Thailand, Udon Thani

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Vorige maand deze stad bezocht en gebruik gemaakt van wat plaatselijk entertainment.
Besloten om de bars even links te laten liggen en op zoek naar een bordeel, nu was het niet de eerste keer dat ik daar was dus ben ik de zelfde route gaan rijden als de tuk tuk driver van de laatste maal dat ik daar was.
Werd toen gebracht naar een ST hotel waar een aantal kamers als hobby ruimte wordt gebruikt.
Kon het exacte adres niet meer vinden maar ik kwam uit op een andere plaats op soi 7 van af Adunyadet Road
http://www.udonthaniattractions.com/udon-thani-brothels.html
2369370.png

Een terrein met gebouwen met kamers en een discrete parkeerplaats waar je je auto of ander vervoermiddel voor de kamer parkeert,
Kamer koste me 110 bath en de dame 1000 bath
3 maal geweest bij een ieder was een interne donatie geen probleem.

Mocht je toch liever via de bars aan een dame komen dan kan dat in Nutty park;
9088736.jpg

Een terrein vol met bars

Of Soi Samphan Thamit

7871425.png

in het geel :Attractions on and Near Soi Samphan Thamit

1. Day and Night
2. Nutty Park
3. Night Market
4. Soi Samphan Thamit

in het oranje de Hotels on and Near Soi Samphan Thamit

1. Udon Star Palace Hotel
2. Top Mansion Hotel
3. Pannarai Hotel
4. Irish Clock
5. Centara Hotel
6. Silver Reef Hotel
7. The One Residence
8. Charoen Hotel
9. Home at Udon

Alles ligt dicht bij elkaar.
Mvg

Naked

bron: Nightlife

A

Anonymous

Guest
Aha, daar hebben we je leuke Thai ervaringen weer. Ik ga binnenkort dus komt goed uit om je informatie door te lezen.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Ook dit keer Udonthani aangedaan, weer naar Adunyadet Road soi 7 gereden,
Daar werd ik herkend door mamasan, ze wist nog precies mijn voorkeur en begon al met bellen.

Na een 15 minuten wachten kwam het schatje aan op haar brommertje.
De Mamasan betaal voor de kamer 160 bath en met de dame naar binnen, ze kreeg onder tussen een aantal condooms en zeep mee van Mamasan.
Na de opfrissing, aan de slag, condooms zijn netjes in de verpakking gebleven :D

Heerlijk genoten van haar diensten uiteraard met een interne donatie.
Na een opfrissing weer richting mijn hotel.

De Thaise barren op Soi Samphan Thamit wel bezocht maar niet om er een dame vanuit mee te nemen.

Mvg

Naked

Ben Zaadverloren

Toogplakker
18 sep 2015
93
9
Die site is nog up to date. Helaas geen bare ervaring deze keer. Enkel een massage gedaan. Dame wilde niet bare en ik heb niet heel erg mijn best gedaan om haar van gedachte te veranderen. Ze heeft de klus wel pijpend zonder afgemaakt.
Groeten vanuit het Pannarai hotel, letterlijk next door to Day and Night.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Ben Zaadverloren zei:
Die site is nog up to date. Helaas geen bare ervaring deze keer. Enkel een massage gedaan. Dame wilde niet bare en ik heb niet heel erg mijn best gedaan om haar van gedachte te veranderen. Ze heeft de klus wel pijpend zonder afgemaakt.
Groeten vanuit het Pannarai hotel, letterlijk next door to Day and Night.

Veel plezier daar in Udon Thani :D

Mvg

Naked

Terug
Naar boven