Thailand - Blowjob bars

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Het is alweer 3 jaar geleden maar wil er nog over berichten dat er meer mogelijk is in een blowjob bar dan alleen pijpen :D

Ik wilde altijd een keertje mij laten verwennen in een blowjob bar en had voorgenomen om naar "Dr Bj's" te gaan op Sukhumvit soi 7/1. ("Dr Bj's" was tijdelijk gesloten en nu weer heropend onder de naam "Wood Bar)"
Maar het kwam anders. Ik zocht naar een internet cafe en wandelde langs Sukhumvit soi 11 en na de links en rechts bocht, daar was een paar meter na de rechtse bocht (op de linker kant) een smalle doodlopende weg en zag daar iemand staan. Ik zag de naamn Lollipop2 en dacht aan en Ladyboy bar maar die persoon die voor deze Lolipoppe2 locatie stond en mij toezwaaide, was geen ladyboy maar een mooie slanke milf van 38. Gevraagd wat er hier gedaan wordt.

Lollipop2 is een blowjob bar. Ik ging nog even verder lopen zonder success naar een internet cafe en ging weer naar Lollipop2 toe. Die meid stond er nog. Ze heet Lucky en blowjob was 700 Baht. OK en naar boven met haar.
Lucky is 2 weken later met dit werk gestopt (ging in restaurant werken) en heb vorige week gezien dat Lollipop2 intussen gesloten is en daar nu een massagesalon geopend heeft. Maar toen met Lucky in de grote kamer waar met gordijnen een hoekje kan afsluiten. Ik was de enige gast en ze suitte de gordijn met veel ruimte om on sheen. Deed mijn broek uit en ging zitten op een handdoekje.

Ze naam mijn nog kleine staaf in haar mond en binnen kortste tijd was hij knalhard. Ze pijpte als een machine.
Op en neer, op en neer met af en toe met de tong langs mijn eikel. Zij moet zeker goede nekspieren hebben, want ze ging maar door in een hoog tempo. Ik ging met mijn hand onder haar rokje en wilde haar kutje voelen.
Dat vond ze niet erg en ze trok zelfs haar rokje en slipje uit zodat ik beter bij kon.

Omdat ik een paar uur vantevoren in Bangkok was gelandt en wat moe van jetlag, voelde ik dat het moeilijk wordt om klaar te komen met alleen pijpen. Ik zei dat het niet zou gaan lukken om klaar te komen maar met neuken het wel zou lukken. Met neuken erbij kost dan 1000 Baht. Ik wist niet precies of het 1000 extra of totaal 1000 was maar toch toegezegd. Ze vraagde met of zonder condoom. Ik zei zonder condoom en zij gaf aan dat ik moet aangeven als ik klaarkomen, zodat ze op tijd ermee kan stoppen, want ze ging reverse cowgirl op zitten. Het was heerlijk.

Zitten op een bank en ik wordt bereden en het duurde ook niet lang dat ik aanvoelde dat ik zometeen ga komen maar ik kon niet iets zeggen en gromde hard maar zij stopte op het juste moment dat ze haar kont omhoog deed en meteen met een hand mijn pik pakte en ik in haar hand klaar kwam.Wat een fijne techniek. In de doucheruimte afspoelen en beneden het totaalbedrag van 1000 Baht betaalt.

Ik ging een dag er na naar een eiland en zo'n 10 dagen later was ik weer bij Lollipop2 maar Lucky was er niet.
Ze was bij Lollipop1 en ze zou dan naar Lollipop2 komen voor mij maar ik wilde zelfs naar Lollipop1 wandelen en
was iets verder weg dan ik dacht. Lollipop1 ligt op Sukhumvit soi 10. Je loop soi 10 in en dan 20 meter verder meteen linksaf en je loopt er tegenaan. Lucky zag mij aankomen en was blij. Meteen naar boven en de ruimtes waren zowat iedentiek als bij Lollipop2. Weer pijpte ze als een machine en voor mijn gevoel iets te snel. Na gevoelde 10 minuten gezegd dat het niet gaat lukken en het met neuken te proberen. Deze keer ging ze op het bankje liggen en ik schuifde mij staaf in haar strakke kutje. Want onhandig op dit smalle bankje maar kwam toch uiteindlijk klaar over haar buikje. Beneden weer 1000 Baht betaalt en kreeg telefoonnummer mee van Lucky omdat ze ging stoppen met dit werk, maar ben het nummer kwijt.

Ik was vorige week in Bangkok voor een paar dagen en heb een blowjob bar tour gedaan.
Daarover meer in de volgende recensie binnenkort.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Omdat ik de smaak te pakken had met blowjob bars, ging ik vorige week op stap in Bangkok om een paar andere BJ bars te leren kennen.

