Tippelaarsters Oberhausen HBF

13 apr 2024
13
26
haha , nog een benaming voor mij verzonnen moet niet gekker worden , maar goed je bent nog steeds niet achter de ware reden waarom ik het idee heb dat ik twijfel aan je verhaal en van diverse andere
Daar hoef ik ook niet achter te komen en interesseert mij niet. En wat jij denkt zal mij helemaal een dikke worst wezen. En dat jij twijfelt is je eigen probleem, niet dat van mij.
Ik schrijf op wat ik beleef, hoor en zie. Dat jij dat niet gelooft is je eigen zaak.
Dat getrol van jou in mijn topic, en mijn belevenissen bestempelen als onwaarheden, dat is waar ik mij aan stoor.
Ik daag iedereen uit om zelf een kijkje te komen nemen op de locaties waarover ik schrijf. Die mensen kunnen dan met eigen ogen zien dat ik geen lariekoek schrijf.

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Ik ben niet echt een fan van Katwesel. Dar hoeft ook niet. Helaas heeft hij volgens mij wel een punt. Ik ben fervent treinreiziger. Ik ken Oberhausen HBF op mijn duimpje. Als er al wat gebeurt dat is dat marginaal en vrijwel niet zichtbaar. In Oberhausen zijn wel veel massage salons. Een enkele vrouw loopt daar rond.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ik kan ook beamen dat er zo nu en dan rondom HBF wordt getippeld.
Maar niet frequent en slechts een paar dames dan.
Het zal dus van tijdstip kunnen afhangen of hoe streng de politie op momenten kan zijn,
als de buurt klaagt dan komen ze wel kijkje nemen.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Ik kom dus zelf ook veel op stations ook in de avond en nachtelijke uren , meestal overnacht ik op loopafstand van een station of in de buurt van een ov-halte . in vele steden komen deze ook bij het station terecht (of met een overstap) . Moet ik langer wachten op een station dan ga ik al snel een rondje om het station maken en ja dan zie je best wel wat er allemaal speelt . Vaak herken je wel de personen die er niet op een trein of ander ov vervoersmiddel zitten te wachten . Ook de bewaking en of politie is meestal (niet altijd zichtbaar) aanwezig al dan niet in de vorm van camera bewaking en zoals al geschreven wordt dat zodra er overlast is dan treed men echt wel op . De afgelopen maanden ben ik langdurig in Duitsland geweest en heb toen bijna dagelijk wel met de trein gereisd en op ook veel in de avond&nachtelijke uren , eigenlijk altijd wel politie gezien .

James2040

Toogplakker
1 mei 2024
187
83
Let wel op. De politie in Duitsland zet ooit lokdames in. Heb dit in Duisburg ook zien gebeuren.
Het is voor mij niet duidelijk waar tippelen legaal is en waar niet.

Terug
Naar boven