Verschillen in bordelen in Nederland en België???

Liefje1977

Toogplakker
21 okt 2023
61
24
Ik heb iets meegekregen en ik ben benieuwd of dat ook echt zo is. Het is mogelijk, maar ik vind het wel vreemd, en als het zo is, dan zou hier tegen opgetreden moeten worden.

Het schijnt dat het er in een bordeel in België heel anders aan toegaat dan in Nederland.

Afgelopen zaterdag had ik, als Nederlander, toen mijn date met Babe in Tremelo niet doorging (zie ander topic van mij), besloten dat ik toch wilde neuken en heb ik voor zekerheid gekozen dus heb ik bij een bordeel een meisje gereserveerd. Toen ik op het bewuste meisje wachtte, raakte ik in gesprek met een Nederlandse dame (onder het mom Nederlanders onder elkaar) die daar ook werkt. Zij zit al lang in het wereldje en zij heeft zowel in Nederland als in België gewerkt en (in ieder geval in België) ook bordelen gehad. Zij wist me te vertellen dat het er in bordelen in België anders aan toegaat dan in Nederland. Als eerste: in Nederland wordt nog rekening gehouden met het welzijn van de dames. Dus even rust tussendoor en tijd om rustig wat te eten of zelfs op te frissen. In België worden de dames niet als mens gezien. Gewoon doorgaan en doorgaan. Als je om 14:00 uur een afspraak van een uur hebt, kan je om 15:00 er weer één hebben, om 16:00 uur weer en ga zo maar door. De (Hongaarse) meid die ik had geboekt kwam wat te laat binnen (waardoor ik dus het gesprek met die Nederlandse dame kon hebben) en ze was ook behoorlijk pissig. Ik had al zoiets van: waar ben ik aan begonnen. Toen we op de kamer kwamen en seks hadden was ze echt hartstikke lief (helaas alles met condoom, en dat is het tweede punt waar ik hieronder mee kom, maar daar had ik vrede mee). Na een tijdje begonnen wij ook te praten en zij bevestigde dat het onmenselijk was hoe zij behandeld werd. Dat ze meer als machine dan als mens beschouwd wordt. Ze liet me ook de appjes zien die haar bazin haar stuurde. Ik was al klaargekomen en we hebben er nog even verder over gepraat en ik had besloten om haar even wat rust te geven. Gewoon mijn uur af te maken zonder nog wat te doen, gewoon relaxen en kletsen. Ik vond dit echt zielig!

Het tweede waar die Nederlandse dame mee kwam was een ander verschil. Waar in Nederland op de site de diensten van de dames staan ook echt de diensten zijn die ze doen, worden er in België extra diensten toegevoegd die de dames nooit zullen doen (met name dingen zonder condoom). Dat is puur om klanten te lokken. En als ze er dan toch zijn, gaan ze alsnog met de bewuste dame mee. Dus verdient het bordeel weer meer geld.

Ik beschuldig niets of niemand, maar dit is wat ik gehoord heb en dit kwam zeer geloofwaardig over. Ik weet niet of dit alles waar is, maar ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar. Zijn er leden die soortgelijke verhalen hebben of die kunnen bevestigen dat dit niet zo is?

Ik zit hier eigenlijk wel mee en ik wilde het toch ergens kwijt. Vandaar dit topic. Ik heb ook besloten om de naam van het bordeel hier niet te noemen, net als de naam van het meisje dat ik geneukt heb. De naam van die bewuste vrouw weet ik niet. Zij doet in ieder geval klusjes voor het bordeel. Of zij ook met klanten naar bed gaat, weet ik niet. Heb ik ook allemaal niet gevraagd.

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Da's eigen aan het wereldje.
Sommige uitbaters hebben besef dat die vrouwen hun inkomsten zijn en zorgen er voor dat het die vrouwen aan niets mankeert. Zorgen er voor en behandelen hun alsof ze goud zijn.
Meestal zijn deze uitbaters Belgisch/Nederlands.

Waar je toestanden hebt die jij beschrijft is het huis meestal in handen van buitenlandse groeperingen (lees quasi maffia) waar mensenhandel schering en inslag is.
Redlights is gewoon 1 groot bordeel geworden met bijna enkel nog adv's van dergelijke groepen.
Al die exotische parels die je op redlights ziet, die quasi fotomodellen. 95% daar van zit hier vast, raken niet meer weg, komen nooit op straat behalve om zich van het eene bordeel naar het andere te verplaatsen.
Die meisjes zijn gewoon Bingo kastjes voor die kerels.
Ik veroordeeld al langer de klanten die deze uitwas van het milieu blijven ondersteunen door gebruik te maken van die meisjes. Ik zeg duidelijk gebruik maken er van. Die meisjes worden gebruikt door de klanten om hun grootste vetzakkerij op bot te vieren en tegelijk worden ze gebruikt als geldmachine door de organisatie.
Alhoewel misbruikt beter gezegd is dan gebruikt...
Blijf daar gewoon weg! Boek zo geen exotische parels op redlights!
Ik heb ooit zo'n meisje geweten dat in zo'n situatie zat, na een paar jaren zijn ze nog 'n schim van die parel.
Die worden volledig kapot gemaakt, lichamelijk en geestelijk. Ze breken die letterlijk en figuurlijk.

Ik heb de tijden gekend dat een bar gevuld zat met Vlaamse en Nederlandse meisjes, soms al een een Française of een Duitse dame. Maar Poolse, Hongaarse, Roemeense,...dat was hoooooogst uitzonderlijk. Dat vond je misschien enkel in Antwerpen en Brussel.
Nu is daar de import van Zuid Amerika nog bij gekomen en de intussen klassiekers uit Afrika.
Wie een beetje nadenkt weet ook dat er daar in ... Puerto Rico om maar iets te noemen geen enkel meisje uit de achterbuurt op 'n dag zal denken "Ik heb het gevonden! Ik ga naar Gent om me 7 keer per dag te laten vol spuiten door lelijke oude venten met een Bierpens, stinkend naar zweet en een vuile piemel in hun broek die ik dan lekker zonder enige bescherming in m'n mondje mag nemen".... Die meisjes hebben NOOIT gehoord van eender welke stad hier, weten zelfs België of Nederland niet liggen. Laat staan dat ze er ooit zouden aan denken om hier "carrière" komen te maken als lustslaaf.
Neen beste, dit zijn allemaal slachtoffertjes van mensenhandel die naar hier worden gehaald onder valse voorwaarden.

ach, ik kan hier lang over doorgaan. Ik heb dit wereldje gans m'n leven zien evolueren tot wat het nu is. En geloof me, het aloude gezegde is 100% waar " die goeie ouwe tijd".
Het is naar de klootjes, simpel en klaar gezegd

Liefje1977

Toogplakker
21 okt 2023
61
24
@Djingo Als aanvulling op mijn eerste bericht: Ik heb die meid geboekt via de site van het bordeel zelf. En als tweede was de uitbaatster een Vlaamse vrouw. Vooral vanwege dat laatste verbaasde het me allemaal nog meer.

Goede tip van je om geen exotische parels te kiezen via redlights. Maar die kies ik sowieso niet snel, want ik vind de taal wel een dingetje vanwege de moeizame communicatie. Ik wil voorkomen dat er miscommunicatie ontstaat waardoor de date anders loopt dan bedoeld. Bovenstaande Hongaarse was dan ook een uitzondering. Geef mij in Nederland maar een echte Nederlandse of in België een echte Vlaamse.

Terug
Naar boven