Vanessa (Bare GB) Rotterdam 18 -10 -'19 (en nog een heleboel dagen)

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Dat is toch wel op de foto's te zien?

Ik ben trouwens benieuwd wie er allemaal van het forum aanwezig zijn vandaag.
Is het de bedoeling om anoniem te blijven tijdens de gangbang of niet?

doeke

Toogplakker
25 jul 2018
45
2
Helaas kon ik vandaag niet bij de gb zijn. Had mij zeer verheugd. Door ongeval ernstige rugblessure opgelopen. Conclusie: Voorlopig uit de running.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
doeke zei:
Helaas kon ik vandaag niet bij de gb zijn. Had mij zeer verheugd. Door ongeval ernstige rugblessure opgelopen. Conclusie: Voorlopig uit de running.

Nou Doeke, dan heb je wat gemist ;)
Maar niet getreurd vrijdag 21 september komt er zo goed als zeker weer eentje met de beide dames. :)
Dus hou dit forum of SJ maar in de gaten.

harriew88

Ervaringsdeskundige
18 jul 2017
322
8
Was er vandaag. Was een goed bezocht feestje. Beide dames gingen er echt voor. Veel en lekker. Alice was nueuw maar dat was zeker niet te merken. Organisatieb was ook top

Enrico

Toogplakker
16 aug 2018
126
79
Ik was gisteren ook bij de gangbang met Vanessa en Alicia. Het was mijn eerste gangbang, dus ik kan niet vergelijken. Wat me opviel:
- keurige locatie
- perfect georganiseerd
- twee leuke, lekkere dames die er zin in hadden
- relaxte sfeer
- iedereen kwam ruim voldoende aan bod

Helaas lieten mijn prestaties het een beetje afweten. Denk toch de spanning van de eerste keer. Desondanks vond ik het een geile en geweldige ervaring. Ik ga zeker nog een keer!

Alicia

Snuffelaar
2 sep 2018
5
0
Heren,

Iemand is afgelopen vrijdag zijn jas vergeten.
Mocht je dus je jas missen, dan hoor ik het graag van je.

X Alicia

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
En iemand is zijn best wel mooie jas vergeten en iemand zijn paraplu. Dus meld je maar ;)

Rob1960

Snuffelaar
30 aug 2018
11
3
was een gezellig wel wat drukke maar zeker geile gangbang bedankt Vaness en Alicia

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Zou die jas al terecht zijn?

Doet me denken aan een keer dat ik ergens in Duitsland op een gangbang was. De 'wertsachen' werden netjes veilig bewaard, maar je kleren moest je in een aparte kamer laten. Was er een Duitser die na de gangbang vaststelde dat z'n schoenen zoek waren. Daar sta je dan. Leg dat maar eens uit aan het vrouwtje.

Alicia

Snuffelaar
2 sep 2018
5
0
De eigenaren van de jas & de paraplu hebben zichzelf gemeld!

Gelukkig wat makkelijker, uit te leggen dan schoenen :lol:

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Op verzoek is het 1e uur nu 100 euro. Niet alle mannen hebben zoveel tijd of 140 euro er voor over (wat natuurlijk nog altijd een hoop geld is) voor 2,5 uur sex plezier met deze parels. ;) :)

Bijlagen

• 5.jpg
    5.jpg
    273,5 KB · Weergaven: 100

frans001

Snuffelaar
13 aug 2018
24
0
ik heb geen ervaring met beide dames, heb liever eerst een 1-op-1 date met Vanessa, maar het is een zeer schappelijk voorstel hoor :D :D :D :D

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
frans001 zei:
ik heb geen ervaring met beide dames, heb liever eerst een 1-op-1 date met Vanessa, maar het is een zeer schappelijk voorstel hoor :D :D :D :D

1 op 1 zal pas gaan na een gb of een trio dus niet op voorhand.

Pinkeltje

Toogplakker
21 jun 2017
124
56
Helaas kan ik er deze keer niet bij zijn.
Ik ben op vakantie.
Anders had ik er zeker bij geweest.
Het bedrag is het echt wel waard hoor voor deze zeer actieve en zeer geile dames.
Voor de mannen die gaan have fun en vul ze goed.

Gr Pinkeltje

Terug
Naar boven