Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
travsletje jen - Merksem (aangeboden door shemale Anouk)
Aan iedereen die aan mij de gegevens vraagt over Anouk. Ik heb haar nummer gewist. En ik heb haar duidelijk gezegd dat ik niets meer met haar wil te maken hebben. Ik weet niets meer over haar. Ze is voor mij verleden tijd. Ze is te ver gegaan. Het is en blijft mijn lichaam.
Wil toch even tussenkomen want nu wordt op een gratuite manier toch een heel unfaire beeld van Anouk geschetst op basis van een vaag beschreven ervaring van 1 klant... suggereren dat een dvp een klant (bijna) verkracht heeft is er los over imo en kan dus niet zomaar lichtzinnig. Ofwel zijn er strafbare feiten gepleegd en dan is het gerecht aangewezen, ofwel is het een bezoek dat niet naar de zin van de klant was en daarvoor is er dit forum maar dan nog moet er meer detail gegeven worden...
Zelf al heel lang heel positieve ervaringen met Anouk waarbij ze steeds rekening hield met mijn wensen en "beginnersniveau", was er ook eens bij toen Jabiru er was, helaas nooit als trav Jen er was.
Ook op de oude forum kreeg ik vaak de vraag voor haar nummer, maar ik respecteer Anouk's privacy en zal deze niet delen, indien ze terug andere klanten wil dan diegene die haar gegevens hebben ,zal ze wel terug in het Skw werken of online adverteren..
Ik ga nog altijd met heel veel plezier naar Anouk. Wat ze ook wil doen dat laat ik toe. Soms is het wel eventjes onwennig maar daarna superzalig. Ze is de beste op alle vlakken.
Is terug actief na enkele maanden relatieve rust.
Nog in juli doet ze cinema Blue Vision aan en sexbios aan Dampoort Gent, en waagt ze zich aan een bezoek aan parking Lage Aard ...