Thailand - Hua Hin

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
De volgende dag even verder wezen kijken en kwam uit bij een dame genaamd Asn ( een echte sexbom maar doofstom, dus communiceren was lastig), uit de Dream bar.
Ik was in eerste instantie niet van plan om het met haar te doen,want ik had in een andere bar, de avond daarvoor een leuke dame gezien die ik eerst wilde veroveren.
Dat liep op een teleurstelling uit dus ik terug naar de Dreambar om toch deze dame op te halen.

Nou hier heb ik daar na geen spijt van gehad, ik kon alles met haar doen naast de normale seks mocht ik haar filmen en fotograferen en tevens mocht ik anaal penetreren, waarbij ze aan haar gezicht te zien van genoot

Afsluitend met een creampie ook daar mocht ik beeldmateriaal van maken.

Na ff gedouched te hebben haar weer terug gebracht naar de bar en heb ik alsnog de barfine betaald.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Gisteren een dag van de rode zee,

In de ochtend een dametje op gepikt uit de massagesalon, die helaas niet aan oraal doet, maar uiteindelijk hem toch blanco wilde ontvangen.
Na een paar halen kwam Naked junior er gekleurd uit, mijn pret was al gelijk weg.
Het dametje een paar bathjes gegeven voor de moeite en haar weer terug gebracht.

Die avond in de night owl de andere dame genaamd Mint ( bloedmooie twintiger met de juiste rondingen) gevraagd om mee naar boven te gaan , ze gaf aan haar periode te hebben ( Ja, die heb ik eerder gehoord)
Meestal gebruiken zij dat als ze niet met de klant verder willen.

Na ff weg te zijn gegaan, kwan ik terug en de eigenaresse gaf aan of ik mijn keuze kon maken.
Ik zei ja ik zou graag met Mint willen, maar die heeft haar periode, de eigenaresse zei dat dat wel mee viel.
Dus ik naar boven met haar, wilde in eerste instantie niet zonder, maar na een beetje smeken mocht het toch.

Nou ze had inderdaad niet gelogen, ook hier kwam Naked junior gekleurd naar buiten, heb haar gevraagd na mij zelf te hebben ogefrisd om Sala naar boven te sturen , zij kon zich weer gaan wassen en aankleden.

Sala daarna weer van een interne donatie voorzien.

Beide dames netjes betaald overigens

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Vandaag Boedhadag dus helaas weing te beleven :(
Geen alcohol te koop en barren zijn dicht

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Weer in het land van de verticale glimlach :D

Dit keer een jonge dame genaamd Bo aangetroffen in de Nightowl bar, sprak weinig Engels, maar ja, ik kwam niet voor een uitebreid gesprek.
Was volgens zeggen 6 maanden geleden begonnen.
Vreemd want ik had haar niet gezien in mei.

Dit keer een andere aanpak, omdat mijn mijn mediator niet mee werkzaam is in de Nightowl.
Dit keer via de eigenaresse aangegeven wat mijn wensen zijn.( ik ken haar al een aantal jaar)
ij vertaalde dit aan Bo en uiteindelijk ging de dame ging akkoord.

Was niet de beste ervaring maar het kon er mee door.
Niet voor herhaling vatbaar
Verder zat er niet veel soeps , dus ben verder gaan kijken.
Mvg

Nked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
in de avond naar de Hut bar gegaan, daar een dame van mee genomen die aangaf alles te wilen doen.
De eigenaresse gaf nog aan dat alles met condoom gedaan moest worden.

Ik dacht ik heb al een deal gesloten met de dame zelf dus dat zat goed dacht ik.

Aangegeven dat ik de barfine zou betalen als ik terug kwam.
Op de kamer ff douchen om op te frissen, op bed zag ik ze naar iets grijpen uit haar handtas, bleek een condoom te zijn.

Ik gaf aan dat we een deal hadden.
Ze bleef standvastig, ik zei ok dan niet en ik breng je wel terug.
haar 200 batjes gegeven voor het reinigen van Naked junior.

De eigenaresse keek verbaasd op en kwam vragen wat er aan de hand was.
Het hele verhaal verteld, belofte het zonder te doen en uiteindelijk terugkrabbelen.

Even goede vrienden en geen barfine betaald.
En weer verder gezocht.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Na de teleurstelling in de Hutbar verder gezocht en ik kwam in de Dreambar terecht.
Na wat gedold te hebben met de dames, kwam er een extra dame aangereden die schijnbaar ook in de bar werkte.

