Thailand - Phuket

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Ik ben nog nooit betrapt, op het meenemen van speelgoed, van volwassen aard. Er liggen altijd meerdere items, in mijn koffer, of zelfs in mijn handbagage. En dan heb ik het niet over 1 of 2 onbeduidende speeltjes. Het aantal reizen, kan ik ook niet meer op de vingers van 2 handen tellen.

raetsel

Toogplakker
26 mei 2015
68
63
Onderweg naar Thailand maar even de app aangeslingerd, ik had er een paar op Line alvast.

Met eentje overlegd voor diezelfde avond, ik probeerde uit te leggen dat ik op dat moment nog boven de oceaan vloog, maar dat ik spoedig op Phuket zou landen. Dat duurde wel even voordat ze die begreep haha. Ze vroeg 3500 voor LT. Had hier en daar nog wat vertragingen onderweg, en telkens vroeg ze, are you really coming to Phuket? Are you not joking? Because I need to do my makeup and drive. Ze wilde me zelfs wel van het vliegveld halen, om er zeker van te zijn dat ik met haar mee kwam, maar dat leek me een beetje tricky. Dus gewoon een taxi genomen.

Bij aankomst op Phuket, buiten taxi standplaats, vragen 5 man je tegelijk waarheen, en hebben een geplastificeerde prijslijst. Ik gaf Patong op, en meteen: Very long, one hour drive! 1400 Baht! Dus ik nee, dat is veeeeel te duur. Normaal is 800-900. Ok 1000. Kreeg een bonnetje in mijn handen gedrukt, en moest in de hal gaan staan, niet begrijpende hoe het systeem in elkaar stak. Telkens kwam er een chauffeur, die bonnetje bekeek, en dan weer verder liep naar de volgende. Alle toeristen keken enigszins boos/gefrustreerd over deze gang van zaken, niemand begreep wat er gaande was. Maar, even later kwam er een chauffeur, keek op mijn bonnetje, bleek dat "Car nr 136" zijn auto was, en hij nam me mee.

ETA hotel doorgegeven aan meisje, overlegd dat ik even ging douchen en we dan even in ergens wat gaan eten. Dus ik ingecheckt, (Hotelkamer altijd 2 personen boeken) en meisje was er stipt op tijd. Wij even de stad in, daarna een paar uur in bed. Nooit over condoom gehad, na een paar uur rollebollen goed volgespoten, zo hard dat mijn ballen er pijn van deden. Ze had dan ook al geruime tijd op mijn ballen lopen zuigen.

's ochtends gevraagd of ze een morning after pil nodig heeft. Ze was er een beetje vaag over, maar na wat aandringen oké. Dus wij eerst naar even naar de pharmacy, toen lunchen. Viel me op dat zonnebrandcreme 5x duurder is dan een morning after pil lol.

Later meer.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Bij aankomst op Phuket, buiten taxi standplaats, vragen 5 man je tegelijk waarheen, en hebben een geplastificeerde prijslijst. Ik gaf Patong op, en meteen: Very long, one hour drive! 1400 Baht! Dus ik nee, dat is veeeeel te duur. Normaal is 800-900. Ok 1000. Kreeg een bonnetje in mijn handen gedrukt, en moest in de hal gaan staan, niet begrijpende hoe het systeem in elkaar stak
De taxi maffia op Phuket is legendarisch. De Song Taew maffia trouwens ook. Ze zetten altijd bizar hoog in, je hebt vervolgens twee keuzes, je gaat afdingen, of je tuint er als een blind schaap in. Biedt minstens de helft, om te beginnen en is Not my first time Kap. En zoals overal in LOS, verhef je stem niet, laat staan, dat je laat zien dat je boos bent.

Overigens kan je op Phuket ook, de vele malen goedkopere bus nemen. Vaste route, vaste prijs, beide staan duidelijk aangegeven. Soms gaat linksom, sneller dan rechtsom, of andersom.

Laatst bewerkt:

raetsel

Toogplakker
26 mei 2015
68
63
Tip, installeer de app InDrive. Soort thai UBER. Terugweg naar vliegveld kostte me slechts 600 via InDrive. Bus is inderdaad nog veel goedkoper. De Tuktuks met boomboxen op de boulevard kosten helemaal veel geld. 250Baht voor twee straten. Soms dan doen ze nog de truuk, nee, het was 250Baht per persoon. Ging met een lokaal meisje mee naar haar huis, dat zat helemaal buiten de stad, en toen was de tuktuk maar 200 Baht.

Tommie581

Toogplakker
23 aug 2022
79
22
Onderweg naar Thailand maar even de app aangeslingerd, ik had er een paar op Line alvast.

