Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus zelf zonder vergunning kruipen ze op iedereen zonder hoesje en dan is dat flamoesje een heuse kutzooi geworden.Pas op jongens, nu 4x hier geweest en nu positief getest op chlamydia/gonnoreu...kutzooi
Dan moet je maar eens naar Kung gaanEerlijk gezegd geloof ik er geen snars van dat een Thaise dvp of masseuse bare gaat, want ze zijn zo proper als wat. Topic starter heeft echt een hele dikke duim of is het een leuk stukje wensdenken![]()
Heb je een linkje? Mag in PB.Dan moet je maar eens naar Kung gaan![]()
Dit is echt onzin. Ik heb een vaste masseuse bij een reguliere Thaise massagesalon (niet de salon uit dit topic) en daar heb ik bij elke afspraak bare seks mee, afgezien van een enkele keer als ze toevallig ongesteld is. En dat is echt geen viespeuk maar een bijzonder verzorgde mooie Thaise dame van net boven de 40. Als properheid je ervan weerhoudt te seksen zouden er geen 10 miljard mensen op de aardkloot lopen (of hoeveel zijn het er tegenwoordig). Het feit dat ze bij een reguliere salon werkt is de enige reden dat ik nooit een topic of recensie aan haar heb gewijd. Overigens is het ook niet zo dat ik alle Thaise salons in een omtrek van 100km afgestroopt heb om haar te vinden. Het is één van de 4 of 5 Thaise massagesalons waar ik ooit geweest ben, dus een pure toevalstreffer dat ik haar gevonden heb. De salon uit dit topic staat erom bekend dat er meer te halen valt dan een massage dus het bericht van topic starter verbaast me echt niet.Eerlijk gezegd geloof ik er geen snars van dat een Thaise dvp of masseuse bare gaat, want ze zijn zo proper als wat. Topic starter heeft echt een hele dikke duim of is het een leuk stukje wensdenken![]()
Bram kan dan net lid zijn en misschien niet betrouwbaar overkomen. Echter waar zijn jou recensies over je 100 bare ervaringen hier?Deze Bram is slechts lid vanaf 16 november, en heeft 5 berichten geplaatst, en alleen maar over dezelfde salon. Ik kom al jaren bij deze salon, en heb nog nooit iets opgelopen, en al 100 keer bare gedaan. Ik geloof van de hele Bram geen woord. Wil alleen de salon in kwaad daglicht zetten.
Ik heb het jaren geleden in Dordrecht ook meegemaakt. Maar daarna niet meer zo daar.Eerlijk gezegd geloof ik er geen snars van dat een Thaise dvp of masseuse bare gaat, want ze zijn zo proper als wat. Topic starter heeft echt een hele dikke duim of is het een leuk stukje wensdenken![]()
Geloof jij dat echt?Ik bezoek deze salon wel vaker en nooit iets opgelopen bij de dames. Ik probeer ze geil te maken zodat ze flink nat worden; dan is het risico een stuk minder.