mee met de verhalen. Zou willen dat ik dat ook zou kunnen.
In Maart genoten van een paar weken Thailand met een twee-tal nachten BKK en de rest in Samui.

In Bangkok via ThaiFriendly een dame laten langskomen op mijn kamer (ik zat in het Miami hotel waar ze wel hun paspoort moeten afgeven normaal gezien maar de dame was dit vergeten, waarschijnlijk in de haast om langs te komen" dus werd ik gebeld of ik haar zelf kon komen halen.
Geen probleem verder gelukkig.
Op de kamer aangekomen werd er eerst samen gedoucht met wat prettige hand en span diensten en daarna kon het Short time feest beginnen.
De dame zelf begon door het douchen samen reeds nat aan het bed gedeelte. Nadat zij zich oraal meester van mij had gemaakt, vroeg ze of ik een condoom had. Ehh nee... heb jij die niet?? Nee ook die had ze niet bij zich. Alleen een goed humeur, een prachtig lichaam en vreselijk lief gezichtje plus een telefoon waren meegereisd naar mijn kamer...

Tja zei ze dan zonder waarop zij meteen boven op me dook en als een volwaardige Amazone begon te berijden. Aangeven dat ik dit niet lang vol hield had geen enkele zin. Zij kwam al eerder dan ik en deed geen enkele poging van me af te stappen nadat ik diep in haar klaar kwam.

Ze was buiten adem maar had genoten zei ze. Of ik haar nogmaals wilde bellen wanneer ik in Bangkok was en dan mocht ik de condooms ook wel achterwege laten... Blijkbaar verschillen mannen van temperatuur daar beneden (ik heb geen vergelijkingsmateriaal ) en was het heel warme van mijn zaakje erg prettig....

Ik klaagde zeker niet... na een uurtje stapte zij vrolijk weer naar buiten met 2.000 Baht, haar telefoon en dat heerlijke lichaam. 26 en had zo in de playboy gekund ...

Samui heb ik mogen genieten van een vaste dame welke elke nacht met liefde bleef overnachten (meestal pas na 5 uur uit de club terug) voor 2000 per nacht en ochtend... condooms praten wij al een aar jaar niet over. In tegendeel.... zij smeekt erom om volgespoten te worden. In de poes of in de mond maar niets mag verloren gaan....

Ik mis Thailand nu al...
Bedankt voor je mooie verhaal. Vooral blijven schrijven.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
In Bangkok aangekomen vlakbij Nana een massage binnen. Een slanke (40j) dame en begon met slechte massage. Na een tijdje zij ik dat ik olie massage wilde. Ze pakte mij pik voor hj maar ik zij nee want wil boomboom. Dat kost dan 2000b. Ik moest meteen betalen (een fout) en zij kleede zich helemaal uit en begon b2b en kon mijn vinger en haar kutje steken. Ik gaaf aan dat ze zich op mijn paal kon zitten. Boomboom niet hier maar boven in prive kamer wat 500 extra kost. Had helemaal geen zin meer en stopte eerder. Eigenlijk weet ik van te voren geld geven is niet aanbevolen, was mij ook nooit eerder gevraagd. Geld weg en verder zoeken naar een geschikte dame.

Ruamchit kelder bar geweest maar een paar gevraagd en is 3000b st. Dan is nog de vraag of ze nzc doen. Ik vermoed dat nzc weigeren.

Ik had bij aankomst ThaiFriendly(tf) geinstaleerd. Uiteindelijk een dame wilde komen voor 1700b st.
Op de tf foto's zag ze noormal uit. Ik moest half uur wachten want onderweg. We hadden intussen contact met Line en ze stuurde een actuele foto. Gezicht voll met puistjes. Bij de tf foto's was daar helemaal niks van te zien. Heb haar dat gezegd en de afspraak geannuleerd. Ze zij sorry. Beter nu afzeggen ipv dat ze voor mij staat en ik uit mede lijden toch haar naar de kamer had meegenomen.

