Ts Asia - Hasselt

Tom

Snuffelaar
10 okt 2015
24
23
Edit moderatorteam: titel aangepast.

Deze een tijdje geleden ook eens bezocht in Hasselt. De fotokes zijn redelijk gelijkend maar ze is duidelijk ouder dan wat er op profiel staat. Haar lul is niet zo groot (14 cm of zo) maar komt wel snel stijf. De kamer was wel wat afgeleefd en koud maar vrij proper. Zij heeft mij lekker doggy genomen en ik haar in verschillende standjes. 100 voor 30 min betaald. Profiel link —> https://old.redlights.be/profiel/tsasia/

Laatst bewerkt door een moderator:

zorro

Ervaringsdeskundige
11 mei 2017
313
78
weet niet of ze prep gebruikt maar heb er paar keer mee afgesproken en nog geen condoom gezien
ik wel enkel top
wist niet dat ook graag actief is

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
@Moderator
Zorro heeft gelijk. Graag de topics van TSASIA en OPOR samenvoegen.

Ik heb ze vannacht bezocht in Sint Niklaas. Haar advertentie staat niet online nu, maar het telefoonnummer in de screenshots op dit forum, is nog altijd in gebruik.

Afspreken via Whatsapp. Ze reageert soms héél traag. Het duurde 4 dagen voor een afspraak...

De date was 150 voor 1 uur. Van een condoom was nergens sprake. Ik heb haar geneukt en dan haar kont vol gespoten.

Wat mij betreft is het eenmalig. Er was geen klik.

Victor59

Ervaringsdeskundige
25 mrt 2024
260
282
wat ik bedoel is: dit zijn geen foto's die door een wandelaar gemaakt zijn maar foto's die Rosie zelf (of haar moeder) hier geplaatst heeft als een soort advertentie.

Voormalig lid 14802

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
364
243
Gisteren leuke date gehad met TsAsia. Vorige week ontving ze in Grobbendonk en was ze me al opgevallen. Deze week in Geel, en dat kon ik niet laten liggen. Volgende week dacht ze naar Leuven te gaan. Contact in de namiddag via WhatsApp verliep vlot en afgesproken voor 's avonds. Deal was alles zonder condoom. Zelf spuiten deed (kon?) ze wel niet.

Eenmaal aangekomen kwam ze opendoen, en ondanks ze er op foto al goed uitzag, ziet ze er in het echt nog beter uit. Op foto heeft ze precies een bijgewerkt gezicht, maar dat is niet zo. Ze nam me mee naar binnen en deed moeite om het wat gezellig te maken. Gordijntjes dicht, sfeerlichtje aan en toen kwam ze al naar mij om een kusje te geven en al eens te voelen. Na afgerekend te hebben (heeft ze graag vooraf) gingen de kleren direct uit en gingen we bed op. We lagen gezellig dicht bij elkaar en verkenden elkaars lichaam, waarbij we overgingen tot het pijpwerk. Zowel afwisselend als tegelijk. Tot ze me opeens vroeg: "Wanna fuck me in my ass?" Euhm, wat denk je...? Eerst lekker doggy met uitzicht op die lekkere kont. Daarna afgewisseld en missio met een kussen onder haar kont, zodat ik er goed aan kon en lekker diep kon. Zo uiteindelijk ook haar kont volgespoten.

Schade? 70e/half u
Herhalingsgevaar? Yep, zeker wel!

Profiel: https://www.redlights.be/profiel/tsasia/
Advertentie: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/sweet-asian-trans.html

(meer foto's en filmpjes op profielpagina)

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    102,9 KB · Weergaven: 648
  • 2.jpg
    2.jpg
    91,2 KB · Weergaven: 650
  • 3.jpg
    3.jpg
    70,4 KB · Weergaven: 651

zorro

Ervaringsdeskundige
11 mei 2017
313
78
ofwel heeft de factuur kortingsbonnen ofwel is ze inprijs gezakt was voordien 100/150 euro

zorro

Ervaringsdeskundige
11 mei 2017
313
78
ofwel heeft de factuur kortingsbonnen ofwel is ze inprijs gezakt was voordien 100/150 euro
zij enkel passief of

Voormalig lid 14802

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
364
243
Het is facteur en niet factuur. En nee, ik heb geen kortingsbonnen.
In theorie 'passief' ja, zij heeft mij niet geneukt, enkel ik haar.
Pijpen was wel wederzijds (dus zowel zij als ik).

Terug
Naar boven