Vaccins : zin en onzin, discussiedraadje voor beide kanten

Blof694now

Toogplakker
3 mei 2015
208
44
Doodoorzaak wordt geheim gehouden.
Mensen die zich erin verdiepen, blijf kalm en geen paniek. Blijf nuchter.

In het verleden heb ik hints gegeven waar men moet zoeken.
Ga ik nog een keer doen, zoek Kerry Mullins.
Videos over hem worden verwijderd. En ja ook dood.

Beide kregen een nobel prijs, in de tijd dat het nog iets betekende.

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
Ik neem aan dat jij het weet maar natuurlijk niet gaat delen, en de FBI nam jou hints niet aan omdat je op een NZC forum actief was denk ik :lol: :lol:

Heerlijk al die conspiracy figuren :lol: :lol:

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
Luc Montagnier's death is linked to his "exposing" that there's HIV in the COVID-19 vaccine.

Man man man...

snakedoc0000

Toogplakker
2 mrt 2020
153
128
Dag Riva,

Ik heb bewust van Jansen en Jansen gekozen (geen mRNA). Spijt van gehad. Ik had altijd al wat ontstekingen in mijn hak en sindsdien alleen maar last van gehouden. Totaal 3x corona gehad.

Maar om mijn heen:
Persoon 1: na de tweede prik met mRNA vaccin verschrikkelijke nierbekken ontsteking gekregen, geen enkele antibiotica hielp. Afscheid van familie genomen ed maar toch overleefd.
Persoon 2: zelfde als bovenstaande alleen overleden
Persoon 3: sportman die marathons liep. Na eerste mRNA spuit zware hartklachten, in coma gelegen. Zou toeval zijn. Tweede spuit: zelfde gebeurde weer. Nu kan hij nog maar 2 km wandelen en een handvol medicijnen per dag. De man heeft er ontzettend spijt van dat hij zich heeft laten overhalen om de spuiten te nemen want ja je deed het ook voor een ander.
Persoon 4: had lichte klachten aan de schouder. Na de spuiten heel veel pijn en loopt met arm in een doek. Ze weten niet wat het is.
Persoon 5: Sinds de spuiten wazige hartklachten. Ze weten niet wat het is.

Mijn mijn vriendin op het werk (in de zorg) is de oversterfte 50% t.o.v. vorig jaar. Die oudjes hebben alle spuiten trouw gekregen.

Het kan allemaal toeval zijn.....

Riva zei:
Hier ongevaccineerd en maak je geen zorgen over jouw ic plekje, ik ga niet naar ziekenhuis voor wat dan ook. Heb drie keer covid succesvol doorgemaakt. Me aan alle regels gehouden en mn bedrijf bijna 1.5 jaar mogen sluiten (sportclub). Mocht restaurants niet in of op vakantie. Dus best wel geleden, financieel en emotioneel. Dus waarom er hier zo vijandig gedaan wordt is mij een raadsel. Het is toch mijn keus. Hulde aan Djokovitch die tweemaal een staande ovatie kreeg bij de australian open. Ik werd er warm van! Mn mattie

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Het enige wat je 100% kunt vertrouwen zijn je eigen controleerbare waarnemingen. Zo rapporteert het RIVM in mijn gemeente 8 corona gevallen, terwijl er in mijn directe omgeving 20 gevallen, waaronder ikzelf, zijn die positief testten. Maar iedereen heeft geen of minimale klachten, dus komen niet voor in de statistiek. Het is een oudemannen groep, dus allemaal 5 maal geprikt.

Terugkijkend over 2022 waren in mijn omgeving de Corona sterfgevallen, 2 en ook nog een moeder en kind in het kraambed, uitsluitend niet gevaccineerden. Maar ook 2 gevallen van endocarditis, iets waar ik nog nooit van gehoord had. Verband met de vaccinaties? Lijkt me waarschijnlijk. Beide patiënten zijn volledig hersteld.

Opvallend was ook dat er 3 mensen een week echt ziek waren na de prik. Jonge mensen (60ers) met een uitstekende conditie. Ondertussen volledig hersteld.

Duidelijk is dat de vaccinatie voor en nadelen heeft. Ik reis nog steeds de hele wereld over en vaak is vaccinatie verplicht. Dus moest ik kiezen: Of stoppen met reizen of vaccineren. Voor het laatste gekozen.

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
Even ter verduidelijking, RIVM rapporteert alleen geteste gevallen, niet getest bij GGD is dus. niet meegeteld dus die 8 versus 20 is een bekend verhaal.

En nog een verduidelijking, het Vaccin is er niet, dat je niet ziek wordt, het vaccin zorgt ( met name de oudere / en mensen met onderliggende problemen) dat ze niet dood gaan of een poging daartoe. Al is geen enkel vaccin 100% dus ja er gaan ook mensen dood na de vaccinatie, en ja er gaan ook mensen dood juist door de vaccinatie, zoals er ook mensen dood gaan van de griep prik, of de pokken of polio prik, of aan ibuprofen waar er ca 1000 per jaar een hartstilstand door krijgen. allemaal ingecalculeerd.

Ik heb alle prikken die er waren gehaald, en ben beroerder van de prik geweest dan van de "normale" corona die ik ook al 3 keer heb gehad.

marc marc marc

Toogplakker
25 sep 2022
71
119
Ik adviseer elke dame die ik tegenkom het marc marc marc vaccin. Het inbrengen van het vaccin voelt lekker warm aan en is een genot voor dokter en patiënt ;)

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
Een ding is zeker, Sperma is steriel ! hahaha

Alleen wanneer het je lichaam verlaat is het over, de omgeving van de vagina/anus is dat natuurlijk niet, net zo min als de penis.

Ze hebben zelfs een fraaie naam voor de blaasontsteking, die daar een gevolg van kan zijn : honeymoon cystitis :lol: :lol:

A

Anonymous

Guest
Mijn respect en medeleven aan degenen die er minder goed vanaf zijn gekomen. We zitten feitelijk in het zelfde schuitje. Want ik kan ook niet zonder de weggevallen mensen die arbeid verrichten, om de motor van nederland te laten draaien. Of in de kroeg lekker tegenaan te lullen en een geweldige grap naar mn hoofd te krijgen. De jus van het leven maken we samen!

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Dat is ook zo. De Russische enclave Kaliningrad grenst aan Polen, nabij Gdansk.

Overigens grenzen NAVO-lidstaten Estland en Letland eveneens aan Rusland.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
@Riva, alle vaccins hebben een risicio. Corona is dodelijk wat genoeg bewezen is. Gelukkig dat de meesten gevaccineerd zijn, mensen zoals jij zouden ze een boete moeten geven wegens jezelf in levensgevaar te brengen. Hoe zou de wereld zijn zonder medicijnen, anti-virussen, anti-giffen, anti-biotica, enz. Wel is zeker dat deze beter is zonder anti-vaxers.

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
Zelfs paracetamol is gevaarlijk bij onoordeelkundig gebruik..

Ik vind dat vaccin of niet gedoe echt so yesterday.

Kreeg je vaccin.. goed
Kreeg je geen vaccin.. ook goed
Maar stop met lullen over een ander.

Het zijn trouwens vooral die tweede soort die er maar niet kunnen over zwijgen.

Terug
Naar boven