Een dame van een jaar of dertig met een zeer goed figuur, genaamd Fon.
Dame wist van wanten en de andere dames weken van mij af.

Alsof de leider van de wolven de prooi kwam opeisen en de rest van de roedel hun plek wisten.

Drankje gedaan en prijsje en mogelijkheden afgesproken en meegenomen naar mijn hotel kamer.

Ze zei dat ze al een tijdje droog had gestaan en nu sinds lange tijd weer met een man mee ging "ja ja maak dat de kat maar wijs" dacht ik

In de douche Naked junior oraal weer op oorlogsterkte gebracht en in bed aangevangen met haar ook oraal alvast op te warmen.
Nou ik heb het geweten.

De dame echt onverzadigbaar, ze bleef maar gaan. :shock:
Ik heb haar gewoon moeten afremmen, mijn conditie is niet meer als een atleet van in de 20.

Heerlijk genoten, maar daar na echt gebroken.
Wauw, zo heet heb ik ze niet vaak gehad.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Gisteren nog even naar een massage salon wezen zoeken met een dame van mijn smaak.

Zo kwam ik terecht op Poonsuk Road een zijstraat van Dechanuchit alley/ soi 57.
De naam van de massagesalon Chil chil.

Ik werd begroet door een dame van 25 genaamd Apple, zag er apetijtelijk uit.
Ze vroeg of ik een massage wilde, ik gaf aan niet van massages te houden ;)
Ze zei dat er nog meer mogelijk was dan alleen massage.

Ik zei niet van een condoom te houden, ze gaf aan dat dat geen probleem was.
nog even eenbevestiging gevraagd voor alles zonder.
Ook dit was possitief

In de kamer gevraagd wat ze er voor wilde hebben, kreeg de vraag gelijk terug hoeveel ik wilde betalen.
Ik gaf aan dat zij 1000 bath kreeg en de salon 300.

Uitgebreid oraal opgewarmd, ze ondernam ook een poging om te gaan rimmen, haar vriendelijk bedankt, want ik hou er niet van en vind het persoonlijk mens onteerend.

Daarna de daad, ze deed lekker mee, geen standje te gek.
even de stoute schoenen aangetrokken en Naked junior geparkeerd voor haar achteruitgang, tot mijn verbazing zij ze niets en ze pinde zichzelf op Naked junior.

Heerlijk genoten

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Gisteren naar een oud bekend adresje gegaan YOM massage, Bow was daar niet meer werkzaam, haar trof ik overigens in een andere salon even verderop, nog even gepraat, want zonder condoom wilde ze al een tijdje niet meer.
Stiekem nog een poging gewaagd of ze al weer van gedachten veranderd was, maar helaas.

Afijn bij Yom massage een jong Thais kippetje ( 22j) genaamd Naam, weer eens meegevraagd voor een `massage`
Ik kon haar al van eerder bezoeken waarbij bare geen probleem was.
Nu begon ze na uitgekleed te zijn te mekkeren over een condoom.
Ik proefde niet veel overtuiging in haar verhaal om het met te doen, anders had ik meteen weer aangekeed en vertrokken.

Uit eindelijk haar toch te weten overtuigen ( dat zij de enige was en ik alleen voor haar kwam e.d) en we konden bare aan de slag.
Met moeite mijn finish gehaald mede door stilliggen van de dame.

Herhalingsgvaar: weet ik niet zeker.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Gisteren na een reguliere massage in een niet nader te noemen massagesalon, waarbij de dame niet verder wilde gaan, dan wat handmatige ontspanning.

Toch voldoende opgewarmd om toch wat bare ontspanning te zoeken.
Weer naar massagesalon Chill chill gereden daar werd ik blij ontvangen door Apple.

Snel naar binnen en begon me uit te kleden, mijn onderbroek hing nog net niet op mijn knieën en ze had Naked junior al halverwege in haar mond.
Wat een geile dame is dit zeg.

Op bed langzaam verder gegaan en meteen ingelogd in haar achterste, ze geniet er echt van, want ze motiveerde me om dieper te gaan.
Na een tijdje veranderd van ingang en haar geschaard genomen het leek een GFE, ze deed lekker mee.
Uiteindelijk haar in cowgirlpositie gemanoeuvreerd en haar van een interne donatie voorzien.

De restdruppels die er nog uitsijpelde werden door haar direct opgezogen en Naked junior werd weer `schoon` opgeleverd

Heel groot herhalings- gevaar

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Gisteren toch nog een keer Naam mee naar boven genomen voor een `massage`

Op de kamer bleek dat er al een dame bezig was met een klant, de gordijnen waren gesloten in een hoek van de kamer.
Dus even later gewoon met onderbroek aan op de tafel gaan liggen , voor een gewone massage.