Star of light Patpong 2
Was er al tegen 11 uur in de ochtend en je moet goed kijken dat je die kleine bar vind. Naar binnen in de bar en
er was meteen een beetje dikke dame die mij ging bedienen. Een cola dan maar (100 B). Gevraagd naar het BJ tarief en is 700 Baht. OK.

Of ik nog wilde wachten ? Nee hoor. Meteen aan de slag in de bar waar nog 1 andere gast (Japanner) aanwezig was. Ik mocht ook in de priveruimte voor BJ maar vond het OK in de bar op een bankje in de hoek. Geen afscherming van de bar. Broek naar beneden en zij begon in zeer variabele pijptechnieken. Ik genot ervan. Intussen begon ook de Japanner zich laten pijpen op zijn barkruk. Ik kon maar niet klaar komen en de
broek helemaal uit gedaan om de benen iets meer te kunnen strekken. Het hielp niet.

Ze bood nog aan voor neuken short time (2000 B) in een short time hotel of in de privekamer naast de bar
(ik weet de prijs niet maar ik vermoedt 1000 B en vermoedelijk ook nzc afkankelijk van de dame is mijn indruk)
De dames zijn niet zo knap maar men kan zich daar goed laten klaaarpijpen en voor neuken zonder condoom is er denk ik wat mogelijk daar. Ik probeer een andere keer (nader jaar) weer daar langs te gaan om nzc proberen te ritsen.

Som's Haven Sukhumvit 14, bij BTS station Asok; in soi 14 meteen 1de straatje rechtsaf (waar ook de hoek een buiten/binnen restaurant is) op eind doodlopend straatje linkerkant (zelfde kant als het restaurant waar iederen je langs ziet gaan.....).

Een paar uur na "star of light", naar Som's Haven en nam de dame die mij ontving. Wel een stevige dikke vrouw. 700 Baht voor BJ. Naar boven daar zijn nette schone prive kamers en mij uitgekleedt. Voor de wasbak was een klein opstapje (10cm)waar ik op moest staan en zodoende kon mijn penis goed van haar gereinigt worden zonder de hele tijd op mijn hielen te staan, Heel handig.

De pijpsessie was goed en variabel maar vond de "star of light" dame better qua techniek. Het lukte niet om klaar te komen. Misschien omdat het tempo te laag was met op en neer bewegingen. Heb gevraagd of ook neuken mogelijk was, maar zij deed dat niet. Er zijn andere dames die wel suck and fuck deden. Buiten weerd mij aangewezen welke dame ook neuken deed en ze was eind 30 en had een poging gedaan, maar nu even niet. Had honger en je kunt daar 20m verderop goed eten.

Lolitas Sukhumvit soi 8, vlakbij BTS station Nana, 2de straatje rechtsaf (100m vanaf Sukhumvit), doodlopend straatje op einde linker kant.

Volgende dag naar deze beroemde BJ bar en zag een mooie meid buiten zitten en keek haar aan om haar uite kiezen. 800 Baht voor BJ. Net een schoon daarboven en bakje wordt afgescherm met een gordijn. Ze begon goed te pijpen maar hoe langer het duurde hoe slechter het werd. Geen uithoudingsvermogen om langdurig te pijpen. Ze deed niet aan neuken. Iemand anders wel. Gemiddeld mooiere dames maar voor BJ is
dat bijzaak. Voor pijpen en/of alleen neuken is dat mooi meegenomen als men een mooie meid heeft. Herhalingsgevaar is klein voor mij.

Daarna even tussendoor naar een massagesalon op Sukhumvit voor een oliemassage (400 B) en na een erotisch getinte massage, bood ze mij aan voor 1000B extra mij te pijpen. Neuken was niet mogelijk en pijpen zonder condoom maar techniek was erg slecht. Behalve de massage, was het pijpen zonde van het geld.
Daarna meteen door naar Lollipop1...

Lollipop1 Sukhumvit soi 10, midden tussen BTS station Asok en Nana, Je loopt soi 10 in enna 20 meter meteen linksaf en je loopt er tegenaan.

Hier was 3 jaar geleden en had zeer goede herinneringen. Deze keer ontving mij een mollige dame en had daar niet echt interesse in maar ze liep naar binnen waar een paar dames op een bankje een dutje deden. Ik zag daar een hele knappe meid. Ik keek ze aan en knikte. Wij gingen naar boven. BJ is 700 Baht. Ik zag dat een gordijntje dicht was, dus iemand was daarachter bezig en wij gingen op eind van de kamer die iets groter was dan de rest en ook gordijntje ervoor gedaan.

