Trio Anaal, aziatische meisjes, in Lommel ???

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Het is sowieso 150per dame met een een toeslag voor bare vermoed ik zo.

4fun

Bare-ridder

Toogplakker
25 aug 2022
46
20
De Chineesjes kennende is het 200€ p/u bare inclusief p.p. + grote kans dat de dames op de foto niet de dames zijn die je zal aantreffen.

Heb 4tal keren dit meegemaakt en rechtsomkeer gemaakt.

1 keertje wel gebleven , was bij een zekere Linda (Chinese) die ontving in Dilsen. Was een paar jaartjes ouder dan op de foto maar ze was het zeker wel. Pijpte heel lekker en diep dus volle lading in haar mondje gedropt. Tweede ronde paar standjes gedaan en doggy in haar geblaft.
Helaas al tijdje van de radar verdwenen.

Nu ontvangt er wel in Linda in Sittard maar dat is ze zeker niet.

hmmmm84

Snuffelaar
7 aug 2020
21
7
120 / 170 half of heel uur zonder

Geloof 230 voor trio half uurtje zonder,
Maar meestal (als uberhaubt) is er maar een aantrekkelijke dame op lokatie

Altijd eerst een foto op laten sturen door de dame zelf bij contact, nog geen 100% garantie, maar daar lijkt de dame meer op als op de foto van de advertentie.

Kans op n goede date 50/50 schat ik zo

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
De kans dat die meiden in Lommel de meiden van de foto´s zijn is kleiner dan de kans om de lotto te winnen.

Als je gaat zorg dat je niet met een te grote broek vol goesting gaat zodat je rechtsomkeer kan maken als het menopauze spleetogen meiden zijn met wat kilootjes :roll:

ondjp

Ervaringsdeskundige
14 jun 2021
295
95
in brussel is er wellicht mogelijkheid om een trio (zonder anaal) nzc te doen voor 130/140; ik test het volgende dagen eens uit (tippelaars rond Rogier!

jonathan_sb2

Ervaringsdeskundige
19 jun 2022
286
250
ondjp zei:
in brussel is er wellicht mogelijkheid om een trio (zonder anaal) nzc te doen voor 130/140; ik test het volgende dagen eens uit (tippelaars rond Rogier!

Op dinsdag, was ik in Brussel, in de Rogier buurt, en kon ik nzc met een knappe Chinese DVP (zonder anaal) tegen 100€ voor 1/2 uur. Hier is mijn recensie:
https://nzcforum.be/viewtopic.php?p=136279#p136279

Andere recensies praten over 90 €.

Op de 40 bladzijden, is er nog geen recensie noch over een trio noch over anaal met een van de Chinese DVPs van de buurt.

Terug
Naar boven