Van Goch, Goch

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Bij mij hetzelfde verhaal.
Inderdaad bij van Goch veel vrouwen uit het RTC circuit, dat maakt het ook dat het hier wat eenvoudiger en goedkoper OA doen is dan in de gemiddelde saunaclub, al zijn er voldoende ;)

Sarah is inderdaad ook een optie. Toen ik haar de eerste keer polste was ze wat terughouden. later bespraken we de opties nog een keer en vertelde mij dat OA de reden was dat ze in de RTC clubs gestopt was. Maarrrr een Bulgaarse zou een Bulgaarse niet zijn als ze uiteindelijk toch gewoon overstag ging :mrgreen:, bij haar wel een kleine meerprijs. Ze gaf op de bank 50 euro aan zoals op de kaart stond, op de kamer uiteindelijk terug gebracht tot 20 euro :cool: :)

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Jammer dat er zo weinig over deze, voor ons Hollanders/Belgen goed bereikbare club geschreven wordt. Ik kom hier graag als ik geen tijd heb voor een dag Duitsland. Ken er zoveel lekkere meisjes die AO aanbieden. Er lopen momenteel twee Duitse vriendinnen rond, alle bij NZ, met wat drank erbij zonder extra bijbetaling. Twee super mooie meiden, komen van de Vulkan :idea:

O ja vergeet poppetjes Paula niet, zonder problemen. Op de kamer pas doen in het spel! Wel even op vakantie nu trouwens.
Nog heren die iets te delen hebben over deze club??!

markereaard

Snuffelaar
5 jul 2024
11
4
Ben er vanmiddag geweest. Ik was toch in de buurt. Vergane glorie deze club, maar wel AO kunnen doen! Overal borden met 'kondom plicht'. Des te geiler als het wel lukt. Er waren 7 dames aanwezig. Eerst gebabbeld met de knapste van het stel. Zij kwam uit Roemenië en was 33 jaar oud. Leek me te mooi voor nzc.

Ik heb gekozen voor Mimi uit Servië. Grote borsten en het minste qua uiterlijk. Ik wilde absoluut AO en gokte bij haar de meeste kans te maken. Er waren weinig klanten en ik vermoed dat de meiden zelf ook achter de bar staan. De bazin mag absoluut niets over ao horen. Dus houd je mond daarover.

Op de kamer begonnen de onderhandelingen over de prijs. Ze begint met een hoog bedrag. Gevraagd om ficken ohne. Toen begonnen we en wilde ze met condoom pijpen. Kostte me weer extra. Toen zei ze dat ze ook anaal zc deed.

Weer extra geld natuurlijk. Misschien mag je ook intern doneren, maar gekozen voor de optie op borsten klaarkomen. Wel afwisselend in kutje en kontje geneukt. Daar had ze geen probleem mee.

Dan geniet je wel lekker zonder condoom met zo'n verbodsbord op de deur. Helaas komt aan alles een eind. Ik ben een half uur gebleven.

Die meiden moeten het denk ik hebben van 1 a 2 klanten per dag dus proberen er alles uit te pezen. Als je geil bent denk je niet altijd goed na.

Drankjes heel schappelijk in prijs. Voor in de zaak staat een pinautomaat waar je met je creditcard kunt pinnen. Ik had niet genoeg cash bij me en moest bij pinnen. De entree is 35 euro.

De sauna en jacuzzi stonden uit.

Ik hoop dat ik anderen enthousiast heb kunnen maken. Laat even weet wat je betaald hebt voor welke service. Ben ook benieuwd welke meid er nog meer AO doet. Niet hierover aan de bar praten. Op de banken fluisteren kun je wel doen. Daar vroeg ik Mimi of ze AO deed. Yes dus!

Laatst bewerkt:

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Ik zie dat ze een happy hour hebben met gratis entree , je moet Dan wel de consumties betalen met betaald minimum bedrag. Wat dat bedrag dan is zou ik niet weten

Terug
Naar boven