Veiligheid en privacy ivm camera’s

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Het valt mij op dat ik het laatste jaar heel vaak camera's buiten heb zien hangen bij dames die privé ontvangen. Soms zelfs in de gang. Ik vindt het persoonlijk best vervelend dat ik gefilmd wordt tijdens mijn avonturen. Wat is jullie mening hier over? Heeft iemand al eens nadelige gevolgen gehad doordat hij gefilmd is?

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Ik zie vaak een camera aan de voordeur of in de inkomhal maar heb me daar nog nooit druk in gemaakt, ook nooit problemen mee gehad.

Een verborgen camera in de slaapkamer zelf is iets anders natuurlijk. Eén keer voorgehad (dat ik weet) bij Roemeense in Vorst zo'n 5 jaar geleden, ik werd er super geil van en heb de meid 1u lang alle hoeken van de kamer laten zien. Ik heb mij nog niet teruggezien op het Internet 😅

Erik85

Snuffelaar
11 sep 2024
4
1
Tja, ik ben er ook wel eens door verrast in de kamer, maar toen was het al gedaan. Hopelijk duikt dat nooit op, ik ben in ieder geval blij dat ik toen geen relatie of partner had.

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
'k Merk toch vaak een verdere 'professionalisering' op in het wandelcircuit. Toen ik ben begonnen met dvp's bezoeken kon je toch veel vrouwen bij hun thuis bezoeken in een losse en ongedwongen sfeer. Nu merk ik toch ook heel veel camera's op aan de voordeur of in de gang ..

Je krijgt soms instructies ivm oprijden, aanbellen enz ..

Het aanbod echte Nederlandse vrouwen of Belgische vrouwen is de laatste jaren ook veel schaarser geworden

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Veel dames werken vanuit huurwoningen in de lagere klasse waarbij de verhuurder die vaak in geldnood zit wel wat extra geld kan gebruiken. Dit zie je ook vaak als je binnen komt ( bende) of een tuin de afgeladen is met rommel of een oerwoud is. Daartussen of boven de deur hangt dan een camera. Het komt niet echt prettig en relaxed binnen. Dan nog een camera op je gericht maakt het al helemaal niet ok.

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
307
350
T hoort ook bij deze tijd. Als ik hier naar t eind van de straat wandel, ben ik al door een stuk of 25 ring deurbellen gefilmd. En dat geldt inmiddels voor willekeur waar je loopt. Idem voor alle verborgen camera's gericht op motoren, opritten, aanhangers en tuinen die "per ongeluk" een beetje openbare ruimte mee pakken. Je kan je kont niet meer keren zonder buiten gefilmd te worden.

Terug
Naar boven