Uur date of langer: hoe houden jullie het vol?

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Beste wandelbroeders,

Dit onderwerp is eens opgeschoond.
Gelieve het taalgebruik in het vervolg netjes en rustig te houden hier.
Je laat iedereen in zijn/haar waarde.
Zo niet dan volgen er maatregelen.

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

Lars1984

Toogplakker
20 jun 2023
112
91
Ik vraag het zoiezo al van te voren via app en nog een keer als ik aan kom of ik 2/3keer mag komen als antwoord nee is sla ik over
Ik ben iemand die binnen enkele minuten penetratie al klaarkomt maar ik blijf gewoon hard en kan gelijk door voor de volgende ronde en ja die duurt dan wel weer lang te lang om het binnen een half uur te redden
Advies vraag eerst heel duidelijk of je vaker dan 1 keer mag komen en of even pauze mogelijk is en anders gewoon een vluggertje of half uurtje ervan maken ipv een uur

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Een half uur is een half uur. Nergens staat dat je maar een keer mag klaar komen.
In vele (voormalige) Oostbloklanden is het normaal dat je maar 1 keer mag klaarkomen en dan is het ook meestal voorbij ,de dames uit die landen zijn het zo gewend en kijken je ook vreemd aan als je o. Een lange sessie vraagt

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
307
350
in een goed geile bui wil t me nog wel eens 2 keer in een uur lukken. Maar een uur nonstop neuken en geilen, dat niet. En de meeste dames weten me buiten de vleselijke geneugten, maar amper te boeien. Daar zijn ze natuurlijk ook helemaal niet op uit. Waar de uitzondering de regel wel zal bevestigen. Dus doe mij maar een vluggertje of een half uurtje.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Ik ben iemand die binnen enkele minuten penetratie al klaarkomt maar ik blijf gewoon hard en kan gelijk door voor de volgende ronde en ja die duurt dan wel weer lang te lang om het binnen een half uur te redden
Advies vraag eerst heel duidelijk of je vaker dan 1 keer mag komen en of even pauze mogelijk is en anders gewoon een vluggertje of half uurtje ervan maken ipv een uur
Dat gedoe na een keer spuiten meteen vertrekken slaat nergens op.
Zoiets verwacht je voor 50 euro bij de ramen maar niet bij een DVP waar je 150 euro of meer betaalt.
Je spreekt een tijd af, voor die tijd betaal je ook. Zo eenvoudig is het.

Lars1984

Toogplakker
20 jun 2023
112
91
Precies je betaald voor de tijd niet voor het aantal keer komen heb het al wel een meerdere malen meegemaakt dat ze via app zeiden 2x'komen kan maar kost extra😂😂😂nou doei

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
214
idd altijd alles van tevoren vragen dan heb je schriftelijk bewijs. Ook weer een reden om boekers te vermijden, het is zo zeldzaam dat die communicatief vaardig zijn.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Van tevoren veel vragen is niet goed voor de stemming.
Tijd en prijs afspreken en NZC moeten voldoende zijn voor een geile date.
Wanneer de DVP andere ideeën heeft op naar de volgende.
Er zijn voldoende alternatieven die zich wel aan afspraken houden.

Wat hebben vastgelegde afspraken voor zin wanneer de DVP zich er niet aan houdt?

ric89

Snuffelaar
22 jun 2022
19
11
Reden dat ik dates van een uur fijn vind is dat je even rustig kan kennis maken en een drankje doen. Geen haastwerk, en even de tijd nemen. Maarja met de prijzen van tegenwoordig is dat een duur drankje.

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Ik koop ze met 50strps tegelijk dus 200st destijds uit een wagen in DenHaag en ook een keer in A'dam, doe je heel lang mee steeds een halfje afbijten.

bestfiend

Toogplakker
27 jun 2015
86
76
Ja ik wel áls ik klaarkom, want dat wordt echt lastiger, geeft niet, je kunt uuuuren stampen ook leuk
Klinkt lekker. Maar hoe reageren de DVPs hierop? Aangezien ze bij een halfuur date ze je het liefst met 5 minuten zien klaarkomen en vertrekken. Ik kan niet tegen die gehaaste sfeer die ze neerzetten :(

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Da's heel eenvoudig, je doet hetzelfde wat de vrouwen doen…faken, bij een barebang zie jij niet of het het 11e of 12e kwakkie is😉
Ooooh bij een dvp bedoel je, nou je krijgt je lading er echt wel uit binnen de tijd.
Maar op een feestje heb ik het naar mijn zin, onbeperkt roeren en pauzeren paar minuten voor het verhaal😋

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Je zoekt je ontspanning bij de verkeerde DVPs.
Probeer eens wat andere dames dan de types die er raam neigingen op na houden.
Een lekkere wip is een ontspannen wip. Niet dat gestresste gedoe van achter elkaar klaarkomen.
Dan geniet je wat meer en jij niet alleen.

Terug
Naar boven