Tinder

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik heb op tinder een interessante match gevonden in de zin van dat tinder ook voor anderen doeleinden gebruikt wordt. Een 36 jarige zuid koreaanse dame die op dit moment in Europa is om investeerders te werven voor vastgoed en cryptomunten.

We hebben inmiddels actief app contact. En ze weet dat ik niet voor haar doel te strikken ben. Ze heeft een Amerikaanse nr en blijft actief app contact met me houden. Op dit moment verblijft ze in Frankrijk. De kunst is om wat voorzichtigheid toe te passen. Maar toch hebben we foto's via de app uitgewisseld. Haar foto's zijn niet te vinden op het internet en ze wou me graag ontmoeten toen ze Rotterdam was. Het is high class type dame, ook een type instamodel, Teeny look en komt lief over.

Maar om realistisch te zijn met een gratis account en vaker dan bedoeld naar rechts swipen tref je matches waar je weinig mee kan. Misschien dat de Koreanse chick overstag gaat bij een ontmoeting.

CG

JohnBare

Ervaringsdeskundige
5 jul 2020
264
91
Ik merk dat op Tinder het volgden:
Jonge dames die Insta volgers zoeken.
Dames die alleen maar plezier zoeken. Maar daar komt niks uit.
Of dames die relatie zoelen.
Kortom waardeloos.
Beter is zelf advertentie maken op SJ.

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
Ik heb op tinder een interessante match gevonden in de zin van dat tinder ook voor anderen doeleinden gebruikt wordt. Een 36 jarige zuid koreaanse dame die op dit moment in Europa is om investeerders te werven voor vastgoed en cryptomunten.

We hebben inmiddels actief app contact. En ze weet dat ik niet voor haar doel te strikken ben. Ze heeft een Amerikaanse nr en blijft actief app contact met me houden. Op dit moment verblijft ze in Frankrijk. De kunst is om wat voorzichtigheid toe te passen. Maar toch hebben we foto's via de app uitgewisseld. Haar foto's zijn niet te vinden op het internet en ze wou me graag ontmoeten toen ze Rotterdam was. Het is high class type dame, ook een type instamodel, Teeny look en komt lief over.

Maar om realistisch te zijn met een gratis account en vaker dan bedoeld naar rechts swipen tref je matches waar je weinig mee kan. Misschien dat de Koreanse chick overstag gaat bij een ontmoeting.

CG
Aziatische types die naar whatsapp switchen en dan met een UK of USA nummer afkomen zijn altijd scammers of mensen met tijd te veel.
Als ze die foto's van een privé Instagram stelen komen die nooit in reverse search.
Een aziaatje neuken via tinder is aartsmoeilijk

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Is me wel al eens gelukt: een Fillipijnse die in Brussel illegaal als au pair werkt bij een top magistraat.

Was 48 jaar, 3 keer sex meegehad. .. tot ze me wou trouwen voor papieren

BareBear

Toogplakker
17 aug 2022
37
22
Ondertussen al vier jaar geleden maar toen heb ik eens een vreemdgaande Aziatische dame haar keel kunnen volspuiten via Tinder. Spannende date 's avonds laat in haar auto, na haar werkuren. Nadien nooit meer gezien.

Ik sluit mij aan bij dirkA, tegenwoordig is Tinder niet meer zo schappelijk als vroeger. De manieren die ik toen gebruikte om dates te scoren die resulteren nu heel snel in bans.

Kwillem1

Toogplakker
19 mei 2022
41
46

CG
En geloof je dit nu zelf echt, Ik heb regelmatig en match met Aziatische dames en allemaal hetzelfde. Allemaal zijn ze bezig met cryptomunten en willen ze via whatsapp contact houden. Geloof mij, tot een ontmoeting komt het waarschijnlijk nooit. Moest het wel tot een ontmoeting tussen jullie komen hoor ik het graag. Dan weet ik dat ik ook nog eens mijn kans kan gaan. De kans is zelfs heel groot dat je aan chatten bent met een Nigeriaanse man met ander buitenlands nummer. Ook dat buitenlands nummer is een constante waar ze weel wel een uitleg voor hebben die eigenlijk op niet veel slaat.

ondjp

Ervaringsdeskundige
14 jun 2021
295
95

CG
die scam bestaat allang! voordat je het beseft vragen ze hoeveel je wilt investeren.... en hop z ehebben je geld! niet met mij

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
@Kwillem1 en @ondjp als jullie quoten, een hele post kan verwijderd worden. Tip haal teksten weg en laat de zin staan waarop jullie willen reageren. Toch bedankt voor jullie reacties en het komt op hetzelfde neer: scam.