Ik zag mijn kans voor een `stevig robbertje bridge` al vervliegen, je kan daar moeilijk 2 tafels verder van bil gaan als daar een ander klant ligt.
( heb het vroeger wel eens gedaan op een volle massage zaal , gescheiden door gordijntjes, met de eerder genoemde Suky.
Waarbij ik haar zo aan het pompen was dat er voldoende lucht ontstaan was, en ze een kut scheet liet, er werd hard om gelachen door de rest van de klanten en massage dames.)

Dat wilde ik dit keer voor komen :D
Tijdens mijn massage hoorde ik de andere klant behoorlijk hijgen en zijn climax bereiken.
Op een gegeven moment hoorde ik de klant en dame de ruimte de ruimte verlaten.

Ik zag mijn kans schoon, weer een poging gewaagd om van haar diensten gebruik te maken.
En weer het zelfde ritueel als 2 dagen ervoor, gezeik over condoom etc etc.

Uit eindelijk toch weer blank kunnen inloggen, na een paar standjes waar ze egoïstisch van genoot, heeft ze mij een handmatige finish gegeven.

Dit hoofdstuk bij deze dame is daarbij afgesloten.
Tijd voor wat nieuws :D

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Hallo Medewandelaars,

Ben hier al weer een paar daagjes, maar was niet in de gelegenheid om te verslaan wat Naked had mee gemaakt.

Dag van aankomst:
Direct met de taxi van Bangkok naar Hua Hin, door de kut files ruim 5 uur over gedaan.
Ff op gefrist en met de motorbike die al voor me klaar stond op pad.

Omdat er waarschijnlijk veel verloop van dames zijn geweest op Soi 80 toch eerst naar een zekerheid adresje gereden.
Yom massage.
Benieuwd of Naam er nog werkte; (en ja dezelfde waarvan ik zei daar ga ik niet meer naar toe, maar het was wel een lekker ding)
Helaas die was inmiddels volgens zeggen getrouwd met een Algerijn, tsja zo snel kan dat gaan.
Gelijk de zaak gescand naar mogelijke vervangsters.
Een daarvan trok mijn aandacht; een meisje genaamd Dream (was inderdaad een droomverschijning) gevraagd naar haar leeftijd aan de uitbaatster van de salon.
Twintig jaar werd er vermeld en een super figuurtje, een mix van Thais en Chinees.
Na gespeeld twijfelen :D gevraagd of ze zin had om met mij mee te gaan naar mijn kamer.
Dat kon zei ze maar dan reed ze wel op haar eigen motorbike, want haar moeder ( heeft een winkel in de straat) mocht niet weten dat ze met een klant mee ging.

Uit eindelijk aangekomen in mijn kamer, snel ff douchen en dan aan de slag was mijn idee.
Qua lichaam en uiterlijk had ik goud in mijn handen, alleen bij het bed werd het toch ff een ander verhaal.
Meteen de vraag of ik een condoom had, uiteraard zei ik nee, zei gaf aan die wel te hebben.

Van mij hoef je die niet te gebruiken zei ik, ze was niet om te lullen.
Ik probeerde nog haar via haar baas telefonisch op andere gedachten te laten brengen, maar gaf aan bang te zijn.
Dacht nog even na om het condoom toch te proberen en de afglijd truc te gebruiken, maar geien mijn vermoeid heid van de reis maar niet gedaan.
Om mij niet met een gehele kater op te schepen en haar met lege handen terug te laten gaan haar nog ff oraal bevredigd was te lekker om niet ff mee te spelen.

Daardoor kon ik mijn overgebleven energie in een andere dame steken.

Terug naar de salon er werd aan mij door de baas gevraagd of alles ok was , ja zei ik , heb haar wel wat bathjes gegeven voor de moeite.

De hoek om gereden naar Apple, en werd daarop de correcte manier bevredigd, niet zo als voorheen maar toch

Mvg

Naked

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Hallo Naked,

Soms kan het ook tegenvallen inderdaad. Zelf maak ik mij er niet druk om. Genoeg te snoepen in Thailand.
Ik kijk al uit naar je volgende verslag...Zelf ben ik pas in september weer in Thailand.