Ze heet Bo (29 jaar uit Isaan). Slank en knap licht getint gezicht. Ga werd ik onder handen genomen en ze pijpte goed maar niet uitstekend. Ik voelde al dat ik daardoor niet klaar kom en vraagde of ook neuken mogelijk was. "you have condom? No, I come outside" OK dus, voor 1100 Baht. Ze ging langzaam en schuchter uit haar kleren en ze pijpte mij eerst weer hard. Ik gaf aan dat ze op het bankje zou gaan liggen en stopte mijn harde paal in haar kut. Het ging erg lekker en het duurde niet meer lang dat ik al een beetje voelde dat het niet meer lang duurd. Mijn timing was niet erg goed en meest sperma spoot ik in haar en klein beetje op haar buik. Ze voelde haar kutje en voelde sperma eruit lopen. Ze bleef kalm en ze zei dat ze wat een pil (day after pil) bij 7/11 ging halen.

Ik zei dat ik nog maar 1 nacht in Bangkok had en de volgende dag langs zou komen. Volgende dag weer erheen en zag haar eerst niet, maar toen ik dichter bij de bar kwam, was zag ik haar en ze was heel erg blij. Ze wachtte al op mij en dacht dat ik niet zou komen. Meteen naar boven en in een paar seconden binnen een minuut was zij en ik naakt. Ik ging eerst zitten en zij mij pijpen. Na een paar minuten haar op de rug gelegd op het bankje en mij harde pik in haar geschoven. Zo heerlijk.

Ik voelde dat ik niet zoveel kracht had die dag en liep mij weer pijpen. Na korte tijd was hij weer aardig hard en wilde weer dat ze op het bankje gaat liggen maar ze dacht dat ik haar van achteren wilde nemen. Goed idee.
Dus zij vooroverbuigend en haar armen steunend op het bankje, heb ik haar in het staand van achteren (doggy) geneukt. Het voelde prima en heb haar kutje volgespoten. Ze voelde haar kutje en wat sperma op haar vinger. Heb haar 300 B tip gegeven (en de 1100 Baht voor suck and fuck aan de receptie) en nog een paar profiel foto's van haar mooi gezicht gemaakt.

Leuke meid en als ik langer in Bangkok gebleven was,had ik haar voor een nacht in Hotel meegenomen of een paar dagen naar een strand. Dus toch nog een goede afsluiting in een BJ bar. Beetje behelpen op het bankje (geen bed daar gezien), maar is te doen.

Overzicht BJ bars Bangkok
https://www.bangkok-nightlife-guide.com/blowjob-handjob-bars/
Overzicht BJ bars Pattaya
http://www.thailandredcat.com/blow-job-bars-in-pattaya/

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Mooie verhalen Tim, ze roepen herinneringen op :) Zo ben ik jaren geleden ook eens bij de Star of Light geweest in Patpong, waar ik in een hokje (eigenlijk meer een bezemkast) bediend werd door een dame van middelbare leeftijd. Het was een uhm... aparte ervaring, laat ik het daar op houden :shock:

Ik zou nog een BJ bar aan het rijtje toe willen voegen, alhoewel het strikt genomen niet echt een BJ bar is maar meer een luxe massage/FS salon waar je ook gewoon een BJ kan krijgen: bitstylemassage.com - Diese Website steht zum Verkauf! - Informationen zum Thema bitstylemassage.

Als je de prijslijst bekijkt, zul je zien dat er veel mogelijkheden zijn en dat het niet bepaald goedkoop is. Helemaal onderaan de lijst staat dat een BJ 1300 Baht kost. Inmiddels is dat trouwens 1400 Baht, de web site is kennelijk nog niet bijgewerkt of de receptioniste heeft me opgelicht haha!
Enorme spetter trouwens die receptioniste, maar dat terzijde. Ze is niet beschikbaar denk ik.

Hoe dan ook, waarom zou je 1400 Baht voor een BJ betalen als dat elders voor de helft kan? Nou, kijk maar eens naar de foto's van de meisjes. Dat zijn geen vijfjes en zesjes zoals bij de meeste BJ bars, maar minimaal dikke zevens en achten. En ik kan je verzekeren dat ze niet gefotoshopt zijn en dat de meisjes er echt zo goed uitzien.
Bovendien word je niet bediend in een of ander smoezelige bezemkast maar op een bankje in een heel netjes en schoon privékamertje. Het hele huis is trouwens nog mooi nieuw of gerenoveerd.

