travsletje jen - Merksem (aangeboden door shemale Anouk)

A

Anonymous

Guest
Aan iedereen die aan mij de gegevens vraagt over Anouk. Ik heb haar nummer gewist. En ik heb haar duidelijk gezegd dat ik niets meer met haar wil te maken hebben. Ik weet niets meer over haar. Ze is voor mij verleden tijd. Ze is te ver gegaan. Het is en blijft mijn lichaam.

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.107
dus we mogen ervan uitgaan dat je (bijna) verkracht bent door een vent met een pruik?

hblack4swing

Toogplakker
14 nov 2019
39
16
Wil toch even tussenkomen want nu wordt op een gratuite manier toch een heel unfaire beeld van Anouk geschetst op basis van een vaag beschreven ervaring van 1 klant... suggereren dat een dvp een klant (bijna) verkracht heeft is er los over imo en kan dus niet zomaar lichtzinnig. Ofwel zijn er strafbare feiten gepleegd en dan is het gerecht aangewezen, ofwel is het een bezoek dat niet naar de zin van de klant was en daarvoor is er dit forum maar dan nog moet er meer detail gegeven worden...

Zelf al heel lang heel positieve ervaringen met Anouk waarbij ze steeds rekening hield met mijn wensen en "beginnersniveau", was er ook eens bij toen Jabiru er was, helaas nooit als trav Jen er was.

Ook op de oude forum kreeg ik vaak de vraag voor haar nummer, maar ik respecteer Anouk's privacy en zal deze niet delen, indien ze terug andere klanten wil dan diegene die haar gegevens hebben ,zal ze wel terug in het Skw werken of online adverteren..

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.107
goh ja, ze zal hem ook anaal hebben willen palen, en hij zal dit niet aangedurfd/gewild hebben.
Beter op voorhand een bottom selecteren.

leslie

Snuffelaar
22 jun 2021
23
0
Ik zie een ad staan van een zekere MRS Anouck en een TS meesteres op afspraakjes. Deze zouden een GB organiseren in Bornem?

hamster12

Snuffelaar
6 feb 2022
5
0
anouk respecteert altijd mijn wensen en grenzen. Echter dat ze neukt of geneukt wordt zonder condoom baart mij wel zorgen.

A

Anonymous

Guest
Ik ga nog altijd met heel veel plezier naar Anouk. Wat ze ook wil doen dat laat ik toe. Soms is het wel eventjes onwennig maar daarna superzalig. Ze is de beste op alle vlakken.

A

Anonymous

Guest
Anouk is op en top vrouwelijk. En
ze draagt geen pruik. Het extra dat ze heeft is zalig om te voelen en proeven.

A

Anonymous

Guest
Kan travslet jen mij laten weten wanneer ze nog eens bij Anouk in Merksem is ?

A

Anonymous

Guest
Ik moet je teleurstellen pastore. Ik ben Anouk niet.

KinkMan40

Toogplakker
25 apr 2021
34
6
Is terug actief na enkele maanden relatieve rust.
Nog in juli doet ze cinema Blue Vision aan en sexbios aan Dampoort Gent, en waagt ze zich aan een bezoek aan parking Lage Aard ...

KinkMan40

Toogplakker
25 apr 2021
34
6
Gisteren gechat ...
Staat vrijdag in Villa Tinto overdag.
Wordt door vrouwelijke Meesteres aangeboden voor bare dates ... Ik ga sowieso

toolbox

Snuffelaar
18 okt 2015
8
0
Ze gaat morgen vanaf ongeveer 11-12 uur worden aangeboden bij Meesteres Cela in villa tinto. Lekker cumdumpen daar..

Terug
Naar boven