Tinder date met chinese tgirl in Mokum.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Dit bericht is gerapporteerd.
Hoi leden,

Bijdrage is interessant voor bi-leden of neptunic leden.

Ik probeerde van mijn tinderdate foto's te plaatsen van foto's van mijn date. En helaas die zijn zonder tegenbericht eraf gehaald. Later begreep ik waarom: eis niet voldaan, was geen sekswerker.

Dan belanden dit soort foto's bij een ander rubriek. Vorige week was er in het sadomarxistisch republiek Mokum de pride week. Vele toeristen bezoeken onze hoofdstad en staan open om iets te beleven. Zo trof ik op tinder een Aziatische skinny travestiet en contact ging voor tinderbegrippen zeer vlot. Snel WhatsApp uitgewisseld want ze ging de volgende terug naar Berlijn.

In Amsterdam in een DuWo locatie vlakbij de rotonde waar de gooise weg eindigt verbleef ze. Haar reis gezelschap was de hort op en wist van haar trek in een dikke grote blanke paal. De foto's waren veel belovend en vooral die film was uitdagend. Dus met grofgeschut in een tank richting de hoofdstad. En er deed ern verlegen jonge tgirl open en absoluut niet anders dan de foto's die ze deelde. Zo'n toeriste wil graag in alle standen gepaald worden. Ze pijpte me en likte haat ass pussy. Tussendoor tongen en de klik was prima. Ze draaide zich om en leidde de cumgun richting de lekkerste vochtige neukpoort van de Chinese muur. Toefje glijmiddel op kop en bam gelijk in diepte van haar neukpoort. Ik schrok eigenlijk wel want ze is heel erg skinny. Haar antwoord was een geile androgyne kreet met de ahhh nice daddy fuck me more please. Hmm zei ik you bare do you horny slut. Yeah daddy I am ya fuckdoll. Er volgde vele standjes ook bij de raam, alleen geen kijkers en op de 14e verdieping. Op een geven moment smeekte ze me breed me daddy breed my pussy with your big cock. Kabam zei de cumgun, die in de diepte van haar neukpoort de cumshot lostte. En die geil paal bleef stijf en wat geil dat haar asspussy vormde in een ware vrouwenkut en het glee zo lekker. Can you cum more inside me. Be my sweet girl and get my bull massage (flat doggy). Dat ging fantastisch weer gewoel gevoel in mijn scrotum en tot slot een 2e cumshot. Like to taste my cum darling? How you do. Ik zette haar slanke lijf op mijn gezicht en voelde paar druppels cum en legde haar missio, plugde in haar gading asspussy we tongde legde haar op haar gewenste positie. Ze trok zich af, ik gaf haar een paar stoten en cumswapte met haar. De cumgun werd eruit geknepen op het moment dat ze spoot.

In oktober is ze weer in Amsterdam en dan blijf ze ook een nacht bij mij voor een weet ultieme breeding sessie.

Cumgiver

Biwam

Toogplakker
24 dec 2024
32
63
Damn, komt bekend voor ik had ook zo'n sletje daar. Ze zij dat ze al geneukt was maar dat ze meer nodig had. Ze vroeg of ik nog effe wilde wachten omdat ze even de douche in moest. Ik zei haar. If you still have cum in you please do not shower. Toen mocht ik direct naar binnen. Ze stond al naakt te hupsen. Make up nog door elkaar. Use me daddy use. Ik duwde haar op haar knieen en propte mijn lul haar keeltje in. Achterhoofdje stevig vast houden en pompen maar. Het speeksel liep over mijn zak. Ik tilde haar op. Meer dan 40 kg was ze niet. Smeet dat minilijfje op bed. Op haar knietjes. Kontje ophoog. Haar bilspleet mooi kaal en blank. Haar gaatje stond iets open. Zaad liep er zo uit over haar balletjes. Haar pikkie stond fier vooruit. Ik ging op mijn knieen en likte haar heerlijke zaadgevulde bilspleet. Haar balzak. Even lekker trekken aan dat kale kleine jongesachtige pikkie. Tijd om op te staan en mijn eigen lul door die natte bilspleet te halen. Ze smeekte al. Rape me daddy rape me. Ik zette mijn eikel tegen haar kringspiertje. Mijn rechterhand om de basis van mijn lul. Mijn linkerhand duwt haar ruggetje omlaag. Haar billetjes nog fier omhoog. Dan grijp ik haar twee vlechtjes met mijn linkerhand. Trek eraan en duw zo hard ik kan mijn lul in één keer dat kleine pindalijfje in. Hij glibbert er makkelijk in met al dat vreemde mannen zaad. Ik duw haar hoofd het matras in en begin haar te palen. Ook bij mij smeekte ze. Breed me daddy breed me daddy. Niet veel later spuit ik mijn ballen leeg in haar darmpjes. Ik laat me vallen. Ben kapot. If you sit on thar chair i will please you. Ik ga onderuit hangen in de stoel. Ze likt mijn ballen en dan mijn bilspleet. Ik ga er lekker voor zitten. Ze rimt me diep en nat. Ik zie haar pikkie nog fier vooruit staan. Fuck daddy. Vraag ik haar. Ze richt zich op. Condom vraagt ze. Fuck daddy bare. Antwoord ik haar. Ze duwt haar lul tegen mijn onervaren kontje. Spuugt erop en duwt haar kale pikkie naar binnen. Ze rukt mn lul terwijl ze me heerlijk neukt. Dan voel ik haar warme zaad mijn darmen inspuiten. Het wordt me teveel en ook ik spuit nu zo over haar lekkere plastic tietjes. Ik geef haar snel een kusje en snel naar buiten. Als ik de deur open staat er een kerel schichtig om zich heen te kijken. Waarschijnlijk de volgende voor dit klein pinda sexmachientje.

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Wat een geile situaties, heb hele tijd een stijve pik gehad toen ik dit las, ben retejaloers. stiekem wou ik dat ik in Amsterdam woonde, daar is veel tgirl actie precies. waar vinden jullie amateur tgirls dan ? op tinder of grindr ?

Terug
Naar boven