Tian Tian - Herzogenrath

burak2021

Snuffelaar
30 dec 2021
21
39
Afgelopen week had een oud collega met wie ik af en toe doet wandelen mij aangeraden voor een lekkere Chineesje voor een cumdump. Hij had een lekkere gezien op Asialadies. Dus was ik zelf gaan kijken.
https://m.asialadies.de/sex-anzeigen/huren-hostessen/herzogenrath-suesse-tiantian-13384005
dus met een afspraak met de planner gemaakt afgelopen woensdag. Ze ontvangt in een kleine appartement in het centrum van Herzogenrath. Parkeren kan je gewoon in het centrum is overigens gratis.
Hygiëne is ok. Jammer geen wasje vooraf. Had zelf al gedoucht toen ik hier heen kwam.
Meisje is ongeveer 23-26 jaar oud erg slank en je kon wel zien dat ze een keizersnede heeft gehad. Dus de poes was nog goed strak.
Er was niet echt een voorspel een paar likjes hier en daar, toen sprong ze er meteen op.
De daad was ok. Maar heb wel betere gehad gezien de prijs en kwaliteit verhouding was ik voldaan naar huis gegaan.
De prijs is 15-50. 30-80. 60-130 en dan moet je 30 bijtellen voor onze hobby.

Bijlagen

• IMG_1904.jpeg
    IMG_1904.jpeg
    489,4 KB · Weergaven: 225
  • IMG_1903.jpeg
    IMG_1903.jpeg
    544 KB · Weergaven: 226

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
Naar aanleiding van de review van @burak2021 en mijn plotselinge interesse in Aziatische dames, een afspraak met TianTian gemaakt. Er zit inderdaad iemand tussen, echter die zeer correct is. Parkeren mogelijkheid is om de hoek voldoende aanwezig, wel met blauwe kaart.
Ik was 15min te vroeg, maar op mijn appje al de inkom procedure. Deur wordt door haarzelf opengemaakt. Spreekt alleen Chinees en communicatie via google translate, wat uitstekend werkt.

Het gangetje door naar links en daar is een half open ruimte met een bank, 2persoonsbed en haar klerenkast. Het was er (te) warm. TianTian is meewerkend, liet zich heerlijk ontkleden en werkt in alles mee. Staand wat knuffelen en TZ' en een voor mij prachtig lichaam; kleine jonge borstjes en brede vrouwelijke heupen:cool:, strak onderbuikje :love:en toen ik haar op de bedrand in yoga-doggy plaatste kwam er zeer brede grijns op mijn gezicht. Wat een mooi kutje, met uitstekende lipjes...... Langzaam naar binnen, en toen begreep ik de opmerking van @burak2021. Wat een mooi nauw sluitend kutje. Verschillende standjes volgde , waarbij TianTian het "Reiten" tot in de finesses beheerst. Moest haar bij het 'Reiten" even laten ophouden anders stond ik binnen 10 min buiten…:oops:.
Missio volgde, waarbij zij mij, in regelmatig tempo, heerlijk op mijn heupen vastpakte en mij "naar binnen trok"" , lepeltje (heerlijk met de heupen), en steeds de volle medewerking van haar. Ook deze jonge dame weet al wat de volwassen man lekker vindt.

Enige storend was een beller aan de deur, die enkele malen bleef bellen. Door concentratie en "kunnen presteren onder druk", bereikte ik, met TianTian in doggy, probleemloos de eindstreep. Daarna ik wassen aan de wasbak en zij zat gehurkt in de douche haar poes uit te spoelen ( ook een geil gezicht!!). Zeer correct alles. Voor mij degelijk herhalingsgevaar.

LifeSame

Toogplakker
12 apr 2018
82
48
Ik had al een review geschreven op het Duitse forum, maar zal hem even vertaald ook hier gooien: De positieve recensies hier hebben me ook overgehaald om haar te bezoeken. Ik had gisteren een afspraak en moest een halfuur rijden. Toen ik aankwam, was de dame ineens druk bezig, omdat ze dacht dat ik de man was die binnenkwam. Ik hoefde dus maar 45 minuten in de auto te wachten. Ik was behoorlijk geïrriteerd, maar ik wachtte toch. Toen ik binnenkwam, was het een echt "snel nummertje"-moment, net als in de Antoniusstrasse. De dame heeft striae op haar buik en een slecht gebit. Het is eigenlijk gewoon "vluggertje" en dan de volgende. Ze is wel aardig en vriendelijk. Ze is zeker niet superstrak. Tijdens de pijpbeurt spuugt ze om de twee minuten in de emmer (die vol condooms en doekjes zit). Absoluut niet aan te raden; er zijn veel betere in de buurt.

Terug
Naar boven