frankypanky
Ervaringsdeskundige
- 15 sep 2015
- 308
- 103
beffer007 zei:Met jullie tips even kort gekeken maar stel ik ga van 1 Sept t/m 10 Sept dan kan ik vliegen voor € 504,00 en een hotel zie ik al vanaf € 15,00 per nacht. Hotel kan nog goedkoper zag ik maar of dat nou zo slim is. Ik denk het niet. Vind ik op zich niet heel duur en net buiten het centrum. Valt me alleszins mee de prijzen.
https://www.trivago.nl/?iPathId=429...&bIsSitemap=false&rp=&cpt=42903&iFilterTab=0&
Hoe lang raden jullie aan om te gaan voor een 1e keer bezoek aan Pattaya ? Ging vroeger 10 of 14 dagen naar Spanje.
Naked, heeft je vraag al beantwoordt...14 dagen is het beste, zeker omdat je gewoon een dag kwijt ben met reizen en acclimatiseren...Zowel heen als terug. 15 euro per nacht is heel netjes, maar ik zou dan lekker buiten het hotel gaan ontbijten. Hoe goedkoper, hoe schraler het ontbijt...Of je hebt geboekt in het Apex...
Afhankelijk van waar je zit, kan ik je enkele 'restaurants' aanbevelen...nou ja, het is eerder een soort huiskamer vanwaar moeder de huisvrouw met haar kookkunst wat bij tracht te verdienen. Maar leuker en kleinschaliger. Moet wel je ding zijn.
Kun je ook op 1400 uur een ontbijt nemen.... :lol: