Uur date of langer: hoe houden jullie het vol?

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Onze alles & beterweter komt alleen maar bij dames die ich helemaal gedragen naar hetgeen hij wil en hij ook voor betaald heeft .
Nou deze wereld is heus niet zo perfect zoals hij iedere keer weer voordoet . Er zijn genoeg jongere/oudere dames die je echt waar voor je geld geven en soms veel meer . Dit is meestal een kwestie van "opbouwen" . Er zijn nu eenmaal mensen die liever 3 keer of meerdere keren op een dag met verschillende dames , andere nemen liever een langere sessie met 1 dame en genieten daar denk ik veel meer van .

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Wie betaalt bepaalt.
Dat is nog niet bij alle wandelaars doorgedrongen.
Wat een egoïstisch persoon ben jij , als ik dit lees krijg ik echt braakneigingen , je wil dus zeggen als je betaald mag doen wat je wil met een dvp ...

Ik heb al meer dan 40 jaar wandel ervaring en heb de dames waarmee ik plezier maakte altijd met het nodige respect behandeld en mij nooit autoritair opgesteld omdat ik betaal voor hun gezelschap , met respect voor elkaar bereik je veel meer dan als 1 iemand zich dominant opstelt .

Ook heb ik het al meegemaakt dat een dvp zich hoger waande dan ik en een slechte service aanbied , ik neem dan mijn besluit ....

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.258
Meestal neem ik maar 20min of half uur.., meestal raam maar soms ook prive
Als je klaargekomen bent en je fluit blijft rechtstaan.. betaal je gewoon bij en spuit je nog eens..
je hoeft het leven toch niet zo moeielijk te zien. maar op voorhand weet ik niet of ik zin heb om 2 maal te spuiten
dus vooraf een date van 1 of meerdere uren , en stimulerende middelen nodig hebben hiervoor dan hoeft het niet voor mij :)

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Wat een egoïstisch persoon ben jij , als ik dit lees krijg ik echt braakneigingen , je wil dus zeggen als je betaald mag doen wat je wil met een dvp ...
Verkeerde conclusie bovendien ken je de betekenis van egoïstisch niet.
Braak zoveel je wilt wanneer je zo makkelijk geraakt bent.

Wie betaalt bepaalt.
Dat is een reactie op de regelmatig voorkomende absurde prijzen die meer en meer gevraagd worden.
300 en meer voor een uurtje nzc is er echt over.
Inmiddels nemen die extreme overvraagde prijzen al weer af.

Het staat eenieder uiteraard vrij te betalen wat de dames vragen.
Dat neemt niet weg dat gesignaleerd mag worden dat er een tendens was naar extreme prijzen.
Lees recensies en commentaren. Ik ben niet de enige die deze trend signaleerde.

Het overige van je commentaar laat ik voor wat het is, onjuiste conclusie als gevolg van slecht lezen.

Michellim

Toogplakker
15 feb 2016
79
48
Er zijn dames genoeg waar het zelfs langer dan een uur mag duren... Wanneer je een dame met respect behandeld krijg je ook veel meer terug. Er is trouwens meer te doen in een uur dan enkel maar te neuken!

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Helemaal mee eens.

Wees lief voor de meisjes dat betaalt zich altijd uit in een prettig samenzijn.
De dames die het fijn vinden aandacht te krijgen maken er een feestje van.
Heb je het geluk z'n schatje te treffen dan geniet je dubbel.

bestfiend

Toogplakker
27 jun 2015
86
76
Meestal neem ik maar 20min of half uur.., meestal raam maar soms ook prive
Als je klaargekomen bent en je fluit blijft rechtstaan.. betaal je gewoon bij en spuit je nog eens..
je hoeft het leven toch niet zo moeielijk te zien. maar op voorhand weet ik niet of ik zin heb om 2 maal te spuiten
dus vooraf een date van 1 of meerdere uren , en stimulerende middelen nodig hebben hiervoor dan hoeft het niet voor mij :)
Als dat altijd zou mogen, had ik het topic nooit geopend. Dan zou ik zoals jou altijd kiezen voor een vluggertje en na het hoogtepunt besluiten het te verlengen of niet. Ik heb dit voorgesteld bij de 2 lekkerste en beste DVPs die ik ken. Beiden stonden hier voor open ivm planning. Ze willen daarom vooraf aan de date weten hoelang je wil, en als je toch langer dan een vluggertje wil dan betaal je helaas niet de 100€ meerprijs, nee veel meer omdat het als een nieuwe afspraak werd gezien. Eentje in hun logica waarvoor ze een andere nieuwe klant voor moeten laten staan namelijk, die ze in hun planning hadden geregeld.

Dus moet ik, moeilijk als het is, vooraf inschatten hoelang ik wil blijven. Anders maak ik gewoon mee dat ik weg wordt gestuurd als ik nog niet ben klaargekomen met een vluggertje, of in geval van uur na 5 min al klaarkom en geen zin meer. Met geluk kreeg ik dan 50€ terug van het uurtarief. Vandaar dit topic. Ik maak het leven niet moeilijker dan het is: de opties die DVPs je bieden maken het moeilijk. En zoveel DVPs zijn er niet, het is lang geduld hebben, dus kieskeurig zijn en veel afwijzen als ze je niet bevallen: dat doe ik al en dan blijft er nagenoeg niemand over...

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Probeer te leren je niet als een hondje weg te laten sturen.
Jij denkt dat de dames de dienst uitmaken, zo is het niet.
Je spreekt een tijd af, je betaalt voor die tijd. Dan mag je blijven tot de tijd voorbij is.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Ik maak het leven niet moeilijker dan het is: de opties die DVPs je bieden maken het moeilijk. En zoveel DVPs zijn er niet, het is lang geduld hebben, dus kieskeurig zijn en veel afwijzen als ze je niet bevallen: dat doe ik al en dan blijft er nagenoeg niemand over..
Er zijn genoeg dvp's die je niet gelijk na een hoogtepunt de kamer uitkijken ook al is je tijd nog niet voorbij . Mijn ervaring is vooral dat "oosteuropese" dames hier een handje van hebben (maar dit blijkt in hun thuisland normaal te zijn dus ja dat neemt men dan mee) . Gelukkig is dit bij deze dames ook doorgedrongen dat er geld in het laadje moet komen en dat men dus ook service moet leveren (zeker bij langere sessies) . Een tijdje terug heb ik dit nog meegemaakt met een oosteuropese dame in een studio in Wenen , Ook voor 1 uur geboekt en na nog geen half uur haar kinderkamer gevuld en daarna was het net een pop geworden . niets mocht weer , De dame in kwestie sprak goed Duits dus haar duidelijk gemaakt dat ik voor 1 uur betaald had maar ze deed net of ze " doof " was . Dus aangegeven of 100 euro terug of we gaan nogmaals tot aktie over ....... Nou ze keek me aan of ik gek was , Toen maar naar de kamerdeur gelopen en deze geopend en de "dame die de dvp's voorstelde erbij geroepen" deze kwam en vroeg wat er aan de hand was . Uitgelegd dat de dame na de eerste keer klaarkomen (rond het half uur) niet meer tot aktie overging . Dit leverde een hoop kommentaar op tegen de dame in kwestie . Ik kreeg de keuze voor een andere dame (voor de resterende tijd zonder bijbetaling) . Nou dat was zeker geen straf . De eerste dame kwam me het volledige bedrag teruggeven (met een kwaaie kop) en de nieuwe dame vroeg maken we er een uur van . De dame wist wel degelijk wat een uur " verwennen" inhield . Dus uiteindelijk tevreden deze salon verlaten . De salon vroeg zelfs of ik een goede en een slechte verhaal wilde schrijven over de dames onder het mom van een "waarschuwing" voor de betreffende dame . Na een aantal keren dit meegemaakt te hebben dat de dames je proberen na het klaarkomen snel te lozen er simpel voor gekozen eerst je werk doen en dan pas betalen of in gedeeltes betalen . Willen de dames dit niet dan is het aan jouw of je wel of niet met ze in zee wil gaan .

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
214
zijn een aantal opties. Flink fit worden en goed eten (klein vet laagje) en je kunt het makkelijk heel lang volhouden. Zeker als je combineert met beetje start/stop. pilletje en "snel" de eerste keer komen dan staat ie zo weer recht. Dan heb je nog pilletjes zoals super kamagra waar een korte halveringstijd anti depressiva(ssri) inzit (dapoxetine geloof ik). Voor zover ik weet hebben alle SSRI anti depressivas het effect dat je moeilijker klaarkomt. Zelf wel eens geprobeerd en het werkt maar het neemt ook grotendeels mijn lust weg dus raad dit echt niet aan. Bedoel wat is de lol van een half uur neuken als je er niet echt zin in hebt :D.

Lars1984

Toogplakker
20 jun 2023
112
91
Ik ben ook iemand die de eerste keer altijd snel klaarkomt (echt snel) tegenwoordig gebruik ik met regelmaat conforme D 160 een half pilletje is genoeg voor mij om na de eerste keer keihard te blijven en ook gewoon door kan gaan en ondank de 60mg dapoxetine die erin zit is het geen probleem om dan rustig een 30 min tot soms een uur door te gaan en ik heb geen last dat mijn lust verdwijnt
Maar zoals zoveel verschillende pilletjes en hoe mensen erop reageren zal het voor ierldere persoon anders zijn
Ik hou het bij deze pillen geen last van bijwerkingen en zeker mijn 2vaste fwb zijn er heel blij mee😇

Suikerpapje

Snuffelaar
11 sep 2024
2
2
Beste wandelaars,

Gezien de prijs leek het mij veel gunstiger om een uur date te doen ipv een vluggertje of halfuur. Vaak slechts een meerprijs van 50€.
Helaas kan ik na de eerste keer klaarkomen niet meer geil zijn. Pas na 3 uurtjes, wanneer ik thuis ben, komt de "goesting" weer op.
Jammer genoeg zal ik dan weer 150€ (vluggertje nzc) of 200€ (30min nzc) moeten aftikken, wat deze hobby onbetaalbaar maakt.

Ik merk namelijk dat DVP's zeer ongeduldig zijn en geen pauzes dulden van bijv. 20 minuten waarin er niet actief gewerkt wordt aan een volgend hoogtepunt. Na het douchen willen ze toch weer aan je pik zitten, willen rukken etc. Massages willen ze nooit geven, al staat het in de advertentie wel aangegeven. Maar ook de sfeer is vaak niet vol te houden, vind ik persoonlijk. De drang om je z.s.m. de deur uit te krijgen is voelbaar.

Mijn vraag aan jullie is: hoe vullen jullie een bare uurtje? Of hebben jullie geen probleem om na de eerste keer klaarkomen, z.s.m. door te stomen naar je tweede hoogtepunt?
Goede conditie. Met een goede conditie (en hoog libido) is het mogelijk om meerdere klaar te komen zonder een pauze van 20+min

Sarah

Toogplakker
1 nov 2022
114
192
Helemaal mee eens.

Wees lief voor de meisjes dat betaalt zich altijd uit in een prettig samenzijn.
De dames die het fijn vinden aandacht te krijgen maken er een feestje van.
Heb je het geluk z'n schatje te treffen dan geniet je dubbel.
Behandel een dame gewoon hoe je zelf behandelt wilt worden. Is iets dat velen nog steeds niet snappen…

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Behandel een dame gewoon hoe je zelf behandelt wilt worden. Is iets dat velen nog steeds niet snappen…
En zo is het! Toon oprecht interesse en respect en doe ook eens je best om haar te laten genieten, en je krijgt dat ook terug. Ook al betaal je ervoor om gebruik van haar diensten te mogen maken, dan nog is geen enkele vrouw een gebruiksvoorwerp zonder gevoelens😉 Voor diegenen die dat wél vinden hebben ze sekspoppen uitgevonden😂😂

Johan65

Ervaringsdeskundige
1 jun 2018
421
349
Ik probeer meestal een date van twee uurtjes te regelen en ik geniet meestal van elke minuut. Alhoewel ik geen twee uur lig te beuken... gewoon rustig genieten van alles, van het gezelschap, van aanrakingen, van het lekkere lichaam waar je even van mag genieten, van een massage. En neen, ik heb geen twee uur aan een stuk een stijve...en toch is het genieten.

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
De praktijk leert dat een half uur voldoende is voor mij. In mijn hoofd zitten steeds de wildste plannen maar de realiteit is anders.
Wel leuk en haalbaar voor mij is een aantal uren verblijven in een FKK en dan met wat tussenpozen met verschillende dames kameren

snorrie71

Toogplakker
28 nov 2023
220
281
Half uurtje meer als genoeg.. met mijn vaste dame wel altijd een uur. Maar dat is ook echt gfe.. totale pakket.. die weet me geil te houden haha

Terug
Naar boven