heeft er iemand ervaring met www.czechgangbang.com ?
Of andere "leuke" dingen in Tsjechië?
Grzz
Barefan
Of andere "leuke" dingen in Tsjechië?
Grzz
Barefan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Grote XXX zei:Lang geleden ooit een busreisje Praag gedaan.Toendertijd stonden er nogal wat dames langs de weg die wat wilden bijverdienen. Helaas ben je met de bus gebonden.
Wandelen er nu nog dames langs de weg? Wat zijn zoal de prijsjes? Ik heb zin om een paar dagen Tsjecho te doen in mei/juni alswe een paar dagen mooi weer hebben. Mocht er een ervaren Tsjecholoper zijn, dan kunnen we misschien samen optrekken.
Alibaba zei:De Grote XXX zei:Prostitutie is verboden, niet alleen de dame maar ook de bezoeker wordt gestraft.
Je kunt er alleen terecht in besloten clubs en daar zijn de prijzen ook naar.
katwesel zei:Alibaba zei:De Grote XXX zei:Prostitutie is verboden, niet alleen de dame maar ook de bezoeker wordt gestraft.
Je kunt er alleen terecht in besloten clubs en daar zijn de prijzen ook naar.
Praag heeft vele club (idd ook de bekende clubs waar je stevig betaald om een verzetje te hebben met een dame) maar ook
kleine clubs , een grote tippelzone , en dames achter de ramen . Als je wil kun je al voor een redelijke prijs een dame bezoeken
maar je zult echt op internet moeten zoeken hiervoor . Ga in iedergeval niet op de heren/dames in die je naar "mooie" clubs willen
brengen , cq je op gaan halen met mooie auto's ... Dit zijn idd de luxe clubs waar je heel veel geld kwijt bent voor weinig , enige
voordeel is dat in deze clubs wel heel vaak hele mooie dames aanwezig zijn .
Of het echt strafbaar is , lijkt me redelijk ongeloofwaardig anders zouden de agenten/beveiligers mensen ook niet naar dit soort
plaatsen sturen als mensen er om vragen .
Alibaba zei:Geen tippelzones of hoerenbuurten in Praha.
Er zijn wel honderden websites te vinden met dames die zich "Privat" aanbieden. Dat is legaal
Komt bij dat Czech Republic hoogste Syphilis penetratie in Europa heeft....
guy6 zei:Ik was, ondertussen al flink wat jaren geleden, in Praag. Er was toen een tippelzone in een straatje vlakbij het Wenceslas plein. Is de tippelzone daar nog steeds ?
Ik herinner me dat ik daar vroeg om nzc maar ik kreeg telkens een nee als antwoord, meestal met een
duidelijke uitdrukking van verontwaardiging en afkeer, en soms met een zedepreek over de gevaren van
onveilig vrijen. Uiteindelijk was er toch een dame, die er overigens tralala uitzag, ik had dus beter moeten weten, die akkoord was en me meenam naar haar apartement, waar ze mijn portemonnaie stal terwijl ik, na haar kutje gevuld te hebben, me stond te wassen in een (erg smerige) lavabo.
Alibaba zei:Wat op straat loopt (voornamelijk rond Charles plein) is Bulgaar, Roma.
Onderstaand over nabijgelegen weeshuis;
"De baby's en peuters zijn in het weeshuis achtergelaten, nadat hun moeders direct na de geboorte de benen namen uit het ziekenhuis. Hun aantal stijgt snel. Veruit de meesten dragen antistoffen tegen syfilis, een teken dat de moeders zijn besmet. Het HIV-virus is nog niet vastgesteld in het weeshuis, maar dat is een kwestie van tijd, zegt de leiding"
Ieder zijn ding. Sterkte.
Ik zat afgelopen 2 dagen in Teheran. God wat een feest!
En geen cent uit hoeven geven (buiten drankje en etentje).
Jammer dat deze site daar onbereikbaar is.
Alibaba zei:Ik zat afgelopen 2 dagen in Teheran. God wat een feest!
En geen cent uit hoeven geven (buiten drankje en etentje).
Jammer dat deze site daar onbereikbaar is.