Ts en creampie

• Topic starter Verwijderd lid 12162
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 12162

Guest
Waarom zijn alle TS zo gek op zaad in hun kont ? ik heb nu toch al een TS of 50 geneukt en tot dusver was er maar eentje die de condoom aan wilde houden. al de rest begeleidde me bij het voorspel al bare naar binnen of deed tussendoor het rubber uit.

Laatst had ik een gekke, ff zonder geneukt, bedacht ze zich, deed me weer condoom om, maar zodra ik ging spuiten trok ze t condoom eraf en duwde ze mijn pik diep in haar kont.

Is dit zo een goed gevoel dat ze allemaal zaad in hun reet willen ? bij dames is t net vaak als ze al zc impulsief doen dat ze niet willen dat je in hun komt.
zitten de tsen allemaal aan de prep dat zo te zien hun gezondheid niet belangrijk is ?

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Ik ben top en neem prep, gigantisch verschil toch. dat ik prep neem weten ze niet en toch laten ze zich allemaal vol spuiten

Befchamp

Toogplakker
23 dec 2015
115
78
de keren dat ik weleens met een Tgirl afspreek. De meesten keren liggen d'r wel condooms op het nachtkastje, maar die liggen d'r vaak voor de sier. Maar als ik zelf geneukt wil worden, dan is het al een paar keer gebeurd dat ze d'r zo inschuiven of het de gewoonste zaak is. Dan gaan ze puur voor hun eigen genot. Eigenlijk zouden we geld toe moeten krijgen 🤣

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Dus iedereen heeft dezelfde ervaring? alle transen doen zelf bottom bare ? lijkt me toch echt een loterij voor hun, als ze dan al prep slikken, mogelijks zelf namaak van hun shady dealertjes ?

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.483
95 van de 100 transen ontvangen bare en ze gebruiken allemaal prep en nee geen nep prep gewoon reguliere geregistreerde medicijnen omdat ze heel maar dan ook heel goed de weg weten in de gezondheidszorg

V

Verwijderd lid 12162

Guest
95 van de 100 transen ontvangen bare en ze gebruiken allemaal prep en nee geen nep prep gewoon reguliere geregistreerde medicijnen omdat ze heel maar dan ook heel goed de weg weten in de gezondheidszorg
ok wist niet dat er zoveel aan de prep hingen, werd me niet verteld als ik vroeg of ze safe of getest waren.

Terug
Naar boven