Twee vriendinnen in geldnood...

Spermakanon

Toogplakker
6 aug 2015
45
45
Drie jaar geleden zijn we. Toen postte ik regelmatig een zoekertje op de chat van TMF. 'Welke vrouw heeft zin om wat bij te verdienen met een date', of toch iets in die aard. Krijg ik plots een sms'je van S. uit het Waasland. Ze gebruikte zelfs haar echte (!) naam, zo bleek later. S. zei dat ze samenwoonde met een vriendin, K., in het Waasland. En ze wilden wel iets bijverdienen. Maar alleen samen…
Dit was te mooi om waar te zijn. Ik herinner me het nog goed: ik stelde hen elk 100 euro voor voor een triootje bij hen thuis.
Zo gezegd zo gedaan, ik naar het Waasland (ergens tussen Sint-Niklaas en Beveren). Een appartementsgebouw. Aangebeld bij S. en jawel hoor: eenmaal binnen zaten daar twee meisjes van halfweg de twintig. Helemaal geen lelijke troela's maar twee knappe vrouwen. Even kennisgemaakt, centen gegeven en naar de kamer.
Voor hen was het de eerste keer dat ze op deze manier afspraken. En dat bleek ook uit de onwennigheid. Maar het was een date die ik nooit meer vergeet. Twee meisjes die me samen pijpten, eentje met haar kutje op mijn gezicht, terwijl de andere mijn eikel likte en dan weer andersom. Meer nog… terwijl ik de ene befte, likte het andere meisje mijn kont…
Uiteindelijk heb ik hen om beurten zonder condoom kunnen neuken, om uiteindelijk op hun borsten klaar te komen. En zo kwamen er later nog dates met de twee. Tot ze ruzie kregen en één van de twee verhuisde. De andere sprak wel nog af en toe af, maar had dan weer een vriend en zo kwam er een einde aan een mooie tijd.
S. werkte nadien nog sporadisch in een privé in het Waasland (waar zonder condoom niet echt mocht) maar voor een extraatje mocht ik haar toch af en toe volspuiten. Tegenwoordig is S. - spijtig genoeg - gestopt met haar activiteiten. En K. heb ik op Facebook gespot, die woont aan de andere kant van het land en lijkt ook weer een gelukkig gezinsleventje te leiden.
Maar een bare-trio met twee jonge meiden: het is en blijft het geilste wat er is.

Terug
Naar boven