Tian Shu China Massage Ratingen

Michiel de Spuyter

Toogplakker
7 jun 2021
42
54
Verleden week zonder afspraak binnengelopen.
De massage "ruimtes" zijn niet helemaal tot het plafond gemetseld, dus je kan horen wat er in de andere ruimtes gaande is.
Ik kreeg meteen b2b massage aangeboden, maar ik vroeg naar sex. Dat kon voor 130. Zonder voor 150. De dame sprak geen Engels, alles met vertaal app.
Ze ging meteen uit de kleren, leuke B cups, behaarde poes met geschoren schaamlippen. Eerst 15min goede massage, daarna flink geneukt en volgeschoten. Vanuit de andere ruimtes hoorde ik ook iemand neuken, dus dit is hier standaard.

Best goed, voor herhaling vatbaar.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
Hoi, heb je soms een naam?
Hoe zag de dame eruit?
Schatting leeftijd?
Thx

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
Op de app alleen info massage prijs normal. Namen dan wel foto's van de dames geen antwoord🙄

Michiel de Spuyter

Toogplakker
7 jun 2021
42
54
Ik probeer bij die Chinese zaken al helemaal niet meer zoiets te vragen of een afspraak met iemand specifiek te maken. Loopt toch in 99% mis. De fotos zijn altijd nep, en een afspraak is helemaal niets waard. Als ze niet eens naar je naam vragen bij een afspraak, dan weet je al genoeg. Je krijgt op elke vraag naar een tijdstip telkens "ok" als antwoord.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
Ik probeer bij die Chinese zaken al helemaal niet meer zoiets te vragen of een afspraak met iemand specifiek te maken. Loopt toch in 99% mis. De fotos zijn altijd nep, en een afspraak is helemaal niets waard. Als ze niet eens naar je naam vragen bij een afspraak, dan weet je al genoeg. Je krijgt op elke vraag naar een tijdstip telkens "ok" als antwoord.
Tja klopt heel vaak. Maar soms ook niet.
Ik stuur altijd berichten met aan het eind grusse … mijn naam.
Vaak vragen ze ook een half uur van te voren of ik nog kom? Zeker omdat ik vaak vroeg afspreek, veelal eerder dat ze normaal open gaan. Dit omdat ik 's morgen bere geil ben en de dames dan ook makkelijk klaar komen😜

Terug
Naar boven