travsletje jen - Merksem (aangeboden door shemale Anouk)

KinkMan40

Toogplakker
25 apr 2021
34
6
Leuk dat ik dit forum heb ontdekt. Graag deel ik mijn (bi)ervaringen.
Beginnen met mijn laatste ervaring
Ik was 2 weken geleden bij Anouk, shemale gekend van vroeger in het Schipperskwartier. Ze had een verrassing en inderdaad, bij aankomst lag een slank knappe travo in de sling met ontbloot kontkutje. Echt lekker ding klaar voor gebruik waar ik dan ook handig gebruik van heb gemaakt :)
Zou vanaf nu regelmatig aangeboden worden voor gebruik.
Ze zou ook adverteren voor contact en na even zoeken heb ik ze ook gevonden. https://www.redlights.be/profiel/jen-762/

Olafs

Snuffelaar
5 mei 2021
7
0
Hey,

Ontvangt Anouk nog steeds?
Ik ben haar contactgegevens nog voor de corona kwijt. Zou je haar nummer kunnen sturen aub als ze nog steeds ontvangt?
Alvast bedankt.

KinkMan40

Toogplakker
25 apr 2021
34
6
Volgende week blijkbaar opnieuw on Merksem ik speelkamer met sling aangeboden voor 3 uur non stop..

krista-trav

Snuffelaar
21 nov 2021
4
0
Ben Anouk hhar contactgegevens verloren.
Kan iemand me haar telefoonnummer bezorgern ????

Zou haar graag nog eens bezoeken.

Groetjes Krista-trav

leslie

Snuffelaar
22 jun 2021
23
0
Jen zou volgende week haar geile travkut weer laten volspuiten heb ik uit betrouwbare bron weer gehoord.
Van Anouk nog niets gehoord!

KinkMan40

Toogplakker
25 apr 2021
34
6
Ze is blijkbaar gecontacteerd door Hotstore cinema in Aalst en zou daar donderdag aanstaande vanaf 13u de 'attractie' zijn.
Staat op afspraakjes bij gangbang

KinkMan40

Toogplakker
25 apr 2021
34
6
Vorige maand was ze in Hotstore Aalst een paar uurtjes in de namiddag. Na mij heeft ze zeker nog een 3 tal man op diverse manieren verwend...
Donderdag zou ze worden aangeboden in schipperstraat Antwerpen...
Iemand zin om mee te gaan?

leslie

Snuffelaar
22 jun 2021
23
0
Jen zou terugkomen naar Hotstore Aalst op 15 maart in de namiddag heb ik vernomen maar dit is nog niet voor de volle 100% bevestigd

A

Anonymous

Guest
Wanneer kom je nog eens Merksem ? En zou het kunnen dat Anouk jou eerst neukt en ik direct na jou ? Moet geil zijn om haar sap te voelen.

hamster12

Snuffelaar
6 feb 2022
5
0
Edit moderatorteam: quote verwijderd!

Neukt de shemale zonder ??? lijkt me erg geil ook om er idd na te komen

Jabiru73

Snuffelaar
13 mrt 2022
2
0
Ik deed dit vtoeger ook met Anouk. Ik werd als trav aan haar klanten in skw aangeboden. Dat was super geil. Heb spijtig genoeg door covid-gedoe geen contact meer met Anouk. Indien iemand mij terug in contact kan brengen met haar zou het super zijn. Ik lees dan Jen in skw werd aangeboden. Werkt Anouk daar terug ?

A

Anonymous

Guest
Ik zie en voel Anouk al een tijdje. Elkaar pijpen gebeurt zonder. Neuken met. We hebben elkaar sap al geproefd. Maar ik zou haar toch wel eens willen voelen zonder tijdens het neuken. Heeft iemand al ervaring daarmee met Anouk ?

hamster12

Snuffelaar
6 feb 2022
5
0
Edit moderatorteam: quote verwijderd!

Mocht dit het geval zijn laat het mij weten aub, ik kijk hier ook naar uit

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Beste hamster12, net zoals je 5 dagen geleden reeds deze melding kreeg,

gelieve deze topic: https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=168&t=11462 eens goed door te lezen en dan ook toe te passen bij een volgende bijdrage.

Quote geen bericht dat er net voor staat aub

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

A

Anonymous

Guest
Ik weet niet wat er gebeurt is met Anouk. Ze wou de laatste keer iets doen zonder het te vragen. Het is de eerste keer dat ik neen zei tegen haar. En het was direct gedaan. Ik kon vertrekken. Het moet ook nog goed aanvoelen en zeker niet pijn doen. Ik ben haar slaafje niet om haar zin mee te doen.

Terug
Naar boven