Ben Zaadverloren

Toogplakker
18 sep 2015
93
9
Ach, Star of Light. Daar ben ik ook eens, niet per ongeluk, beland. De bezemwagen was bezet dus of ze het niet gewoon in de zaak op de bank kon doen.
Zo gezegd zo gedaan, het is te lang geleden om me te herinneren hoe het was maar ze heeft haar werk afgemaakt en hap, slik, weg en alles netjes weggewerkt.

After Skool in Soi Cowboy had de naughty boys corner. In een hoekje van de bar werd er een mondeling examen afgewerkt terwijl jij rustig je biertje kan blijven drinken

Het straatje met Lolitas loopt niet dood, je kunt van Soi 6 naar Soi 8. Net even verder dan lolitas zit er nog eentje genaamdie Kasalong. Zelfde idee maar een beetje netter qua interieur. Evenals bij lolitas spreken de meiden wenig engels maar is de inzet goed. Prijzen zijn hetzelfde. Aangezien ik daarvoor iets te vaak was klaargekomen lukte het even niet maar ze heeft een half uur zitten pijpen en heeft 'm lekker schoon gesabbeld .
Vond het een beetje sneu voor haar, dus ben later in de avond terug gegaan voor de revanche. Helaas was ze al weg en heeft een collega het werk afgemaakt.

Dat laatste was van 2 jaren geleden. Volgende week eens kijken hoe het er nu bijstaat

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Gisteren in Bangkok aangekomen (Pattaya recensie komt later) en blowjob bar "Secret Kiss" stond op mijn lijst. Ligt 5 minuten lopen van Soi Cowboy. 1300b kost een bj en men mag een dame uit de fotolijst uitkiezen.
Ze stellen zich niet voor. Betalen en dan wordt je opgehaald. Zijn allemaal knappe meiden.

Ik dacht ik neem de jongste (19) maar omdat ik het had over full service/dus sex erbij (kost 2200b) raade mamasan 2 andere dames (er waren nog meer ik men totaal 6 die sex deden van 9 die aanwezig waren) aan die goed waren die jongste deed geen sex.

Dus gekozen voor Mien (22) voor alleen bj (die ook sex doet als men wil) Men ergens gelezen te hebben dat ze alles doorslikken maar ben niet zeker en hoopte op dit maar het liep anders.

Leuke meid met normale figuur. (bij dr.Wood zijn vele dikke wat op zich niks uit maakt als men alleen bj wilt hebben maar het oog wil ook wat) Kleine kamer met soort massagetafel dan zonder gat. Ook douche in de kamer. Netjes allemaal. Ging mij douche maar zij zeepte mij ook nog in. Ze nam ook mondspoelwater en ik moest dat ook even doen. Ik zat op de tafel en zij kwam dichter bij toe. Ging haar kussen ging snel over in tongzoenen wat ze goed deed. Ging liggen en zij ging haar bovenkleding los maken zodat ik goede cup b borsten kan zien.

Zij likte ballen en alles rondom penis af. Soort voorspel en pijpen deed ze goed (daar kan men in principe op rekenen bij een bj bar). Ik voelde haar borsten. Na een poosje pijpen voelde ik dat het niet gaat lukken. Op die dag begon mijn verkoudheid erg toe te nemen met hoesten en zo (in Pattaya ook al iets last van).

Ik zei dat sex wel gaat lukken met komen maar zonder condoom. Dat was ok als ik outside cum en ze ging haar mamasan bellen hoeveel dat kost. 900 erbij (dus dan toaal 2200b voor bj en sex). Ik mocht later betalen.

Haar beetje gebeft en ze houd mijn hoofd vast. Neuken ging aardig maar ze is beetje droog. Als ik 1 been in mijn schouder heb draait haar lichaam steeds weg. Door mijn verkoudheid ging het na 3 pogingen niet lukken.
Steeds maar hoesten en was dichtbij met komen. Pech, heb alles gegeven en lag uitgeteld op de tafel naar adem snakken. In ieder geval weer een nzc avontuur erbij.

Met haar gesproken en ze is is pas 1 week daar aan het werk. Daarvoor had ze nooit iets dergelijks gedaan. Gewoon restaurant bediening. Ik zei dat ze natuurtalent heeft met bj. Verdiend veel meer en heeft ze nodig voor haar kind van 3. Familie weet niks van haar nieuwe baan.

Morgen laatste dag in bkk en helaas niet meer in staat voor sex avonturen. Wordt dan gewone normale massages wat ook goed is.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Als je eerdaags richting Pattaya ga, en daar ook wat BJ bars gaat bezoeken, dan horen we dat graag van je
Ik ga weer naar Pattaya in September, en wil zeker wat BJ bars gaan bezoeken

Terug
Naar boven