Thailand & thaifriendly

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Wat ik opmerk is dat er tijdens de Thaise dag vooral meiden zich aanmelden die een ernstige relatie zoeken. Eens laat in de avond zijn het meer freelancers en degenen die professioneel bezig zijn.

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
Heb gisteren de nieuwste versie van TF geïnstalleerd.
Veranderingen:
Je moet een profielfoto uploaden. Zonder foto geen toegang.
Je moet je GPS lokatie doorgeven. Bij de oudere versie kon je dat overslaan maar nu niet meer.

Ben Zaadverloren

Toogplakker
18 sep 2015
93
9
Ik gebruik de​ app op mijn mobiel en dat is versie 1.9.978. Als je last hebt dat je soms enkel maar Popular Members krijgt dan is er een oplossing.
Als je de​ ​naam, of een groot deel van​ de​ ​naam in Username Search invult dan kun je meestal gewoon het profiel zien en ook berichten sturen.

A

Anonymous

Guest
webbased en nieuwste versie?

Gratis versie MOET Jezelf een foto verificatie doen dus een foto van Brad Pitt uploaden lukt niet meer. It gotta be you!

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
Is gemakkelijk te omzeilen.
De zegeningen van kunstmatige intelligentie hebben, behalve het controleren op foto's van bestaande beroemdheden, ook de mogelijkheid gegeven om gezichten te genereren van personen die niet bestaan.
(GPS) locaties zijn gemakjelijk te faken met GPS spoofers, althans in Android. Je moet dan wel de developer opties aanzetten. Thaifriendly denkt momenteel dat ik in Bangkok woon.

A

Anonymous

Guest
Onzin. Proces gaat manual.
Kortom je profiel foto moet je aanvullen met fotos in bepaalde posities. Dan kijkt ergens in hongkong iemand of profiel foto overeenkomt met de verificatie fotos.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Als gratis lid, kan je maar heel beperkt contracteren/PM sturen. 1x power 24u ofzo.

DUS➡️ installeer je voor je eigen gemak ook de Line App van de Android of Apple AppStore en voeg je de meiden van jouw voorkeur daarop toe. Vrijwel alle meiden gebruiken hun Thaise GSM nummer, of Line-ID, als hun TF naam.

Appeltje, eitje...

PS Ook een leuke feature, als je twee plekke in een leuke bar schuimkragen zit te happen, schudt dan even met je phone.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
@Barebackdudeback elke 10 minuten, is dan een hele verbetering, toch een jaar of wat geleden. Ik ga checken of dat 10 minuten naar dezelfde, of naar de volgende friendly Thai is. IMO werken Line en WeChat, gewoon beter. Bovendien kan je die, bij veel street vendors, ook als wallet gebruiken.

Voor WeChat heb je overigens wel een invite, van een andere gebruiker nodig. Ik heb die van mij opgehaald, bij mijn bestelling Tom Yam Kai, bij de Thai bij mij in de straat.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
@Jan Steen er gaat wel meer dan dat, naar de Chinese overheid. Ik kan daar niet wakker van liggen.

Lambik

Toogplakker
23 sep 2020
40
8
Heb er een aan de haak geslagen 51 jaar weliswaar maar lekker geil. Ze houdt niet van mannen die op Thaifriendly gelijk over sex beginnen, je moet eigenlijk daar nooit over hebben. Gewoon duidelijk dat je een tijdelijke vriendin zoekt voor je vakantie in Bangkok. Heb haar paar keer klaar gevingerd in haar kut en anus en genomen zonder rubber.

Kosten 1000 bath voor taxi en skytrain.
Heb wel met haar ergens gegeten en gedronken en nog gewandeld voordat we in bed waren beland.

Succes allemaal.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
De meeste dames beginnen de chat zelf met " i am looking for ST"
Vooral in Pattaya en omgeving.
Andere manier om een DVP te herkennen zijn is de achtergrond op de foto's.

In Hua hin bv, veel foto's met barretjes die als er wat vaker geweest bent herkent van Soi 80 en het nieuwe gedeelte Soi 94.
Zo ook massagesalons.

Mvg

Naked

Meggy

Toogplakker
4 jul 2015
26
8
Ook ik gebruik ThaiFriendly. Heb er niet heel veel vrouwen mee ontmoet omdat ik in het noorden van Thailand ben. Toch ook nu weer een heerlijke meid kunnen ontmoeten van 26 jaar met een heerlijk lichaam en mooie natuurlijke borsten komt regelmatig lang om wat te drinken en daarna naar de kamer. Iedere keer zonder condoom.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Kweet ff niet, of ik dat hier al eerder geschreven heb. De meeste vrouwen en Ladyboys op TF gebruiken hun gsm of Line-ID, als handle op Thaifriendly. Lekker makkelijk toch!?

Laatst bewerkt:

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Iedereen iets over de dating gedeeld heeft bedankt. Binnenkort ben ik 3 weken in siam en voor enkele beschikbare avonden ben ik niet van plan om zo'n app te installeren. Ik heb apps voor ladyboy contacten planetromeo en grindr en Tinder voor de dames. Dat laarsje is pas geïnstalleerd. Beter alternatief weten voor contact met dames is welkom

Cumgiver

raetsel

Toogplakker
26 mei 2015
68
63
Ik had erg veel success met TF. Beetje vlotte profielfoto help ook mee denk ik.

Je moet wel een beetje het ijzer smeden wanneer het heet is. Vantevoren veel berichten sturen heeft bij de meeste geen zin. Ze vragen vaak in 1e bericht al "Baby where are you?". Als je dan niet in het dorp bent, vergeet het maar, ze gaan dan geen tijd aan je spenderen.
Ik was overigens in Patong op date, en ze vroeg: een vriendin van mij vraagt of wij haar en haar date komen vergezellen. Ok. Bleek dat ik met haar ook al wat berichten had uitgewisseld, hilariteit alom.
Ik heb niet veel condooms gezien trouwens.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Je moet wel een beetje het ijzer smeden wanneer het heet is. Vantevoren veel berichten sturen heeft bij de meeste geen zin.
Dat klopt helemaal. En zelfs als je in Thailand rondreist en bijvoorbeeld vandaag in Bangkok bent en over 3 dagen in Chiang Mai, of Pattaya, ofzo, schrijven ze nog: "why not now kaaa"? Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar gebeurt vaker dan je denkt. Ik heb op mijn profiel, altijd als eerste, mijn tourdatums en locaties staan, dan weten zij ook waar ze aan toe zijn. Sowieso zet ik de locator van TF aan. Ben ik in BKK, CNX of HKT, dan ben ik daar ook echt! Sowieso zie ik zelf dan ook, wat voor lekkers daar rondhangt. De freelancers en bargirls, pik je er zo uit, hebben ze een ander doel, merk je dat ook snel genoeg.

@Cumgiver alvast veel plezier in LOS.

Terug
Naar boven