Tinder

A

Anonymous

Guest
Tinder is een geweldig middel om te gebruiken om in contact te komen met leuke vrouwen.
De afgelopen 14 maanden heb ik heel veel dates gehad en uiteindelijk met 3 vrouwen een vaste relatie gehad waarbij de seks snel kwam.
Mijn ervaring is dat oudere(35+) vrouwen veel eerder bereid zijn om het bed in te duiken omdat dit hun beste middel is om een man aan de haak te slaan.

Hoewel, ik veel liever seks en liefde heb van een Tinderdate, dan van een hoer moet ik bekennen dat Tinder voor mij niet meer hoeft.
Dit omdat de vrouwen waar ik mee afsprak heel verliefd op mij werden en mijn verliefdheid niet op gelijke niveau was.
Dit resulteerde uiteindelijk bij alle drie in tranen, drama en woede.
Ik wilde niet alleen voor de seks bij de dames zijn, maar trouwen,kinderen maken en samenwonen zag ik echt niet zitten.

Er zijn vrouwen op Tinder die FWB of ONS zoeken, maar uiteindelijk wordt er toch iemand verliefd en eindigd het verhaal slecht.
Bovendien is Tinder niet altijd goedkoper. Heel veel daten kost ook geld, tijd en bezine en achteraf gezien was ik veel goedkoper uitgeweest
als ik een grietje uit zou zoeken op kinky.

A

Anonymous

Guest
Hoi mensen,

Dan doen jullie het beter dan ik. Ik heb tot nu toe twee matches gehad.De eerste was een gek wijf dat druk op me uitoefende om naaktfoto's te sturen. Die heb ik maar weggedaan. De tweede is een stille Willy. Heb een berichtje naar haar gestuurd maar ze zegt niks terug. Ik denk dat ik ook die match maar ga opheffen.

Voor de rest veel profielen met onzinnige teksten die nergens op slaan. Dat zie je vooral bij de jongere vrouwen. Die kunnen praktisch vanalles in hun bio zetten want de jongens die liken toch wel. Ook veel vrouwen die op voorhand al in hun bio zetten dat ze geen FWB of ONS willen. Tot slot zijn er ook dames die eisen stellen waar je bijna onmogelijk aan kunt voldoen zoals langer zijn dan 1.80m of andere bepaalde zeer specifieke eigenschappen hebben.

Geen idee wat er loos is, ik zeg niet dat ik superknap ben maar spuuglelijk ben ik nou bepaald ook niet. Denk dat Tinder meer als een side hustle gezien moet worden naast mijn hobby als bare wandelaar. Toch blijf ik hopen dat ik ooit eens een keer op een tinderdate mijn pijp kan leegkloppen.

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Zelf nog nooit een tinder date gehad, heb t opgegeven na 3 dagen. Ik hou niet van heen en weer gestuur en saai gebabbel. Dan ga ik liever naar een discotheek voor een griet op te pikken of betaal ik wel.

Bare Beer

Toogplakker
27 okt 2016
119
27
Helemaal mee eens. Een aantal keren geprobeerd... hopeloos. Als ik gewoon vrouwen in het echt ontmoet heb ik redelijk succes. Gewoon door mezelf te zijn en oprecht belangstelling te tonen. Maar die apps werken voor geen meter bij me, en ik heb er een pesthekel aan om mezelf te moeten verkopen met mooie praatjes of gefilterde foto's. En dat swipen de hele dag, wat ik dan toch weer niet kan laten... nee, dan maar betalen voor een wip af en toe, of gewoon de wijde wereld in en zien wat er te ontdekken valt :D

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Ook geen succes mee gehad.
Enkele keren leuk gesprek, maar ineens was ik "ontmatcht".
Denk dat er ook veel vrouwen opzitten die niet weten wat ze willen (eigen aan de vrouw zeker?).

Plus ook tegenwoordig is men snel om screenshots te nemen ook.