Met eentje overlegd voor diezelfde avond, ik probeerde uit te leggen dat ik op dat moment nog boven de oceaan vloog, maar dat ik spoedig op Phuket zou landen. Dat duurde wel even voordat ze die begreep haha. Ze vroeg 3500 voor LT. Had hier en daar nog wat vertragingen onderweg, en telkens vroeg ze, are you really coming to Phuket? Are you not joking? Because I need to do my makeup and drive. Ze wilde me zelfs wel van het vliegveld halen, om er zeker van te zijn dat ik met haar mee kwam, maar dat leek me een beetje tricky. Dus gewoon een taxi genomen.
Bij aankomst op Phuket, buiten taxi standplaats, vragen 5 man je tegelijk waarheen, en hebben een geplastificeerde prijslijst. Ik gaf Patong op, en meteen: Very long, one hour drive! 1400 Baht! Dus ik nee, dat is veeeeel te duur. Normaal is 800-900. Ok 1000. Kreeg een bonnetje in mijn handen gedrukt, en moest in de hal gaan staan, niet begrijpende hoe het systeem in elkaar stak. Telkens kwam er een chauffeur, die bonnetje bekeek, en dan weer verder liep naar de volgende. Alle toeristen keken enigszins boos/gefrustreerd over deze gang van zaken, niemand begreep wat er gaande was. Maar, even later kwam er een chauffeur, keek op mijn bonnetje, bleek dat "Car nr 136" zijn auto was, en hij nam me mee.
ETA hotel doorgegeven aan meisje, overlegd dat ik even ging douchen en we dan even in ergens wat gaan eten. Dus ik ingecheckt, (Hotel kamer altijd 2 personen boeken) en meisje was er stipt op tijd. Wij even de stad in, daarna een paar uur in bed. Nooit over condoom gehad, na een paar uur rollebollen goed volgespoten, zo hard dat mijn ballen er pijn van deden. Ze had dan ook al geruime tijd op mijn ballen lopen zuigen.
's ochtends gevraagd of ze een morning after pil nodig heeft. Ze was er een beetje vaag over, maar na wat aandringen ok. Dus wij eerst naar even naar de pharmacy, toen lunchen. Viel me op dat zonnebrandcreme 5x duurder is dan een morning after pil lol.
Later meer.
Ik g over 4 weken ook die kant op , welke app kan ik daar het beste voor gebruiken ?

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Ik ben een fervent Grab gebruiker. Grab heeft zijn oorsprong in Changwat Phuket en is te gebruiken, als een soort Getir, PayPal, (moto)taxi en thuisbezorgd in een overkoepelende app. Op het YouTube kanaal van de Thaiger, staat een video, met de beste 10 apps om in Thailand te gebruiken.
Kijk in de stores van Android en Apple iOS, voor downloads. Ff opletten, Grab heeft ook een app voor drivers, die moet je natuurlijk niet hebben.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
In 2021 waren deze 10 apps volgens the Thaiger en musthave:
Daar zal mi niet veel in veranderd zijn. Een dating app, als Thaifriendly, staat er voor braafjes, helaas niet tussen.

Laatst bewerkt:

Triptrend

Snuffelaar
14 feb 2017
6
3
Ben van plan over enkele weken die kant op te gaan, heeft iemand misschien enkele contact gegevens van een paar mooie poppetjes.

Ben ook opzoek naar het wat ruigere werk. Zou leuk zijn als iemand daar wat meer van weet.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Op en rond Banglaroad, zijn genoeg mooie poppetjes te vinden.
Of word lid van Thaifriendly of Tinder
Genoeg keus

Triptrend

Snuffelaar
14 feb 2017
6
3
Dacht zelf meer echt aan keelneuken, gangbangs en bare. In Nederland is dat meestal uitbesteed aan één selectieve groep performers. Dus dacht dat dit niet anders zou zijn in Thailand. Plus het is fijner om een diamant te krijgen, dan er een te zoeken.

marcodw1980

Toogplakker
15 jan 2023
190
153
@Anal.ist verkeerde topic maar leuke tip! Hoe weet je hoe/wat/wanneer er een GB is? Ben er volgende maand vandaar

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
@marcodw1980 ff checken op Fetlife. Je moet je daar op going zetten bij het event. Bovendien ook "vriend" zijn. Dat werkt in feite hetzelfde, als op Facebook.
Hieronder hun laatste Fetlifepost, over de laatste gb in Pattaya. (Quote ff uitvouwen voor de event link)

fans of gang bang and other fetuses party

by pattayablowflow 67M
Hosting fans of gang bang and more kinky fetish fun at blow Flo in Pattaya
Looking to be the destination spot for fet life people in Bangkok and Pattaya Sunday nights.
We offer drinks, medical cannabis , massage karaoke and of course 2 places for fun on the second floor.
Men, ladies and couples are all invited to meet up 6pm-2am this Sunday
To join us
  1. Friend us
  2. sign up on the event page
https://fetlife.com/events/1300431
You can also dm me

Laatst bewerkt:

Gert

Snuffelaar
19 aug 2016
22
21
Ik ben een liefhebber van mmf, en vind het heerlijk om samen met een ander een poesje vol te spuiten en in elkaars zaad te neuken. Ik woon in Phuket en ken een milf in Rawai die tegen betaling zich heerlijk laat afneuken en volspuiten door meerderen.
Indien in Phuket en dezelde intresse PM mij.
Ps Alleen overdag

Justaskmesir

Toogplakker
13 mei 2018
38
4
Ik ga in december voor de eerste keer naar Phuket. Ik kijk er enorm naar uit. Contacten of goede tips zijn meer dan welkom. Stuur me gerust een PM. Ik deel met plezier ook contacten die ik reeds gevonden heb.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
@Justaskmesir de hierboven genoemde apps.
Voor overdag streetfood karretjes zover je kan zien.
Savonds ga je naar de night market.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Savonds ga je naar de night market.
Als aanvulling, de Night Market staat doorgaans vol met eet kraampjes, soms in een aparte sectie, soms niet. Ga een paar kramen langs, om in te slaan en vervolgens naar een van de bankjes, die er doorgaans naast staan.

Nog een opletterje; raak in Thailand nooit een metalen railing aan. De kans is aanwezig, dat je haartjes overeind gaan staan. It's Thai things😂

Terug
Naar boven