Vaginapraat ...

Thirza soaaids

Toogplakker
3 jul 2015
134
12
Beste heren,

Een vagina hoeft niet naar 'bloemetjes' te ruiken. Dat wordt duidelijk gemaakt in de uitzending van Kassa waar de arts van Soa Aids Nederland aan meewerkte. Een vagina ruikt naar vagina.

Inwendig spoelen en andere methoden om toch vooral niet naar vagina te ruiken zijn eerder slecht dan goed voor het vaginale milieu ... en uiteindelijk voor de man die seks heeft met een vrouw die altijd naar 'bloemetjes' ruikt. De kans dat zij een keer een soa oploopt omdat haar vaginale slijmvlies is beschadigd, is groter door frequent gebruik van onzin producten zoals bijvoorbeeld Chilly en Lactacyd.

Kijk en luister naar de experts: Veel risicos door te grondige vaginale reiniging - Kassa - BNNVARA

Vriendelijke groet,
Thirza soaaids

nestorix

Toogplakker
7 apr 2015
201
7
bij de vrouwen in de straat waar ik kom, zie ik ze over het algemeen vooraf en naderhand met water spoelen,..
heb bij deze meiden weinig te klagen over geurtjes.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Lactacyd vind ikzelf stinken, en ik ben niet alleen. Mannen die het niet kennen melden wel eens dat de vrouw niet fris rook, terwijl z zich pas had gewassen, juist, met Lactacyd.

AlexJones

Toogplakker
12 apr 2015
197
5
Eerlijk gezegd denk ik dat de dames zelf meer problemen hebben met deze bewuste 'vagina geur' dan mannen. Ikzelf vind een poezengeur juist lekker. We hebben het hier dus niet over een pislucht of muffe putlucht, maar denk dat die vanuit vrouwelijk oogpunt hetzelfde is mbt hoe een man ruikt in de 'erogene zone' ;)

Terug
Naar boven