Daar ben ik zeker van bewust en inderdaad mogelijk een Nigeriaanse prins. Het contact is nog steeds dagelijks. "Dametje" zit in Lyon volgens app contact en contact gaat alleen niet over cryptomunten. En ik had al aangegeven dat ik niet van plan ben om te investeren. Al heb ik foto's van de dame ontvangen en op niet internet te vinden, plus dat ze voor blackrocks Inc. werkt, dan blijf ik van bewust dat dit een scammer kan zijn. Daar heb ik de inzet ontmoeting op neutrale plaats gegeven, voordat ik daar verder op in ga. Wat ik wel wil meten is het internationale nummer traceren op een andere site dan wieheeftgebeld.nl

Verder voor iedereen mbt Tinder. Als ik door de swipes heen ben dan krijg ik een profiel te zien met de beste match. Heel typische actie van Tinder om me stimuleren van gratis naar premium account te gaan.

Groetjes Cumgiver

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Als ik vrijgezel zou zijn zou ik Tinder zeker volop gebruiken. Heb er een account gemaakt zonder herkenbare foto en je merkt dat je daardoor geen match of contact krijgt.
Heb 1 keer leuk contact gehad met een dame die na weken van geile whatsapp berichten wel wilde afspreken voor een avontuurtje maar als je ziet hoeveel je daarin moet investeren is dat gewoon niet te doen.

RGB

Snuffelaar
11 dec 2022
12
10
Zo af en toe kijk ik voor de gein rond op Tinder.
Best grappig, nu al twee dames getroffen die zo megageil zijn, en die ik dus ook rubberloos volspuit in alle gaten.
Ééntje is zelfs zo geil, die zou wel door 10 man geneukt willen worden en daarna compleet ondergespoten willen worden.
Ik ben ze aan bewerken om die 10 man ook rubberloos toe te laten. Vooralsnog wil ze dat niet maar wie weet na een tijdje.

Zijn er hier dan in dat geval geïnteresseerden te vinden?
Hieronder een foto van haar heerlijke kutje....

Greetz, Handy

Bekijk bijlage 194
Nou die zou ik ook wel willen doen. Stuur maar contactgegevens van haar

totallekker

Toogplakker
22 mrt 2023
33
35
Broeders, even een vraag. Van de week afspraakje gehad met Tinder date, gewoon op café. Nu tweede afspraakje en er staat wel wat te gebeuren, ze staat al paar maandjes droog en zoekt wel relatie. Ik nog niet helemaal.
Wat zouden jullie doen; ik bedoel gewoon lekker gaan en cip of even rustig aan? Hoe pakken jullie dit aan ?

joske

Toogplakker
22 mrt 2023
25
13
Eerst p..... en dan verkeren, anders hebt ge de rest van uw leven slechte seks. Ge gaat toch ook niet meteen voor eerste keer naar beenhouwer 5kg steak bestellen ;)

KarlstadViking

Snuffelaar
8 jun 2023
15
16
Lekker er voor gaan dat is wat ze toch willen en dan zie je wel wat je wil erna, geniet ervan. Al die tinder en Bumble vrouwen willen sex, stikt daar ook van de BN'ers.

Gandalf

Snuffelaar
15 jan 2024
9
5
Sinds mijn vrijgezellen leven heb ik verschille dates gehad op tinder,
Steeds na de tweede keer afspreken was het prijs als er iets kwam.
Je moet echt dagen en weken tijd insteken met berichtjes sturen.
Uiteraard zijn er ook dates geweest wat tot niets uitgedraaid zijn.
Ik merk wel het laatste jaar dat het moeilijker is na een eerste date een tweede te verkrijgen.
Nu willen ze allemaal lekker gaan uit eten en dan is het... doei ✋
Bij deze als er nog dates komen... geen etentje niet meer.

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Tinder heb ik ook ooit geïnstalleerd puur met idee om een fuck date te vinden, maar het staat vol met dames die een diepere connectie willen en die zeggen in elk geval geen ONS of FWB te willen.
Dus dat werd niks totdat….
Ik een beetje aan de chat kwam met een dame uit de buurt.
We hadden gewoon leuk en grappig contact en appten over films en series, veel lachen op die manier.
Uiteindelijk kwamen we op sex uit en hoewel ook zij duidelijk zocht naar meer hebben we toch een concrete afspraak gemaakt om te gaan neuken.
De dag, tijd, plaats, wat ze aan zou doen, hoe ze graag geneukt werd etc.
Maar uiteindelijk kwam er iets tussen en ging het niet door. Ze realiseerde dat ze een echte relatie zocht….
Dus veel werk weinig neuken haha

Terug
Naar boven