A

Anonymous

Guest
Hoe zit dat trouwens met dat taaltje op Tinder? Lees steeds dat sommige vrouwen "no vanilla" willen. Wat betekent dat? Dat er alleen een zwarte man op mag zitten? En een andere houdt niet van coriander. Bedoelen ze daar dat kruid mee? En een derde is een 420. Wat is een 420 in godsnaam?

En die locatie-indicator is ook geen ruk waard. Had een lekkere MILF van zes kilometer uit de buurt toen bleek ze helemaal in Brussel te wonen. Klopt geen ruk van.

Cursedviolet

Toogplakker
3 aug 2019
147
16
Iets met cannabis
420, 4:20, or 4/20 (pronounced four-twenty) is cannabis culture slang for marijuana and hashish consumption, especially smoking around the time 4:20 p.m., and also refers to cannabis-oriented celebrations that take place annually on April 20 (which is 4/20 in U.S. form).

Bare Beer

Toogplakker
27 okt 2016
119
27
Ik werd ook gek van al die valse profielen. Meestal knappe Aziatische twintigers die iets met 'business & stocks' doen.

Mijn eerste keer op Tinder trapte ik er nog even in ook. Ik dacht al, het valt me mee dat ze zo goed Engels kan.
Dame zat in hotel in Amsterdam voor zakenreis, maar stuurde doodgewoon om 4 uur 's nachts berichtjes.
Ze moest heel snel weer terugvliegen maar zou de volgende maand langer naar Nederland komen en wilde me dan mee uit nemen.
Toen ik vroeg welk hotel, kreeg ik de lokatie van het Zaanse molenmuseum. Ook zei ze dat ze Anne Frank had gelezen, en het wel een spannend boek vond :D

Was natuurlijk gewoon een oplichter aan de andere kant van de wereld, die geen idee had hoe Holland er uit zag en even snel op internet wat dingen opzocht. Ik kreeg pas echt argwaan toen , 'ze' naar mijn salaris begin door te vragen en boos werd toen ik daar niet op in wilde gaan.

A

Anonymous

Guest
Bedankt voor de uitleg. Ik zie dat taaltje meestal bij die jonge, verwende meisjes. Kennelijk willen ze dan hip zijn of zoiets want het is dan stoer om om tien voor half vijf een joint te roken en een dergelijk persona te creeren. Die 4:20 tref ik vooral aan bij jonge, rijke blanke meisjes. Kennelijk zitten ze in een identiteitscrisis of zoiets want het lijkt me eerder iets voor een rastafarian om je op dat tijdstip suf te roken. Nouja, het zijn eigenlijk mijn zaken niet; dat iedereen maar gewoon doet wat hij wil.

Lees ook steeds vaker dat die meiden demiseksueel of panseksueel zijn. Heb dat ook moeten googlen. Kennelijk word ik oud. Ik heb het vermoeden dat ze willen uitstralen dat ze een spannender leven leiden dan dat ze in werkelijkheid doen. Tsja... het zal allemaal wel. Het is wel geinig om dat zo eens te lezen.

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Moet je voor Tinder een mooie jonge adonis zijn om succes te hebben? Ikzelf een eind-vijftiger, (BMI 23), is dat nog met suc6 te doen?
Haha, in Thailand vinden ze mij nog 'hensome'... maar iedereen daar.

opperman

Toogplakker
29 jan 2021
39
3
Wanneer je Eenmaal in Azië op een dating app geweest dan valt het hier in het westen erg tegen.

Azie 9's en 10én zonder probleem, in het Westen 3'en en 4én die denken dat ze een prinsesje zijn:) Dat gezegd, veel suc6 !

A

Anonymous

Guest
Het is een feit van algemene bekendheid dat je in Azie mooie meiden kunt scoren. Het feit dat je als westerse man daar goed aan je trekken komt is accessoir aan de zienswijze aldaar dat het westen erg welvarend is. Wat daar nog niet door lijkt te dringen is dat de westerse wereld in zeer rap tempo aan het aftakelen is. Misschien heb ik het mis maar ik zit nu in de dertig en ik zou zomaar eens kunnen dat ik op mijn oude dag meemaak dat westerse mannen daar geen succes meer zullen hebben omdat heel de westerse wereld naar de klote is.

