verjaardagstrio met m'n vaste DVP

Any6

Toogplakker
3 jan 2023
46
82
Er is een vaste dame waar ik al jaren thuis mee afspreek. Ik heb haar leren kennen in een privéhuis waar ik in m'n pauzes soms naar binnen wipte. Ze vertelde me ongeveer waar ze woonde en ik heb toen gevraagd of we niet beter bij haar thuis konden afspreken. Dan hoeft ze tenminste niets af te dragen. Dus de volgende keer dat ik met haar afsprak was bij haar thuis. Nog altijd de standaard prijs van 150 euro maar dan na werktijden, en dat heb ik gemerkt. Ik kwam voor een uur maar ze bleef altijd vragen of ik bleef. Ik denk dat ze het wel gezellig vond en zo werden onze uren van 150 na een tijdje 2-3 uur voor 100 euro. Condooms blijven natuurlijk achterwege na zo'n lange tijd samen. Soms gingen we samen uit en dan bleef ik bij haar slapen, dan kostte het me niet meer dan wat drankjes en avondeten voor een hele avond en ochtend. Een leuke anecdote is dat we 's ochtends uit bed gebeld werden door haar madam omdat een klant haar als allereerste wilde hebben die dag. We hebben toen nog snel geneukt en ben in haar klaargekomen.

Toen mijn verjaardag eraan zat te komen vorig jaar heb ik haar ruim een maand op voorhand al laten weten wanneer ik op bezoek wou komen. We gingen lekker uit eten, we zijn een karaokebar binnengestapt en hebben wat gezongen en toen we bij haar thuis aankwamen zat er een prachtige dame in de keuken een blowtje te roken. Ze was een collega waar ze vaker trio's mee deed. Ik kreeg mijn vaste dame gratis en de extra dame zou me 150 euro kosten. Dat was mijn cadeau. Ik heb geen seconde getwijfeld.

We zijn in bed beland en als volleerd team begonnen ze aan een dubbele pijpbeurt terwijl ik een joint rookte. Blowen terwijl ik geblowd werd. Met ook veel tijd voor beffen en zoenen. Geweldig. Eentje was een latina met bijpassende billen en tieten. De andere was een russische, zo slank als een modelletje. Het contrast kon nauwelijks groter. Ik heb ze beide van kop tot teen kunnen zoenen en likken enzo. Neuken moest wel met condoom ineens, want haar collega mocht niet weten dat ze het zonder deed met mij.

Uiteindelijk heb ik twee mondjes gevuld. Wie mijn posts leest weet dat ik van slikkende dames hou en op mijn verjaardag had ik er dus twee.

Wat een avond. We zijn uren bezig geweest met z'n drietjes. Het was als een droom maar dit soort dingen gebeurt. Gewoon met respect met je dames omgaan en wie weet overkomt het jou ook.

Terug
Naar boven