Geniet ze,

Franky

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Hallo Frankypanky,

Bedankt! Genieten doe ik zeker :D
Er is in dit land voldoende te snoepen gelukkig, al loopt het naar mijn gevoel in Hua Hin een beetje op zijn eind
Qua toerisme dan en daarbij komende DVP toeristen.
Bars en massagesalons zijn er nog genoeg uiteraard :D

Het is weliswaar het laagseizoen, maar ook in het hoofdseizoen kan je er als het ware een kanon afschieten zonder iemand te raken.

In ieder geval heb je een goed vooruitzicht in september, ik neem aan Pattaya en omgeving?

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
De volgende dag in Hua Hin;

In de ochtend naar Yom Massage salon gereden om ff met mamasan bij te kletsen, ken haar namelijk al een aantal jaartjes.
Tijdens het gesprek kwam een andere dame van mijn gading voor bij wandelen, net wakker,
Na een tijdje gevraag naar haar naam en omdat mamasan mijn wensen wist gevraagd of ze beschikbaar was daarvoor.

De dame genaamd Fai, slank figuur net in de 20, versierd met wat bling bling in haar mond, geen piering; werd gepolst of ze beschikbaar was voor mijn wensen door mamasan.

Er kwam positief geluid uit, dus wij naar boven om aan de "massage te gaan beginnen.
Ze dacht dat ik kwam voor een massage/ sex combinatie, ik zei laat die massage maar zitten :D

Omdat we samen net fris aan de dag waren begonnen, douche vooraf ff overgeslagen en een verfrisdoekje kwam te voorschijn om Naked junior, op de massagetafel ff bij te lappen( bloedheet in Hua Hin namelijk)

Wij aan de slag het orale gedeelte werd in een moordend tempo uitgevoerd ( wat is dat toch tegenwoordig alsof je daar opgewonden van word?)
Haar gesommeerd het maar in een paar versnellingen lager te proberen en het werd een stuk aangenamer.

Na Naked junior op volle oorlogsterkte gebracht te hebben, tijd om in te loggen
Dit gedaan in verschillende posities, tijdens de doggystyle even Naked junior uit dame verwijderd en getracht de andere ingang te proberen.
Dit deed ze niet echt met plezier, verder dan Naked juniors hoofd deed ik het maar niet want ik wilde haar niet teveel pijn doen, voelde wel lekker strak aan :D

Uiteindelijk haar gepositioneerd in de cowgirlpositie om Naked junior klaar te laten rijden.
Dit ging in de snelheid waar Junior niet echt blij van werd, haar gevraagd af te stappen en het maar handmatig naar een eind te brengen, wat lukte.

FF gedouched en haar voorzien van een zakcentje.
Geen herhalings factor

Beneden aangekomen kwam ik een hele oude bekende tegen dame genaamd Kung, past niet meer in mijn zoekplaatje helaas, was wel een dame die van wanten wist.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
in de middag van de zelfde dag naar Soi 80 gereden om te zien wat er nog over was van de selectie dames die Naked junior al eens hebben mogen ontvangen.

Dat waren er verdomd weinig, veel al dames die daar als meubilair worden gezien, niet te slijten aan een gemiddelde toerist.
Ook de nieuwe generatie was niet echt dat je zegt daar ga ik werk van maken.

In de Nightowl veel dames die niet aan mijn criteria voldeden, wilde al rechts omkeer maken, werd ik toch aangenaam verrast door mamasan, zij had nog een troef achter de hand.

Een jonge mooie dame genaamd Ploi, net in de 20 met een lekker figuurtje.
Mamasan gezegd dat ik interesseert was en haar de volgende dag zou meenemen mits ze aan mijn wensen voldeed.

Dame werd even apart genomen en het werd besproken, een veel belovend knikje kwam van mamasan.

De volgende dag zoals afgesproken de dame opgehaald in de middag en meegenomen naar mijn hotel.
Na een zeer aangenaam orale opwarm beurt en dito daad haar voorzien van een interne vloeibare donatie.

Het was zo aangenaam dat ik het met haar de dag erna het nog eens dunnetjes :D heb over gedaan.

Mvg

Naked

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
@naked,

Inderdaad Pattaya en omgeving... Misschien ook een uitstapje naar Bangkok. Dat kost slechts 4 euro enkele reis met de bus.

Dat zou ik vorig jaar ook doen, maar toen verhinderd wegens een verzwinkte enkel.

En een mooi vooruitzicht inderdaad. Moet nog het eea regelen qua vakantiedagen, maar dan boek ik het hotel en ticket.

Neuk ze... 😁

Frankypanky

Terug
Naar boven