Het feit dat je hier te lande met zeer veel moeite slechts 4'en en 5'en kunt scoren komt omdat meiden hier geld als water hebben. Heeft geen zin om erover te klagen. Dat is namelijk hetzelfde als klagen over het weer.

Wat ik overigens ook weleens tegenkom op Tinder is dat ze aan het eind van hun tekst she/her/they zetten. Dat zal dan wel te maken hebben met geslachtsidentiteit ofzoiets. Het zijn ook altijd rijke, witte meisjes die dat dan weer doen.

had dit weekend een match met een jong grietje. Kennelijk reageerde ik niet snel genoeg want na een paar uur was ze weer foetsie.

Het is nu voor mij erg moeilijk om aan de wandel te gaan omdat hier in de buurt overal de weg opengebroken is. Maar even wachten totdat ze klaar zijn met graven en dan kan ik weer fatsoenlijk op pad.

Mating Press

Toogplakker
28 jun 2020
39
5
Dan hoop ik dat de wegenwerken daar sneller gaan als hier, want anders zal je nog wel een half jaartje ofzo stil moeten zitten. :lol:

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Mijn ervaring met Tinder:
99% van de dames zoeken een serieuze relatie.
Heb het een tijdje geprobeerd en zo wel 1 potentieel neuk contact gekregen.
We hebben veel whatsapp contact gehad maar ook deze dame zit niet op Tinder voor de sex.
Nadat we eenmaal in gesprek raakten en het klikte gaf ze aan wel open te staan om te neuken zonder relatie en daarop volgenden de nodige geile berichten over en weer. Uiteindelijk hebben we niet afgesproken omdat het toch niet is wat ze zocht, hoewel wel 2 keer heel dichtbij waren haha.
Al met al is dat niet de doelgroep en kost het enorm veel energie om uiteindelijk iemand te vinden die er ook puur voor de sex zit. Ze zijn er uiteraard wel maar vinden is heel lastig.
Een tweede potentieel succes was met een dame die aangaf het in samenspraak met haar man te doen, maar die reageerde dan weer niet na een tijd. Schiet niet op.

BareBear

Toogplakker
17 aug 2022
37
22
Als je er niet als een model uitziet (niet alleen gespierd lichaam maar ook een top-tier gezicht) dan is Tinder inderdaad wat als een speld in een hooiberg zoeken.

Ik zit er nu een 4tal jaar op als getrouwde man. In totaal seks gehad met 10 vrouwen maar ook vele dates gehad waar er uiteindelijk niets gebeurd is. Al bij al is het een boel werk en ik heb ook de indruk dat het moeilijker geworden is om dates te scoren gezien mijn profielen tegenwoordig heel snel gebanned worden door Tinder.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Tinder is immers ook een serieuse datingsite geworden, nie alleen voor de seks want genoeg mensen die ik ken welke daar hun partner gevonden heb. Trouwens zelf ben ik er alleen op voor een relatie. Maar wie zoekt die vindt.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Ik zit al heel lang op tinder. Al tientallen dates gehad. Meer dan de helft toch in bed en bijna alle gaan zonder.
Nu net weer heel actief bezig. Heel veel Ukraine vrouwen, sommige echt beautys. Ook deze dames snel in bed gekregen en geen een wil een condoom voelen.
Wel galant zijn, niet pussen en op een date de dames als een lady behandelen doet wonderen. Dus laat zoen dat je op en top gentleman bent dan kom heel ver. Nn zeer verzorgt zijn.
Mijn laatste verovering was een turkse met hoofddoek, wat een plaatje toen hoofddoek af ging. Wat kan ze pijpen ongelofelijk, als ik wil een uur lang…. Maar dat hou ik niet vol zonder te spuiten.
Mag nog niet spuiten in haar spleet want ze kan zwanger raken dus ze gaat toch weer de pil nemen.
Dus heren….. steek er veel tijd in de hele dag door dan moet het lukken 😁

Terug
Naar boven