Dan maar een fl van de straat. Bij Nana BTS stond een slanke dame met leuke kop. Voor 2000p st. Op de kamer ging zij mij op bed redelijk pijpen. Tongzoenen deed een beetje. Haar gebeft en na een tijdje wilde ik mijn pik erin schuiven. Zonder condoom mocht niet. Ook niet voor dubbele prijs. Zin had geen bij zich maar ik gelukkig wel. Dus met weinig gevoel lukte niet en zij smeerde ook nog wat olie op haar kut en mijn pik. Dus kanslos want weinig wrijvingsgevoel. Had ik niet verwacht dat straathoertjes ook al nzc weigeren.

Uit frustatie bij dr.Wood binnen voor 1000b een bj. Ook al is de kans heel klein dat ik bij een bj kom, toch maar proberen. Ze pijpte zeer goed en ging haar onder de jurk voelen. Ze kleede zich helemaal uit. Neuken kon voor 1000 erbij (niet gedaan)maar alleen met c. Mocht top van eikel tot de helft in haar kutje en moest dan stoppen. Dus Bangkok kleine kans met nzc maar had het al een beetje verwacht.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Volgende ochtend op weg naar Ekkamai (voor naar Pattaya) even wat eten soi22 (Sukhumvit) en zag een massage aan de straat met een dame met zeer strak lichaam en leuke kop. Oliemassage, hup naar boven in de kleine kamer met douche. Ging douchen en liggen. Zij deed haar kleding uit met alleen ondergoed aan. Zij voelde af en toe hoe hard hij was met beetje teasen tussendoor. Omdraaien en daar staat hij dan. Boomboom? 2000b. ok. Of ik condoom heb ? Nee. I can cum outside. 2500b. Ok.

Ze wilde niet kussen en bij beffen was ze te gevoelig. Neuken ging maar ze werdt nerveus en brak af bang dat ik in haar kom. Gaat ze pijpen/aftrekken maar helpt niet. Haar weer op de rug gelegd en pompen en weer hetzelfde.
Wordt nerveus en breken wij af. Was leuk en spannend maar helaas niet gekomen.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
In Bangkok aangekomen vlakbij Nana een massage binnen. Een slanke (40j) dame en begon met slechte massage.
Na een tijdje zij ik dat ik olie massage wilde. Ze pakte mij pik voor hj maar ik zij nee want wil boomboom.
Dat kost dan 2000b.
Ik moest meteen betalen (een fout) en zij kleede zich helemaal uit en begon b2b en kon mijn vinger en haar kutje steken. Ik gaaf aan dat ze zich op mijn paal kon zitten. Boomboom niet hier maar boven in prive kamer wat 500 extra kost. Had helemaal geen zin meer en stopte eerder.
Eigenlijk weet ik van te voren geld geven is niet aanbevolen, was mij ook
nooit eerder gevraagd. Geld weg en
verder zoeken naar een geschikte dame.
Dit is gewoon oplichterij en je had eigenlijk die 2000 baht terug moeten vragen. Of misschien 1500 baht, omdat ze al aan de b2b begonnen was.
Alhoewel je allereerst natuurlijk niet vooruit had moeten betalen, maar dat wist je al.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Ruamchit kelder bar geweest maar een paar gevraagd en is 3000b st.
Dan is nog de vraag of ze nzc doen.
Ik vermoed dat nzc weigeren
De meisjes in de Thermae Bar onder het Ruamchitt Plaza Hotel staan er inderdaad om bekend dat ze meestal NZC weigeren.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Had ik niet verwacht dat straathoertjes ook al nzc weigeren.
Vaak wel helaas. Dat geldt bijvoorbeeld ook voor de freelancers op Beach Road in Pattaya.
Het beste is om op straat al te vragen of ze willen nzc. Maar dat is vaak lastig, omdat er andere meisjes binnen gehoorsafstand staan. Of omdat ze niet bekend willen staan als een meisje dat nzc.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Foto's op TF zijn bijna altijd met beautyfilter. Juist met dat meisje met de puistjes had je denk ik kans gemaakt op NZC. Ik had een TF contact voor 1700ST naar NZC kunnen praten. Ze vroeg er 2000 (dus slechts +300, is minder dan een tientje) voor. Meisjes die worden geweigerd vanwege puistjes, of andere imperfecties zullen juist vaker bereid zijn ietsje verder te gaan. Uiteindelijk moeten ze toch geld verdienen voor de familie thuis...

Terug
Naar boven