Ts Asia - Hasselt

Tom

Snuffelaar
10 okt 2015
24
23
De normale prijs is 100 maar als ze enkel bottom mag zijn en je stelt 70 voor dan gaat ze ook akkoord. Wil je zelf ook geneukt worden dan blijft het 100.

bm7004

Toogplakker
26 okt 2021
89
38
Tijdje geleden ook mee afgesproken, 100/30min was ergens in St-Niklaas centrum achter in een garage had ze een privé ruimte met douche.
Ze ziet er niet slecht uit ,vond wel wat te veel make up!, verder wel mooi figuur en piemel denk ik ongeveer 14cm die wel hard word.
even wat wederzijds gepijpt en dan wat glijmiddel en duwde ze hem zo bare in haar kontje(geen condoom gezien), maar geen affectie keek heel te tijd opzij!
Na een paar standjes haar kontje volgespoten en dan effe snel douchen en klaar, ondertussen was zij al terug aangekleed en met haar gsm bezig...
Niet echt voor herhaling....heeft weinig interesse (doe je ding en vertrek maar) maar ze is niet duur!!

kater123

Toogplakker
7 feb 2018
186
4
Ben ook bij haar geweest, en ze wou dat ik haar nam zonder... geen extra, dus maar niet gedaan...

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Ik ben verleden week bij haar geweest in Sint Niklaas. Ik beklaag het me nog steeds...

Nochtans goed begonnen, maar ik voelde geregeld iets kriebelen tijdens de massage toen ik op de bedsprei lag. Ineens zag ik een vlooi. En nog één. En nog... Echt het was ervan vergeven!

Mijn goesting was over en ik ben dan maar vertrokken.

De dagen erna merkte ik veel beten op mijn benen en op mijn rug, mijn armen, etc. En in mijn lies. Dat laatste is echt wel een heel vervelend plekje! Helaas heb ik daar dus ook een hevige allergische reactie op gehad waardoor ik 2 dagen totaal niet kon stappen! En pijn van mijn benen tot in mijn onderrug! Enorm! Ik wist niet eens dat zoiets kon... Van de arts moest ik hiervoor afwisselend ibuprofen en paracetamol slikken om het een beetje draagbaar te maken. Slapen lukte niet. Echt: ik begon een beetje te begrijpen dat mensen die constant helse pijn hebben op den duur zelf kiezen voor iets radicaal zoals euthanasie. Duistere gedachten... 😞

Gelukkig is het ergste nu voorbij. Alleen die vlooienbeten in mijn lies. Die moet ik goed verzorgen want die genezen traag.

Bij deze zijn jullie verwittigd.

zorro

Ervaringsdeskundige
11 mei 2017
313
78
ligt wel ni aan de dame maar aan de kamer. nog nooit iets fouts gemerkt bij haar hoor

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
In het verleden was ik altijd tevreden van haar. Ze is wel wat afstandelijk, maar knap en lekker.

Het is haar werkplek. Ze woont er ook. (Tijdelijk, want ze verhuist dikwijls.) Het is dus wel haar verantwoordelijkheid dat dit in orde is. Is ook in haar eigen belang.

Terug
Naar boven